Thors synsvinkel:
Jeg er rasende! Hvordan kan hun ikke se det forkerte i at være gravid i den alder? Og hvordan kan Anthon heller ikke? Jeg er virkelig skuffet over dem begge to. Jeg kigger på min telefon, for at se hvad klokken er. Den er 16:15 så Anthon skulle gerne være hjemme nu. Jeg skynder mig hen til hans hus, og tager alle de smutveje jeg kender, for at komme hurtigere derhen. Da jeg er der, skynder jeg mig bare at banke på. Døren bliver kort tid efter åbnet af Asta. "Hej Thor?" Spørger hun. "Hej, er Anthon hjemme?" Spørger jeg. "Ja, han er på sit værelse" siger Asta, og træder til siden så jeg kan komme forbi. Jeg går ind i entréen og tager mine sko af. Jeg havde ikke jakke på, da det var pænt varmt. Jeg skynder mig ned i kælderen, og ind i Anthons værelse. Han sidder i sin seng, med sin computer. Jeg lukker døren og går direkte hen foran ham. "Er du blevet sindsyg?!" Halvråber jeg op i Anthon hovede. "Hvad mener du Thor?" Spørger Anthon, forvirret og ligger computeren ved siden af sig. "DN er gravid. Med dit barn! Hvorfor har i ikke tænkt jer om?!" Spørger jeg lidt lavere, så hele huset ikke hører det. "Det har vi da også" siger Anthon. "Åbenbart ikke nok så! Altså hallo. Du er 17 og hun er 16. Du er en kendt person, og hun er min lillesøster. Tænk på hvor mange fans vi mister? Tænk på alt den hate i får, når folk finder ud af det. Anthon. Kan du slet ikke se det?" Spørger jeg, og håber Anthon kan forstå det. "Jo" siger Anthon. Jeg ånder lettet ud. "Så tal med hende og få snakket om den abort" siger jeg roligt. "Nej. Thor jeg vil godt have barnet, og det vil DN også. Hun er den jeg elsker mere end nogen anden, og den jeg vil have mit barn med. Jeg er ligeglad med hvad fansene tænker, det er mit liv og det vil jeg have lov at leve som jeg vil! Vores fans er de bedste fans i verden, så jeg er sikker på de forstår" siger Anthon. "Anthon hvad med dit liv nu? Du fester, du drikker, du har sex og du har et helt normalt teenage liv. Vil du virkelig gerne sige farvel til det, kun pågrund af et barn?" Spørger jeg. Anthon bliver stille. "Nej" siger han så stille. "Anthon tror du ikke det er bedst at få en abort. Så kan i få et barn når i bliver ældre" siger jeg. "Jo... Jo det er det. Jeg må snakke med DN med det samme" siger Anthon. "Du kan følges med mig. Skal hjem igen" siger jeg. "Okay. Tak Thor! Du er sgu den bedste ven i verden" siger Anthon, og krammer mig. Jeg smiler, og giver ham et kys på kinden. "Thor!" Siger Anthon grinende, og slår mig. "Undskyld" griner jeg. Så giver Anthon mig et kys på kinden. "Idiot!" Griner jeg. Anthon griner også. Man skulle nogen gange tro vi var bøsser, men det er vi ikke! Vi har bare et meget specielt forhold til hinanden. Så vil jeg hellere have folk skal tro jeg er bøsse, og så stadig kunne have det forhold til Anthon som jeg har, end at folk ikke skal tro jeg er bøsse, og få et helt andet forhold til Anthon. Da mig og Anthon går, tænker vi ikke vi behøver at tage nogle smutveje. "Skal vi høre musik?" Spørger jeg. "Ja" siger Anthon, og jeg tænder min telefon. Jeg går ind på Spotify og vælger en sang. Vi går ind på Snapchat og tager en video. Jeg ligger den ud på min my story. Der kommer en flok fans gående på den anden side af vejen, og da de ser os kommer de straks hen til os. "Hej piger" siger vi. "Hej må vi godt få et billede?" Spørger den ene. "Selvfølgelig" siger jeg, og vi får taget nogle billeder. "Når hvad laver i så her i Gentofte?" Spørger Anthon. "Vi skal til fest i aften" siger de. "Fedt fedt" siger vi. "Vil i med?" Spørger den ene. "Vi kan dsv. Ikke i aften. Men en anden dag!" Siger jeg. "Okay haha. Vi ses drenge" siger de, giver os et kram og går videre. "Det er så sødt når de tror vi kommer" griner Anthon. "Jeg ville godt med" siger jeg. "Med citygirls? Hvad hvis du bliver fuld og du ender i sengen med en af dem?" Spørger Anthon. "Rolig. Drikker bare ikke så meget som jeg plejer" siger jeg. "Jeg ved ikke engang hvad de hedder, eller hvordan jeg skal få fat på dem igen. Er sikker på at de alligevel jokede" fortsætter jeg. "Jaer okay" siger Anthon. Pludselig er vi hjemme. Jeg låser op, og Anthon og jeg sætter os ved spisebordet. "DN!" Kalder Anthon. Hun kommer stille løbende. "Jaer?" Siger hun forvirret, da hun ser jeg også sidder her. "Vi er lige nød til st snakke. Kan du sætte dig ned?" Spørger jeg. DN sætter sig forvirret ned. "Hvad vil i?" Spørger hun.
________________________Tilføj snappen: anonym2233
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...