Kapitel 75

1.6K 54 14
                                    

Jeg har haft svært ved at sove hele natten. Det har været så fucking varmt! "DN" siger en drengestemme. "Kom ind" siger jeg. Thor åbner døren. "Vil du med ned og spise morgenmad?" Spørger han. "Øh jaja" siger jeg, og sætter mig op. "Hvorfor sover du egentlig i Anthons trøje, hvis i er uvenner?" Spørger Thor. "Øh det andet er til vask?" Siger jeg. "Nej det er ej? Det hænger lige der" siger Thor, og peger hen på mit nattøj. "Okay fint. Jeg savner ham bare så meget" siger jeg, og går ud i køkkenet. Til min store forbavselse har Thor lavet morgenmad. "Anthon og jeg skal jo til Jylland i morgen. Der er grøn koncert dernede som vi skal spille til. Kunne du tænke dig at komme med?" Spørger Thor. "Øh jeg skal lige tænke over det" siger jeg. "Det er i orden. Men sæt dig ned, og lad os nyde den morgenmad der tog mig virkelig lang tid at lave" siger Thor, og sætter sig ned. Jeg griner, og sætter mig overfor ham. Han har både lavet, røræg og bacon. "Er det noget nyt du har lært? Altså at lave røræg?" Spørger jeg. "Øh ja, det kan vel godt sige. Det brændte på første gang" griner Thor. Jeg tager en bid. "Det smager godt" griner jeg. "Det var godt" siger Thor. Midt i maden får jeg en besked. Jeg tjekker hurtigt. Det er Maria der spørger om jeg kan være sammen i dag. Jeg svarer hurtigt. "Jaja hvis det kun er os to!"
"Hvem var det?" Spørger Thor. "Det var bare Maria, der spurgte om jeg kunne være sammen" siger jeg, og tager endnu en bid af min mad. "Var i ikke også sammen i går?" Spørger Thor. "Jo men Anthon var der også, så det gik totalt i vasken" sukker jeg. Idet jeg skal til at tage endnu en bid af min mad, får jeg en besked igen. Det er selvfølgelig bare Maria der har svaret. "Det er kun os to. Du kan bare komme hjem hos mig, når du er klar❤️" skriver hun. "Jeg spiser lige morgenmad, så tager jeg tøj på og så kommer jeg❤️" skriver jeg. Jeg skynder mig at spise færdigt, og hjælper Thor med at rydde det hele op. Mens vi er ved at rydde op, ringer det på døren. "Jeg skal nok åbne" siger jeg. Da jeg åbner døren, står postmanden ude foran døren med min pakke, som jeg bestilte fra zalando fra ikke lang tid siden. Jeg tager imod pakken, og skriver under. "Hvem var det?" Spørger Thor, som er blevet færdig med at rydde op. "Det var bare min pakke fra zalando" siger jeg. "Må jeg se hvad du har købt?" Spørger Thor. "Øh jaja" siger jeg. Jeg åbner pakken. Jeg har bestilt to par business bukser, en af de der bluser med "snørebånd" og en lacoste trøje. "Intet specielt" siger jeg. "Går den ikke virkelig langt ned?" Spørger Thor, og tager fat i trøjen med større bånd. "Næ" siger jeg. "Når" siger Thor. "Men det flot" fortsætter han. "Tak" siger jeg, og går ind på værelset med tøjet. Jeg prøver det hele. Business bukserne var næsten for store. Jeg ville have købt dem i L men det var godt jeg købte dem i M. Jeg prøver min lacoste trøje. Den passer også perfekt. Da jeg skal til at prøve den der med snørrebånd tager jeg en push-up bh på, bare lige for at se hvordan det ville se ud. Det ser sådan ret sexet ud. Det er måske ikke lige mig, at mine bryster sidder sådan næsten helt oppe i fjæset på mig? Jeg kigger lidt på det inde i spejlet. Jeg ser faktisk virkelig godt ud. Jeg beslutter at jeg tager den trøje på, og de sorte business bukser på. Jeg købte også nogle i mørkeblå, de passer bare ikke rigtig til det her look. Jeg tager blusen ned i bukserne, og ligger en let make-up. Jeg lader mit hår være løst, og går så ud i gangen. Jeg tager mine stan Smith sko på, og skal lige til at gå ud af døren. "Går du nu?" Kan jeg høre Thor sige. Han kommer ud i gangen. Jeg vender mig rundt. "Ja. Jeg er hjemme ved aftensmad" siger jeg. "Er det ikke en meget sexet trøje?" Spørger Thor. "Nej da" siger jeg. "Når" siger Thor. "Vi ses" siger jeg, og lukker døren. Da jeg går hen af gaden mod Marias hus, kigger mange drenge på min alder på mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, når nogen af dem smiler til mig. Jeg smiler bare kort igen, og skynder mig videre. Jeg banker på Marias dør, og kort efter åbner hun. "Wow wow en hottie" siger hun. "Jeg hader det! Jeg skulle aldrig tage sen skide push-up bh på" klager jeg, og tager mine sko af. "Hvorfor?" Griner Maria. "Har du set mine bryster? De sidder jo næsten helt oppe i hovedet på mig!" Klager jeg, og kigger ned af mig selv. "Ja altså, du havde måske ikke lige brug for en push-up når de jo er ret store i forvejen" siger Maria. "du har ret" siger jeg, og griner. Maria griner også. "Når men kom. Mine forældre er ikke hjemme, så vi kan bare være i stuen" siger hun. "Okay" svarer jeg. Vi sætter os i sofaen. "Hvad skete der med dig og Anthon i går? Er i uvenner eller sådan noget?" Spørger jeg. Jeg sukker. "Ja, vi er oppe at skændes lige i øjeblikket" siger jeg. "Why?" Spørger Maria. "Det var fordi hende der Una sagde jeg var fed, og jeg troede på hende, fordi hun var meget tyndere og mindre end mig, og så følte jeg mig virkelig tyk. Og så blev Anthon fucking sur på mig" siger jeg. "Okaaay. Hat han mens eller sådan noget?" Spørger Maria. Jeg griner. "Det har han sikkert" siger jeg. Maria og jeg flækker af grin.

Vi hygger os hele dagen til det bliver tid til aftensmad. "Vil du blive her og spise?" Spørger hun. "Jeg lovede Thor at komme hjem og spise dsv. Men vi kan jo bare være sammen igen efter?" Spørger jeg. "Jo det kan vi godt. du kommer bare" siger hun. "Okay" vi krammer hinanden farvel, og så går jeg hjem. Da jeg træder ind af døren lugter der utroligt brændt. "Hvad fanden har du lavet Thor?" Spørger jeg, og går ud i køkkenet. "Jeg ville prøve at lave aftensmad, fordi jeg synes det gik godt med det der røræg i morges, men så kom jeg til at brænde maden på, og den der lugt går bare ikke væk!" Klager Thor. Jeg griner af ham. "Hvad skal vi så have?" Spørger jeg. "Jeg bestilte pizza" siger Thor. Vi sætter os ved bordet. "Hvor er mor, Karl og Krista egentlig?" Spørger jeg. "De er et eller andet sted i København" siger Thor. "Når okay. Kommer de hjem i aften?" Spørger jeg. "Ja. Omkring 20" siger Thor. Da vi har spist, rydder vi af bordet. "Når men er det okay jeg går over til Veneda?" Spørger Thor. "Jaja selvfølgelig! Jeg tager hjem til Maria" siger jeg. Da jeg skal til at gå ud i gangen, stopper Thor mig. "DN" siger han. "Ja?" Spørger jeg. "Jeg vil rigtig gerne komme sammen med Veneda ik, men jeg tør ikke engang at kysse hende! Igår prøvede hun hele tiden bare at give mig et kys på kinden, men jeg gik i panik og rykkede hovedet hver gang! Hvad gør jeg?" Spørger Thor. "Øh du kan jo prøve at ligeså snart hun åbner døren, så kan du kysse hende? Bare sådan uden at tænke over det. Som om hun var en hver anden pige?" Siger jeg. "Jo. Det er en god ide. Det vil jeg prøve" siger Thor. Jeg smiler til ham, og skal til at gå ud af døren, men så får jeg øje på noget. Det er den halskæde jeg fik af Anthon. Den har ligget på kommoden, siden Anthon lagde den der. Jeg tager den i hænderne, og står lidt med den. Jeg tager den rundt om min hals, og kigger mig i spejlet. Gud hvor jeg savner Anthon. Jeg sukker, og går hjem til Maria. Vi ser film, spiser Chips og hygger os virkelig meget. "Ej skal vi ikke gå på omegle?" Spørger Maria. "Vel ikke den der pornoside?" Spørger jeg, med et skræmt udtryk i ansigtet. "Neeeej. Den der hvor man kan skrive med fremmede" siger Maria. "Nåår den. Jojo hvorfor ikke" siger jeg. Det er virkelig sjovt at være inde på den der hjemmeside. Jeg har aldrig vært inde på den før, men det er virkelig sjovt. Selvfølgelig giver Maria og jeg ikke vores nr. Eller Facebook eller noget som helst ud. Da vi ikke orker mere, går vi ud. Jeg kigger på klokken, den er ved at være 23. "Jeg må nok hellere se at komme hjem nu" siger jeg, og rejser mig. "Ja. Klokken er ved at være mange" siger Maria. Jeg går ud i gangen og tager mine sko på. Da jeg åbner døren styrter det ned udenfor. "Pis" mumler jeg. "Vil du låne et regnslag?" Spørger Maria. "Det fint, jeg skynder mig bare" siger jeg. "Vi ses" fortsætter jeg, og giver Maria et kram. Jeg skynder mig ud. Da jeg nærmer mig mit hus, kan jeg se en dreng komme gående på den anden side af vejen. "DN?" Råber han. Jeg kan høre det er Anthon. "Hvad vil du Anthon?" Råber jeg tilbage, og stopper op. Han løber hen til mig. "Jeg vil bare sige undskyld. Jeg har det elendigt" siger han. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Skal jeg tilgive ham? Eller skal jeg lade være? "Beklager Anthon" siger jeg, og går videre. "Mener du det DN?" Råber han. Jeg vender mig mod ham. "Du sårede mig Anthon" siger jeg. "Jamen det er jo derfor jeg siger undskyld" siger han. Jeg vender bare ryggen til ham igen, og går videre. "Jeg elsker dig jo" siger han. Jeg stopper op. Det regner stadig forfærdeligt meget. Jeg vender mig om, Anthon står og kigger på mig. Jeg kigger med i jorden, og løb er direkte hen mod Anthon. Da jeg er tæt nok på ham, hopper jeg op på ham, med mine ben omkring ham. Han holder mig oppe, ved at holde på min røv. Jeg fjerner Anthon hår fra hans ansigt, og fjerner derefter mit eget. Efter det kan jeg ikke holde mig mere tilbage. Jeg er nød til at kysse Anthon. Jeg har savnet ham så meget. Jeg hopper ned fra ham, uden at bryde kysset. Hans hænder rører min krop, og jeg aer ham i nakken. Da jeg stopper kysset, giver jeg ham et kæmpe kram. "Jeg har savnet dig så meget!" Siger jeg. "Jeg har også savnet dig" siger Anthon, og klemmer mig ind til sig. Vi beslutter at tage hjem til mig. Da vi går ind af døren er mor hjemme. Hun siger ikke noget, hun smiler bare til os. Vi kommer ind på mit værelse. "Jeg er drivvåd. Jeg går altså lige i bad" siger jeg. "Må jeg komme med?" Spørger Anthon. Jeg kigger på ham. "På samme tid?" Spørger jeg. "Ja" siger han. "Øh okay" siger jeg. Vi går ud på toilettet, og låser døren. Jeg gær intet, jeg står bare og kigger ned i jorden. Da Anthon trækker sin trøje af, kigge jeg. "Skal du ikke også have dit tøj af?" Spørger han. "Øh jo" siger jeg, og tager akavet mine bukser af. "DN det er ikke akavet. Jeg er din kæreste" siger Anthon. "Jaer jeg ved det godt" siger jeg, og tager resten af mit tøj af. "Skal du ikke have halskæden af?" Spørger Anthon. "Jeg vil aldrig tage den af igen" siger jeg. "Nurh" siger Anthon. Det er faktisk ikke særlig akavet i badet. Jeg giver Anthon shampoo i håret, og han gør det samme med mig. Da vi er færdige tørrer vi os, og ligger os u min seng. Jeg ligger mig helt ind til Anthon og falder hurtigt i søvn.

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now