Kapitel 39

2K 61 5
                                    

Da det bliver alt for koldt, går Anthon og jeg indenfor. Vi tager et glas juice, og sætter os i sofaen, for at se TV. Vi finder en god film der lige er startet på TV2. Efter lidt tid, kommer Thor traskende hen mod køkkenet. "Hvad så? Hygget i?" Spørger Anthon, da Thor går forbi. "Hold kæft i er sjove" siger Thor, og går hen til køleskabet. "Er du sur?" Spørger jeg, og sætter mig op. "Mhm" sukker Thor, og tager en flaske vand, og smækker derefter køleskabsdøren i. "Hallo Thor du har ingen grund til at være sur" siger Anthon, og rejser sig op. "Hvorfor? Tror i jeg synes det er sjovt, at i skal stå og glo på mig have sex!?" Siger Thor irriteret, og stiller vandet på bordet. "Så du kan slet ikke huske den gang med Laura? Der hvor DU og Carlo stod og gloede på mig?" Siger Anthon vredt. "Det var da idet mindste ikke med DIN lillesøster" siger Thor. "Slap nu af Thor. Så er det ikke værre" siger Anthon. "Prøv at hør her Anthon! Jeg kan faktisk virkelig godt lide hende her! Så vil jeg ikke have at I TO skal ødelægge det for mig! Hun var lige ved at gå!" Siger Thor. "Undskyld Thor" siger jeg, og rejser mig op. "Vi vidste ikke hun betød så meget for dig" fortsætter jeg. "Ja men i skulle stadig ikke have gjort det" siger Thor. "Det ved vi godt. Undskyld!" Siger jeg, og går tættere på Thor. "Det er okay" siger Thor lavt. Jeg giver ham et kram. "Gå du ind, og hyg dig" siger jeg, og træder et skridt tilbage. Thor smiler, tager sin vand og går ind på værelset igen. "Hvordan fanden gjorde du lige det?" Spørger Anthon. "Jeg er hans lillesøster. Han kan ikke stå for mig" griner jeg. "Det kan jeg så heller ikke" siger Anthon, og bøjer sig ned og kysser mig. Han gør det vildere og vildere, men jeg prøver bare at gøre det roligt. Han kører sig selv op. "Rolig Anthon" hvisker jeg. "Men jeg har bare så meget lyst lige nu" siger han. "Du har kørt dig selv op" siger jeg, og træder et skridt tilbage. "Kom nu. Du kan også blive tændt" siger Anthon bedende. Jeg kigger på ham, og han kigger på mig, med bedende øjne. "En anden dag Anthon" siger jeg. "Okay. Men så er jeg altså lige nød til at gå på toilettet" siger han. Jeg griner lidt af ham, og sætter mig tilbage i sofaen. Pludselig banker det på døren. Jeg sukker, og rejser mig op og går hen til døren. "Øh Hej" siger jeg, da jeg ser Carlo stå foran døren. "Hej" siger han, og smiler. "Thor har altså gæster, men ved jo ikke om i har en aftale?" Fortsætter jeg. "Jeg har ikke nogen aftale med Thor, men det var nu heller ikke ham jeg vil være sammen med" siger Carlo, smiler og går ind. "Øh hvem vil du så være sammen med?" Spørger jeg, og bliver stående ved døren. "Dig" siger han, og går ind i stuen. Jeg lukker forvirret døren, og skynder mig efter Carlo. "Hvorfor det?" Spørger jeg. "Du virker som en sød pige" siger han, og sætter sig i sofaen. "Øh tak tror jeg" siger jeg, og stopper foran sofaen. "Sæt dig ned" siger Carlo, og smiler sødt til mig. Jeg sætter mig akavet ned, lidt væk fra ham. "Har du det ellers godt?" Spørger Carlo. Det er min svaghed, jeg kommer altid til at plapre løs, når nogen spørger hvordan det går. Så selvfølgelig gør jeg det også denne gang. "Det går sådan ok. Jeg har haft et forhold med en der hed Lucas, men han slog op i dag. Man skulle tro jeg blev ked af det, men det gjorde jeg faktisk ikke, fordi så kunne jeg komme sammen med Anthon igen, og nu er vi sammen og det er jeg rigtig glad for" siger jeg. "Er du sammen med Anthon?!" Spørger Carlo overrasket. "Ja" siger jeg, lidt genert. "Hvordan har Thor det med det?" Spørger han. "Thor har det faktisk ok med det" siger jeg, og smiler. "Det er jeg da glad for at høre" siger Carlo, og ligger sin hånd på mit lår. Jeg kigger mærkeligt på ham, og fjerner hans hånd. Han smiler bare frækt tilbage til mig. Så kan jeg høre Anthon komme gående. Carlo rejser sig. "Hej Carlo? Hvad laver du her?" Spørger Anthon. "Jeg skulle bare høre om Thor kunne være sammen, men han har jo gæster hører jeg. Så jeg smutter bare igen" siger Carlo. "Okay. Vi ses du" siger Anthon, og så giver de hinanden sådan et 'bro-hug'. Jeg ruller øjne, da Anthon følger Carlo ud til døren. Da han lukker den, sætter han sig ved siden af mig, med sin arm over mig. Jeg sidder egentlig bare og er lidt sur. "Hvad er der galt?" Spørger Anthon. "Carlo lagde an på mig! Og du er bare sød mod ham" siger jeg irriteret. "Hvad? Jeg har jo ikke hørt det?" Siger Anthon. "Du kunne stadig godt lade vær med at være så sød mod ham" siger jeg, og ligger armene over kors. Anthon ruller øjne "lagde han an på dig?" Spørger han så, og løfter øjenbrynene. "Ja!" Siger jeg. "Seriøst? Det er Carlo vi snakker om. Sådan noget kunne han ikke finde på" siger Anthon roligt. "Jamen det gjorde han! Tro mig eller ej!" Siger jeg, og rejser mig op. "Hvad skal du?" Spørger Anthon. "På toilettet" siger jeg, vender om på hælen og går ud på toilettet.

Min berømte storebror - CityboisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin