Kapitel 15

2.4K 51 12
                                    

Jeg vågne ved at Anthon pludselig sætter sig op. Jeg blinker lidt med øjnene, og sætter mig så selv op. Anthon sidder og holder sig på maven. "Er du okay Anthon?" Spørger jeg, og ligger min hånd på hans skulder. Han kigger på mig, men så løber han ud af døren. Jeg rejser mig langsomt, og går hen mod døren, Anthon løb ud af. Jeg kan ikke se ham, så jeg går mod toilettet. Han sidder på gulvet, lænet he over toilettet og kaster op. Jeg har aldrig haft det godt med bræk! Aldrig! Jeg bakker tilbage ud af toilettet. Jeg kan høre Anthon, han har det virkelig ikke godt. Selvom jeg ikke bryder mig om sådan noget, holder jeg for meget af Anthon, til at kunne lade ham sidde derude alene, og have det skidt. Jeg sukker, og synker en klump, inden jeg går derud. Han kaster stadig op. Jeg tager fat om hans pande, og aer ham blidt på ryggen. Det er virkelig grænseoverskridende og mega klamt, men det er synd for Anthon. Da der ikke kommer mere op, sætter jeg mig ved siden af ham. "er du ok?" Spørger jeg. "Ja. Mange tak" siger Anthon. Jeg rejser mig op, og tager noget toilet papir, som Anthon kan tørre sin mund med. Idet jeg bøjer mig for at give ham det, for jeg det selv dårligt. Jeg slipper papiret, og læner mig over toilettet. Anthon rejser sig hurtigt op, og holder mig på panden, så mit hår ikke bliver ramt. Jeg HADER at kaste op. HADER DET, HADER DET, HADER DET! Men med Anthons hjælp, er det ligepludselig ikke så slemt mere. "Hvad sker der! DN er du okay!" Ka. Jeg høre Thor sige. Han kommer hen til mig, og aer mig på ryggen. Han er en god bror. Da jeg er færdig, sætter sætter jeg mig ned på gulvet. "Er du okay?" Spørger Anthon og Thor i munden på hinanden. Jeg nikker, og smiler til dem. Thor henter noget papir til mig, og sætter sig ved siden af mig. "Jeg tror vi alle skal blive hjemme idag" griner Thor. Jeg kigger hen på Anthon. Vi skulle jo egentlig være sammen. Han smiler til mig. Jeg smiler tilbage. "Det er nok bedst" siger jeg.

Efter Maria, Munke, Teo, Maxi og Frederik er gået, laver vi noget morgenmad. Vi har ikke rigtigt lyst til det, nogen af os, så vi spiser ikke op. "Skal vi se en film?" Spørger Thor. Mig og Anthon nikker. Jeg undrer mig lidt over, at det ikke har været Thors tur til at kaste op endu? Det plejer han at gøre, når han har tømmermænd, og han var altså ret fuld igår! Når men Thor sætter filmen på, og vi sætter os i sofaen. Jeg sidder i midten. Jeg orker ikke at sidde op, så jeg tager en pude, og ligger på Thors skød. Så ligger jeg mit hoved på puden, og smækker mine ben, på Anthons skød. Men ligger nu egentlig ret godt. Midt i filmen får Thor det dårligt. Jeg løfter mit hoved, så han kan komme ud på toilettet. "Stakkels Thor" siger Anthon, og rejser sig op. "Vent!" Siger jeg, og rejser mig selv. "Hvad?" Spørger han, og griner lidt. Jeg læner mig frem, og kysser Anthon. Han placerer sine hænder på mine hofter, og kysser igen. Så trækker jeg mig. "Hvad?" Spørger Anthon. "Skynd dig ud til Thor" hvisker jeg, kysser ham blidt på munden, og sætter mig igen. Han smiler, og skynder sig ud til Thor. Jeg smiler for mig selv, og slikker mig om munden. Hans læber er så dejlig bløde, og jeg havde egentlig ikke lyst til at stoppe. Men Thor ville jo kunne have set os, så det var nok det bedste. Gid jeg bare kunne, kysse med Anthon selvom Thor så det. Det ville være dejligt, for jeg tror allerede jeg elsker ham. Så kommer Anthon og Thor tilbage. Anthon støtter Thor som har fået det meget dårligt, og er virkelig svimmel. Anthon hjælper Thor ned og sidde. Jeg ligger mig ikke som før, for jeg tror ikke Thor ville kunne lide det, i den tilstand han er i. Jeg ligger mit hoved på hans skulder, og finder Anthons hånd uden Thor ser det. Der går ikke lang tid før vi alle sover.

________________________
Hey peps! Jeg gør sådan at hvert 15 kapitel, der skal i skrive, hvad i synes, og om i har nogle ideer! Så skriv i kommentaren, eller i PB herinde på wattpad, om i har ideer, eller hvad i synes❤️ tak på forhånd!❤️

Min berømte storebror - CityboisOnde histórias criam vida. Descubra agora