"DN! Kom nu" siger mor, og rusker i mig. "Hvad vil du?" Siger jeg træt, og åbner langsomt mine øjne. Jeg kigger på klokken den er 10:00. "Klokken er kun 10" klager jeg. "Vi skal være hos Marianne kl. 12" siger mor. "Hvorfor det?! Skulle vi ikke kun spise aftensmad?" Spørger jeg. "Nej. Vi spiser både frokost og aftensmad" siger mor. "Skal vi så være der hele dagen?" Spørger jeg. "Ja. Skynd dig nu at gå i bad og gør lidt ud af dig selv. Det er bare høflighed!" Siger mor, og lukker døren til mit værelse. Jeg sukker og sætter mig op i sengen. Da jeg får taget mig sammen til at gå ud på badeværelset, reder jeg mit hår og går i bad. Mor sagde jeg skulle gøre noget ud af mig selv så jeg krøller mit hår, og ligger en faktisk virkelig flot make-up. "Du ser da godt ud. Kom
lad os gå" siger mor, da jeg kommer ned i gangen. "Hvor er de andre?" Spørger jeg. "Hmm de er allerede derhenne" siger mor. "Når okay" siger jeg. Mor låser døren, og vi går sammen hen til Anthons hus. Mor banker på døren. "Hov jeg glemte noget derhjemme. Bare gå ind" siger mor, og går tilbage mod vores hus. Fedt så forlader hun mig. Døren er stadig ikke blevet åbnet, så jeg banker på igen. Den bliver stadig ikke åbnet. Jeg skubber let til døren, og den går op? Har den bare været åben hele tiden? Jeg går langsomt ind. "Thor?" Spørger jeg lavt, og tager mine sko af. "Karl? Krista?" Spørger jeg. Ingen svarer mig. Hvor fuck er de? Jeg bevæger mig ind i stuen. "Hallo?" Spørger jeg. Der er dækket flot op ved spisebordet? Både med stearinlys og alt muligt? Der er trukket for så det er kun stearinlysene der lyser meget svagt. "Hallo det er ikke sjovt hvis prøver at joke mig!" Siger jeg irriteret. "Mor?" Kan jeg pludselig høre en stemme sige. "Hvem er det?" Spørger jeg forvirret. Jeg hører trin der går op af trapperne, og kommer mod mig. Da jeg ser Anthon træde ind i stuen mindst ligeså forvirret som jeg, ved jeg ikke hvad jeg skal tænke. Han har flot tøj på! En smoking, og hans hår sidder perfekt. "Hvor er alle?" Spørger jeg. "Jeg kunne spørge om det samme?" Siger Anthon forvirret. Hans telefon ringer, og han tager den hurtigt. "Hallo?" Siger han. Hans ansigtsudtryk bliver mere og mere overrasket. "Seriøst!? TAK!" Siger han, og ligger på. "Hvad så?" Spørger jeg. Anthon svarer ikke han løber bare hen til mig, og løfter mig op. "Hvad sker der?" Griner jeg. "Glædelig 1 års dag!" Siger Anthon, sætter mig ned igen og kysser mig. Jeg kysser ham forbavset igen. "Hvad sker der?" Spørger jeg grinende og trækker mig fra kysset. "Det hele var en overraskelse! Vores forældre har planlagt alt det her, uden vi vidste det!" Siger Anthon glad. "Seriøst?!" Spørger jeg. "Ja!" Siger Anthon. Jeg bliver så glad. Virkelig. Jeg kunne ikke ønske mig noget andet end at være sammen med Anthon i dag. På vores 1 års dag. "Jeg elsker dig" siger jeg, og får tårer i øjnene. "Jeg elsker også dig!" Siger Anthon, og kysser mig igen. Han skubber mig ned i sofaen, og ligger sig ovenpå mig. Jeg trækker forsigtigt hans bluse af, og åbner hans bælte. "Jeg har savnet dig" hvisker han, og trækker sine bukser ned. "Jeg har også savnet dig" siger jeg, og kigger på ham. Han kigger tilbage på mig, og tager mit tøj af så jeg til sidst kun ligger i bh og underbukser. Så kigger han på mig, som om han overvejer hvad hans næste træk er. Han ligger sig på mig igen og vi får vores undertøj af. Jeg giver ham kondomet på, og så er vi ellers bare igang. Det føles så sindsygt rart! Der er faktisk noget Anthon og ikke har prøvet indenfor sex. Vi har prøvet en masse, dog ikke sene ene ting. Jeg skubber Anthon væk fra mig. "Hvad nu?" Spørger han. Jeg beder ham om at lægge sig ned, og så sætter jeg mig ovenpå ham og rider ham. Det gør forfærdeligt ondt i starten! Men så længe Anthon nyder det gør jeg også. Det begynder at blive ret hårdt, og jeg er også kommet op til flere gange. Endelig kommer Anthon. Jeg ligger mig forpustet ned, og får vejret. Anthon rejser sig, smider kondomet ud og tager sine underbukser på. "Hvad skete der lige for det?" Spørger han. "Vi skulle da prøve noget nyt" siger jeg, og tager mine underbukser på igen. "Nåår" siger Anthon. "Klarede jeg det ok?" Spøger jeg, og tager fat i min bh og begynder at tage den på. "Du var fantastisk" siger han. "I lige måde!" Siger jeg, og lukker bh'en. Anthon går ud i køkkenet, og kommer tilbage med to stykker papir i hånden. "Se!" Siger han. "Hvad?" Spørger jeg. Anthon viser mig to billetter til biografen, og så er der en konvolut med en masse penge i. På konvolutten står der. "Her er penge til en tur på D'Angletere. Både ophold og mad" står der. "Omg D'Angleterre!!!!" Udbryder jeg "Jaa" siger Anthon glad. "Men filmen går om tre kvarter. Hvad skulle vi så bruge det der opdækkede bord til i køkkenet?" Spørger jeg. "Jeg tror at vi skulle have spist frokost istedet for at knalde" siger Anthon, og trækker en hvid t-shirt over hovedet. "Sikkert" griner jeg. Da Anthon og jeg har fået tøj på, sat håret og gjort os klar til at gå, smutter vi hen mod palads. Vi deler en stor menu, da det bare er goals, haha.Filmen er lige slut. Og du kan ikke bede mig om at fortælle hvad den handlede om, for jeg ved det ærligt ikke. Jeg så ikke filmen. Anthon og jeg sad på bagerste række som de eneste, så vi sad egentlig bare og kyssede det meste af tiden. Derfor fik vi nærmest ikke spist noget, men det er jo egentlig bare godt for vi skal jo på D'Angleterre. Anthon og jeg går hånd i hånd hen mod D'Angleterre. Et par piger vi møder vil godt have billede. Nogen af dem ved at det er vores 1 års dag, og ønsker os derfor tilykke. Det bliver jeg virkelig glad for. Da vi endelig kommer til D'Angleterre bestiller vi noget mad. Det smager så godt! Mange siger at "det er det samme som alt andet mad. Den eneste forskel er prisen" men det er det virkelig ikke! Man kan VIRKELIG godt smage forskel på D'Angleterre bøffer eller en bøf fra super Brugsen. VIRKELIG meget! Da vi har spist går vi op på vores værelse. Det første jeg gør er at smide mig i den store seng. Anthon ligger sig, med hovedet på min mave. "Du er den dejligste kæreste man kan drømme om" siger Anthon. "jeg kan KUN sige i lige måde" svarer jeg. Anthon og jeg begynder så småt at kysse, og det udvikler sig selvfølgelig.
Anthon og min 1 års dag har været fantastisk. Jeg er så glad for mor og Marianne har gjort alt det her for os. Det betyder meget. Anthon og min nat på D'Angleterre var fantastisk. Det har hele dette år været. Love u Anthon❤️
________________________Husk at like og kommenter😊❤️
SIDSTE KAPITEL ER UDE PÅ FREDAG. GLÆD JER!❤️
STAI LEGGENDO
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...