Kapitel 69

1.5K 51 10
                                    

De taler altså dansk i den her historie, da jeg virkelig ikke kan finde ud af fransk, og alle skal kunne forstå den, hehe.
___________________________I dag kommer min fætter på besøg, og bliver i to dage. Det er altid så sjovt når han er her, for han er på omkring Thor's og min alder. Efter jeg har spist morgenmad tager jeg noget tøj på, og lægger lidt make-up. Jeg tjekker på min mobil hvor varmt her er. Omkring 30 grader, og så ligger jeg make-up på? Det er jo alt for varmt! Jeg skulle måske have set hvor varmt det var, før jeg lagde make-up på. Når men det kan være ligemeget nu. "Hvornår kommer David?" Spørger jeg far. "Han skulle gerne være her om ca. Et kvarter" siger han. Jeg sætter mig lidt i sofaen, og ser noget tv. Pludselig kommer Thor ned, hvornår kommer David?" Spørger han. "10 min ca." Siger jeg. "Okay" siger Thor, og sætter sig ved siden af mig. "Hvordan har i det så børn?" Spørger far, og sætter sig ned sammen med os. "Altså jeg har det meget godt. Vi er igang med en sommer Tour mig og Anthon, så vi er lidt stressede men det hele går nok. Så har vi jo lige været på Roskilde festival og det var så DN's første år dernede, så hun var i Camp med mig og mine venner" siger Thor. "Ej hvor hyggeligt" siger far. "Hvad med kærester og den slags? Undskyld hvis det er uhøfligt at spørge" siger far. Thor og jeg er lidt stille, men så siger Thor noget. "Altså jeg mødte den her pige på Roskilde, hun er vildt sød og man kan vel godt sige vi har noget sammen" siger Thor. Far smiler. "Jeg har ik nogen" siger jeg. "Når. Jamen det skal nok komme en dag" siger far. "Ja det gør det vel" siger jeg. Pludselig ringer det på døren. Far går hen og åbner. "Har i slået op?" Hvisker Thor. "Nej. Jeg vil bare ikke have far skal vide jeg er sammen med en der er ældre end mig. Du ved han hader sådan noget selvom det kun er et år" siger jeg. "Jaer okay" siger Thor. "DN, Thor!" Siger en stemme bag os. "David?" Siger jeg, og vender mig om. David står i døren. "Hej David!" Siger jeg, og løber hen og giver ham et kram. Hold da op jeg har savnet ham! Det er næsten et år siden jeg sidst så ham. "Hva' så. Hvordan har du det?" Spørger han. "Jeg har det godt, hvad med dig?" Spørger jeg, og giver slip på ham. "Det går stille og roligt" siger han. Jeg smiler til ham. "Sker der David?" Siger Thor, og kommer hen og giver ham et af de der bro-hugs. "Ik så meget, jeg vil næsten ikke spørge dig om det samme, jeg ved jo der sker en masse" griner David. Thor griner. "Ja for helvede" siger Thor. "Hold kæft hvor er det godt at se jer" siger David. "Jamen illigemåde" siger Thor og jeg i kor. Karl og Krista kommer også ud for at hilse på David. "Kan i ikke gå ned i byen og købe noget som vi kan lave til aftensmad? Farmor og farfar kommer også" siger far. "Jo" siger vi, og tager sko på. Karl og Krista går lidt foran os andre. "Når men hvordan har du det så David?" Spørger Thor. "Jeg har det godt. Mor og far arbejder som sædvanligt og jeg hygger mig for det meste bare med mine venner. Du ved ture i byen og den slags. Og dig?" Spørger han. "Jamen altså, Anthon og jeg er på sommer Tour i øjeblikket, og så har vi lige været på Roskilde. DN var også med i år" siger Thor. "Var du DN? Det lyder da spændende, det var første gang du var der ikke?" Spørger David. "Jo" griner jeg. "Jeg skal også snart på festival, det er faktisk lige efter i er taget hjem" siger David. "Skal du så ned og score nogle damer?" Spørger Thor. "Arh. Det ved jeg sgu ik lige, jeg har nemlig dame på i øjeblikket" siger David. "Har du det?! Jamen tillykke med hende!" Siger Thor. "Ja tilykke" supplerer jeg. "Tak tak. Hvad med jer? Har i kæreste på?" Spørger David. "Eh jeg har ikke kæreste på. Endnu. Jeg har noget med en der hedder Veneda. Hun er pisse dejlig!" Siger Thor. "Selvfølgelig har du noget med en. Har du set dig selv?" Griner David. "Ej Tillykke" fortsætter han. "Tak" griner Thor. "Jeg har en kæreste. Vi har snart været sammen et år" siger jeg. "Hold da op, det er seriøst kan jeg forstå?" Spørger David. "Jo det er seriøst" siger jeg. "Hvad hedder den heldige fyr så?" Spørger David. Jeg ved ikke helt om jeg bare skal sige sandheden. David kender jo lidt Anthon. Han været med hernede sidste år, og Thor, David og ham var ret meget sammen. "Det er Anthon" siger jeg. "Anthon? Som i Anthon Edwards? Thors ven?" Spørger David. "Ja det er ham" siger jeg lavt. "Når. Jamen tillykke med ham. Han er en sød fyr" siger David. Jeg nikker. Pludselig er der virkelig akavet stilhed. Endelig er vi nede i byen. Vi køber ind til grillmad da det er perfekt vejr til det, og så tager vi hjem. Da vi kommer hjem er farmor og farfar kommet igen. De var her jo også i går, men de bor ikke så langt væk så de kommer ret tit. Det bliver aften, og far begynder på maden. Jeg spiller kongespil med Karl og Krista ude i haven. Det er totalt unfair det er de to mod mig, og jeg er elendig til at ramme. Da vi er færdig med første runde og Karl og Krista vandt, vil de spille igen. "Jamen så vil jeg også have en ekstra på mit hold!" Protesterer jeg. "Så tag Thor" siger Karl. Thor som ellers sad, og viste David noget på sin telefon, rejser sig og kommer og spiller med os. Denne gang er det mere fair. "Har dig og Anthon snart været sammen et år?" Spørger Thor. "Den 19 august" siger jeg. "det er jo meget snart. Det føles slet ikke der allerede er gået et år" siger Thor. "Nej vel?!" Siger jeg. Thor og jeg vandt denne runde. Karl og Krista kræver revanche, men nu skal vi spise. Vi sidder og snakker, lang tid efter vi har spist, og vi rydder først af bordet da klokken er omkring 22:30. Jeg er vildt træt, da vi har ryddet af bordet, og går derfor i seng. Tro det eller ej, men også her deler Thor og jeg værelse. Da Thor kommer ind, er jeg lige ved at falde i søvn. Det sidste jeg hører er Thors stemme der hvisker. "Godnat DN, og sov godt"
________________________Tak til jer der læser med! Det er jer der gør at min historie nu er den 2 mest læste fan fiktion på hele wattpad. Igen tusind mange gange tak!❤️

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now