Vi står nu inde ved isbjørnene. Omg jeg ELSKER isbjørne! De er så nuttede! Jeg løb ind i den der 'tunnel' der er omgivet af vand. Der er en isbjørn lige over mit hoved. Den har de sødeste store poter. "Kan vi gå videre nu?" Siger Thor opgivende. "To sekunder" siger jeg, og tager min mobil frem. Jeg går på Snapchat, og tager det sødeste billede, af den dejlige isbjørn. "Sådan" siger jeg, og går ud af tunellen. Thor løber igennem. "Hvad laver du?" Griner Anthon, og går roligt igennem. "Jeg er så bange for, at det glas går i stykker" griner Thor. "Du er mærkelig" siger jeg, og går mod udgangen. "Tak Ilm" siger Thor. Da vi er kommet ud, går vi hen mod zoo tårnet. Da vi går forbi den lille gavebod, med bamser, får jeg øje på en bamse isbjørn. "Se!" Udbryder jeg, og løber hen til den. Drengene kommer roligt hen til mig. "Hvad koster den?" Spørger Thor. Jeg kigger på prisen. "250" siger jeg, og studere den søde bamse. "Shit det er dyrt for sådan en lille bamse! Kom!" Siger Thor, og tager fat om mit håndled, og trækker mig videre mod zoo tårnet. Jeg kaster bamsen på plads og følger efter Thor. "Jaja" siger jeg, og river mig ud af hans greb. Vi går hen mod tårnet. "Skal jeg med derop?" Siger jeg, og kigger nervøst op. "Ja kom nu!" Siger drengene, og før jeg ved af det, har de betalt, og vi er nu derinde lige foran trapperne. "Kom" siger de, og begynder at løbe op af trapperne. Jeg går med hastige skridt for at kunne følge med dem, også selvom jeg er nervøs. Jeg har virkelig meget højdeskræk. Jeg kigger op, og kan se drengene nu er helt oppe. Jeg synker en klump, og går så de sidste skridt op af trapperne. "Se hvor flot det er!" Siger Thor. Jeg kigger ud, og får det straks dårligt. "Det er vel nok flot" siger jeg, og vakler tilbage. Jeg støtter mig op til væggen, da jeg er MEGET svimmel. Thor står og studerer den flotte udsigt, og så får Anthon øje på mig. Han går hen til mig, og støtter mig. "Thor jeg tror vi skal til at komme ned nu" siger han. Thor får øje på mig. "Okay" siger han, og skynder sig hen til mig, og hjælper Anthon, med at støtte mig. Da vi er nede, får jeg det lidt bedre. Anthon skal lige på toilettet, og så aftaler mig og Thor, at vi lige køber mig en vand. "Er du okay?" Siger Thor, og giver mig den vand, han lige har købt. Jeg drikker noget. "Ja tak" svarer jeg så, og stiller vanden på bordet. "Skal vi til at komme hjem?" Spørger en kvinde bag mig. Jeg kan høre det er mor. "Anthon er lige på toilettet" siger jeg, og vender mig mod mor. "Okay" siger hun, og sætter sig. Kort tid efter kommer Anthon. "Der var du. Skal vi til at komme hjem?" Spørger mor. "Ja" siger Anthon. På vej ud til bilen, leger Thor med Krista oppe ved mor. Anthon og jeg går lidt bagved. "Jeg har noget til dig" siger Anthon, og rækker mig noget. Jeg kigger lidt på det, og så kan jeg se det er isbjørne bamsen! "Tak!" Siger jeg, og uden at tænke mig om, giver jeg Anthon et kæmpe kram. Jeg skynder mig at give slip igen, og smiler så bare til ham. Det bliver ret akavet. "Det var så lidt" siger han, og går så videre. Jeg smiler for mig selv, og løber så op til de andre.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...