Thor og jeg står foran Anthon's hus. "Glæder du dig?" Spørger Thor. Jeg nikker bare. Jeg er faktisk blevet ret træt. Det har været en ret lang dag, men ligeså snart vi kommer til festen vågner jeg sikkert lidt mere op. Endelig kommer Anthon. Han har sorte bukser med huller på, og sine Nike huarace. Jeg kan ikke se hans trøje, da han har sin WoodWood jakke på. Hans hår sidder virkelig flot, og jeg har bare lyst til at røre ved det. Det kan jeg dsv. Ikke nu. Rip. "Når er i klar?" Spørger Anthon. "Ja!" Siger Thor, og så begynder vi at gå mod stationen. "Hvad med Alfred og Teodor?" Spørger jeg. "De er der allerede" svarer Anthon. Jeg nikker bare. Vi går hen til stationen. Det er mest Thor og Anthon der snakker. Anthon bor ikke langt fra stationen så det er jo fint. Da vi er på stationen tjekker vi ind. Vi skal til København H, så det tager omkring 10 min i tog. Toget triller hurtigt ind på perronen. Heldigvis er det aften, så jeg tror ikke vi møder så mange fans. Vi sætter os på en dobbelt plads. Jeg sidder ved et vindue, og overfor mig sidder Thor og Anthon. Vi sidder alle tre med vores mobiler. Så kommer der en flok piger. "Ej omg må vi godt få et billede?" Spørger de. "Selvfølgelig" siger Thor, og rejser sig. De får taget et billede med Thor. Da de skal have billede med Anthon, spørger de om de må få et kys på kinden. Det siger han ja til. De er virkelig søde mod deres fans. Da de har fået taget billede smutter de igen, og Thor og Anthon sætter sig ned igen. Nu er vi på København H, så vi stiger af, og går mod strøget. Vi finder en eller anden club. Drengene kender den sikkert godt, men jeg gør bare ikke. Jeg følger efter dem ind. Der er virkelig mange mennesker. Vi tager vores overtøj af, og hænger det på en knage. Thor og Anthon hiver fat i mit håndled og trækker mig hen til baren. Vi bestiller noget at drikke, og går hen til en eller anden sofa og sætter os. Alfred og Teodor sidder der også med nogle piger. Alfred sidder selvfølgelig med sin kæreste Maria. De er goals!!! De har været sammen virkelig længe nu, og man kan bare se hvor højt de elsker hinanden! Jeg håber mig og Anthon også bliver sammen længe. For evigt faktisk. "Hej venner. Sid ned" siger Alfred. Vi sætter os ned. Straks begynder en leg "flaskehalsen peger på" Thor starter med at dreje, og den havner på Anthon. Jeg håber virkelig ikke Anthon skal kysse en eller anden. "Snav den næste pige der kommer forbi" griner Thor. "Udfordring accepteret" siger Anthon. Ligeså snart der kommer en pige gående, hiver han hende i håndleddet og snaver hende. Hun stopper ikke engang men lader ham bare gøre det. Jeg kigger væk, da jeg ikke vil se på det. Efter noget tid sætter Anthon sig ned igen. Drengene griner og drejer flasken igen. "Jeg kommer om lidt" siger jeg og rejser mig. "Hvor skal du hen?" Spørger Thor. "Bare på toilettet" siger jeg. Han nikker og leger videre. Jeg kan føle Anthons blik i nakken på vej ud til toilettet, men jeg er ligeglad. Jeg kigger mig ikke engang tilbage. Da jeg kommer derud står der en pige. Hun er ved at rette sin make-up. Da jeg er på vej ud på et toilet stopper hun mig. "Jeg ville ikke gå derind. Tag det andet" siger hun. "Øh okay" siger jeg. Hun smiler, og jeg smiler igen. Så går jeg ind på toilettet. Jeg skal slet ikke på toilettet, jeg har bare brug for at komme væk fra Anthon. "Er du okay?" Spørger hun, fra den anden side af døren. "Jaja jeg har det fint" sukker jeg. "Jeg kan høre der er noget galt" siger hun. "Hvorfor bekymrer du dig overhovedet?" Snerrer jeg. Hun låser døren op udefra med en nøgle og åbner. "1. Så er du ikke engang på toilet, du sidder bare med hænderne i hovedet. 2. Så var du helt rød i hovedet da du kom herud. 3. Så græder du lige nu" siger hun. Jeg skynder mig at tørre min tårer væk. "Undskyld det er bare... Min kæreste har lige kysset en anden. Eller nærmest snavet hende i gulvet! Vi legede "flaskehalsen peger på" og så skulle han snave den første pige der kom gående. Det var min åndssvage bror der gav ham konsekvensen! Men det så bare ud som om min kæreste kunne lide at snave hende der den fremmede" siger jeg. "Hvorfor vil din bror give ham den konsekvens hvis han ved i er sammen?" Spørger hun. "Han ved det heller ikke. Han vil flippe ud hvis han finder ud af det, fordi de er bedste venner" sukker jeg. "Det er jeg altså ked af. Vil du ikke have mit nr. Så kan vi lære hinanden bedre at kende hvis du har lyst?" Spørger hun. Jeg smiler. "Jo" siger jeg. Vi udveksler numre, og hun får også mit. Vi snakker ret lang tid. Det viser sig at hun bor i Hellerup som jo ikke er særlig langt fra Gentofte,hun hedder Nadja og er ligeså gammel som mig.Mens vi snakker bliver døren åbnet. "Kan vi lige snakke?" Spørger Anthon.
________________________ Vil i ikke lige følge min fanside på Instagram? Den hedder: cityboiss_fanside. Frank (aka. Thors far) følger den😏
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...