Jeg har været vågen flere gange i nat for at beroglige Anthon. Han har flere gange sat sig op i sengen for at lede efter kokainen. Jeg har nu indset at det jeg har rodet mig selv ud i er sværere end jeg havde troet. Jeg har derfor ikke fået så meget søvn, og er pænt træt. Thor bliver kørt herhen af mor, han er her ca. Om et kvarter. Marianne har lavet morgenmad til os, og vi har spist det. Anthon har dog ikke spist så meget som han plejer, hvilket jeg er ret nervøs for. Det kan vel ikke også påvirke hans spisevaner? Anthon og jeg sidder og nusser lidt med hinanden indtil det ringer på døren. Vi går begge ud og åbner døren for Thor. "Wow Anthon du ser helt smadret ud?" Er det første Thor siger. Anthon svarer ham ikke, han taler bare udenom. Det er idag Thor og Anthon skal spille til Gilleleje, og jeg indrømmer at jeg er bange for at det går galt, pågrund af Anthons tilstand. Jeg er derfor nød til at sige det til Thor. Anthon går ind på værelset, men jeg hiver Thor med ud på toilettet. "Hva' så?" Spørger han. "Anthon er på kokain" siger jeg. "Jeg troede han var stoppet" mumler Thor lavt. "Har du vidst det?!" Spørger jeg. "Ja. Han startede på det kort tid før i kom sammen. Det var en af grundende til jeg ikke brød mig om i var sammen. Jeg var bange for han fik dig til at gøre det" siger Thor. Jeg sukker højt. "Når. Men jeg har taget det fra ham, og hældt det ud i sandet på stranden" siger jeg. "Så nu har Anthon det af helvedes til" fortsætter jeg. "Jeg har før gjort det samme" siger Thor. "Hvad skete der?" Spørger jeg nervøst. "Han flippede totalt ud. Han skreg af mig og gjorde skade på sig selv" siger Thor. Bare tanken får mig til at gyse. "Så han fortsatte med kokainen?" Spørger jeg. "Ja..." Siger Thor. "Jeg kan ikke lade ham gøre det. Jeg vil være ved hans side hele tiden, hvis det er det der skal til!" Siger jeg bestemt. "Det er sødt. Du er en god kæreste" siger Thor, og går ud af døren. Det lyder som om Thor ikke tror jeg kan klare det, men jeg skal love ham for at det kan jeg! Jeg ligger gerne vågen hele natten i flere dage, for Anthons skyld! Jeg går langsomt efter Thor ind på Anthons værelse. De sidder på hans seng og snakker. De snakker om Veneda, typisk. Da Thor siger de har haft sex, hopper jeg op af stolen i glæde. "Har i?!??" Spørger jeg, og løber hen til Thor. "Ja" griner han. "Omg" siger jeg, og flipper ud af glæde. "Er i så kommet sammen?" Spørger jeg. "Nej. Ikke endnu" siger Thor. "Thor du er nødt til at gøre noget! Inviter hende på date, og spørg hende! Sådan rigtig romantisk!" Siger jeg. "Ja for helvede Leif! Gør det!" Støtter Anthon op. "Okay okay" siger Thor. Anthon og jeg overfalder ham af glæde.
Vi er nu ankommet til der hvor drengene skal spille, og Thor og Anthon skal snart på. De står bag scenen, og jeg står der med dem. Selvfølgelig skal jeg ikke med op, men Anthon virker vildt anspændt. Selvfølgelig er han lidt nervøs inden han skal på scenen, men han virker meget anderledes nu og jeg ved jo godt hvorfor. På grund af hans mangel på kokain. Jeg giver ham et blidt kys før de går på scenen. Jeg bliver stående, og holder øje på dem. Det går godt heldigvis. Virkelig godt. Lige indtil en fan pludselig kaster et kondom op på scenen, og det rammer Anthon. Anthon tager det op i hænderne. "Tror i at i kan få sex med mig? Jeg har fucking en kæreste!" Siger han vredt. Musikken slukker, og der bliver helt stille. Thor kigger forbavset på ham, og hvisker ham et eller andet i øret. "Undskyld Leif, men jeg kan ikke det her" siger Anthon, og går mod mig. Jeg prøver at stoppe ham, men han skubber til mig og fortsætter vredt videre. "Undskyld piger. Bois elsker jer!" Siger Thor, og løber ud til mig. "Hvor blev han af?" Spørger Thor. "Han gik derhen" siger jeg, og peger på ham. Thor går hen imod ham, men Anthon skubber ham væk. "Slap nu af Anthon" siger Thor, og hiver ham ind i et kram. Anthon stritter imod i starten, men lader til sidst Thor kramme ham. Jeg går stille hen mod dem. "Jeg ved ikke hvad der sker med mig" græder Anthon. "Det er trangen" siger Thor. Det gør ondt på mig at se Anthon sådan. Virkelig ondt. En flok vagter kommer løbende hen og spørger om Anthon er okay. Anthon kan ikke sige sandheden, og lyver derfor om at der er noget galt derhjemme, og at han derfor er meget følsom. Vagterne giver selvfølgelig Anthon lov til ikke at optræde mere i aften. De manglede også kun 2 sange så var de færdige. Da Anthon er okay igen og slapper mere af, beslutter vi os for at gå hen til nogle fans. En af pigerne græder vildsomt meget, og de andre trøster hende. Anthon går stille hen til dem, og spørger om pigen er okay. Det viste sig at være hende der smed kondomet op, og at hun havde virkelig dårlig samvittighed. "Det skal du ikke have søde! Det var mig der overreagerede, fordi jeg er lidt følsom i øjeblikket" siger Anthon, og tager hende ind i et varmt kærligt kram. Pigen ligger sine arme om Anthon og klemmer ham ind til sig. "Det er okay" siger hun så, og tørrer sine øjne. Efter Anthon har sikret sig at de alle er okay efter, får de billeder og vi snakker lidt med dem. Vi snakker med dem, indtil vores taxa er kommet. "Vi ses piger!" Siger Thor og Anthon, og så går vi ind i taxaen. Vi bliver kørt hjem til Anthons sommerhus, og betaler derefter. Vi har besluttet Thor bliver her resten af dagene, da det var meget sværere at styre Anthon end jeg troede. Vi fortæller bare Marianne og de andre at det var fordi Anthon fik det dårligt, og derfor blev sur og irriteret. Hun tror på det, og så går vi ind på Anthons værelse. Vi snakker, som vi altid har gjort, og hygger og griner sammen. Men pludselig får Anthon endnu et "anfald". Thor får ham hurtigt til at slappe af igen. Jeg sidder egentlig bare lidt på afstand og ser det hele. Det ser ud på Anthon at han har ondt. Langsomt triller der tårer ned af mine kinder. En efter en glider de ned af dem. Anthon får øje på det, og tårer begynder også ligeså stille at trille ned af hans kinder. "DN du må ikke græde" siger Anthon, og kommer hen til mig. Han ligger sine arme omkring mig, og omfavner mig. "Jamen jeg kan ikke lide at se dig sådan" hulker jeg. "Jamen jeg er nød til det" siger Anthon. Jeg klemmer mig hårdt ind til ham, og ligger mit hoved på hans skulder. Vi bliver siddende sådan længe. Pludselig føler jeg mit hoved bliver tungere og tungere hvilket mine øjenlåg også gør. "Er du træt?" Spørger Anthon. Jeg nikker med hovedet, og rykker mig lidt fra ham. Anthon hjælper mig af med tøjet, og ligger mig ned under dynen. Jeg putter dynen rundt om mig, og falder ligeså stille i søvn, mens Thor og Anthon sidder og snakker.
________________________Husk at like og kommenter for mere :)
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...