"Det var altså det det skete!" Protesterer Thor, mens jeg bare sidder og kigger akavet i bordet. "Vi tror på dig unge mand. Det eneste jeg sagde var at vi ringede efter dine forældre" siger politimanden. "Hvorfor det!" Siger Thor nervøst. "Det er kun vores mor" siger jeg. Politimanden fjerner blikket fra Thor, og kigger på mig. "Okay, kan jeg bede om hendes nummer?" Spørger han. "Ja selvfølgelig" siger jeg, og giver ham nummeret. Han ringer hende op, og forklarer situtationen. "Jeres mor er på vej. Vi skal bare lige tale om noget så får i lov til at gå" siger den venlige politimand. "Okay" siger mig og Thor i munden på hinanden. Politimanden smiler, og går hen til nogle andre. "Hvad er der galt med dig? Hvorfor er du så anspændt?" Spørger jeg. "Fordi! At hvis det bliver opdaget kommer det jo 100p i avisen! 'Thor Farlov slår mand ned, og bliver herefter ført til politistationen med sin yngre søster'" siger Thor. "Rolig der er ingen der har set det" siger jeg beroligende. "Det håber jeg ikke" siger Thor. Vi snakker ikke så meget mens vi venter på mor. Endelig er hun kommet. Hun snakker lidt med politibetjenten og så får vi lov til at gå. "Er i okay?" Spørger mor, da vi sidder i bilen. "Ja" siger jeg. "Også dig Thor?" Spørger mor. Han nikker bare. "han er bange for pressen har fundet ud af noget" siger jeg. Mor kigger på Thor, og ligger sin hånd på hans. "Rolig skat. Hvis de har skal vi nok klare det" siger mor. Thor smiler til hende, og så kører vi hjemad. Da vi kommer hjem står MetroExpress rundt om vores hus. "Jeg sagde jo de fandt ud af det!" Siger Thor irriteret, og træder ud af bilen. Han går hen til dem, og svarer på de spørgsmål han får. Da han er færdig går vi ind. "Hvad spurgte de om?" Spørger jeg. "Bare hvad der var sket, og hvorfor vi var på politistationen osv." Siger Thor. "Er du ok?" Spørger mor. Thor nikker "jeg er bare lidt træt, så jeg tror jeg går i seng. Godnat" siger Thor, og kysser mor godnat. Han går ind på værelset. "Jeg tror også jeg gør mig klar til at gå i seng" siger jeg til mor. "Okay. Jeg skal også bare lige ordne nogle ting, så går jeg også ind og ligger mig" siger mor. Jeg smiler "godnat" siger jeg, og kysser hende på kinden. Jeg går ind på værelset og tager mit nattøj, for at tage det på ude på badeværelset. Da jeg har fået det på børster jeg mine tænder. På vej ind i værelset kan jeg høre mor snakker med nogle i telefonen. "Ja, de vil jo også godt derhen. Ja det lyder godt. Jeg har også lige købt dem, så nu går jeg ind og køber flybilletterne. Godt. Ja. Godnat" siger mor, og ligger på. "Hvem var det?" Spørger jeg. "Det var bare far. I skal hen hos ham den 16 juli" siger mor. "Skulle vi ikke derhen på lørdag?" Spørger jeg. "Jo men Thor ville godt på Roskilde festival, og det tænkte jeg du også ville, så jeg har købt billetter til jer og Anthon" siger mor. "Når okay. Godnat" siger jeg. "Det var da så lidt" siger mor ironisk. "Undskyld. Tak" siger jeg, og går ind i værelset. "Thor?" Spørger jeg. "Mhm?" Mumler Thor. "Mor har bestilt Roskilde festival billetter til dig, mig og Anthon" siger jeg. "Fedt. Hvornår skal vi så hen til far" spørger Thor. "16 juli" siger jeg. "Det lyder godt. Godnat" siger Thor. "Godnat" siger jeg. Øv jeg ville hellere bare hen til far, men Roskilde festival er også godt, selvom jeg trængte til at komme lidt væk fra det hele. Jeg beslutter mig for at skrive til Anthon, som har fået alt at vide med manden og politiet. "Hej Hanth❤️ så skal vi sgu på Roskilde festival sammen snart hva?" Skriver jeg. "Årh hvor fedt! Har din mor bestilt billetterne søde?❤️" svarer Anthon hurtigt. "Jep❤️ glæder mig!❤️" skriver jeg. "glæder mig også! Vi skal bare feste og drikke for sygt!❤️" skriver Anthon. "Ja! Det bliver alt for crazy!❤️" skriver jeg. "Når men godnat søde, er vildt træt😴" skriver Anthon. "Godnat babe❤️" skriver jeg, og ligger mobilen fra mig. Jeg slukker lyset, og ligger mig til at sove. Det skal nok blive sjovt på Roskilde.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...