Normal synsvinkel:
ENDELIG kommer Thor tilbage! "Hvad fanden har du lavet? Det har taget dig 15 minutter! Det plejer at tage 5!" Siger jeg. "Rolig. Jeg mødte bare Julie" siger Thor. "Når. Okay så" siger jeg, lidt mere forstående. Thor tager overtøj på, og kommer ind til mig i stuen. Jeg sidder i sofaen, og Esmeralda kravler rundt på sit tæppe på gulvet, med sit legetøj. "Har du givet hende mad?" Spørger Thor. "Ja. Det var virkelig svært" siger jeg, og kigger hen på Thor. Han løfter sine øjenbryn. "Det var det altså! Og jeg vil vædde med at du ikke kan gøre det bedre!" Siger jeg, griner, og skubber blidt Thor på skulderen. "Det kan jeg da!" Siger han. "Bevis det!" Siger jeg, med et lumsk blik. "Men nu har hun jo allerede spist" forklarer Thor. Jeg ruller med øjnene. Så kigger jeg ned på hende. Hun ligger og bidder i en bamse. Så smider hun den over sit hoved, og den lander på hendes numse. Straks kommer jeg med en ide. "Så skift hendes ble" siger jeg. "Hvad?" Spørger Thor, og kigger overrasket på mig. "Du hørte det udemærket godt" jeg rejser mig op, tager Esmeralda op i favnen, og ligger hende på puslebordet. Så går jeg hen til ham, og hiver ham hen til hende. "Åh nej" sukker han. "Åh jo!" Siger jeg på en lumsk måde. Langsomt åbner han hendes sparkedragt. Hun ligger ikke mærke til det, hun leger bare med sit legetøj, som hun har i hænderne. Så tager han hendes ble af. "Føj!" Siger han, og pakker den sammen, og smider den ned i en pose. Jeg griner lavt, så han ikke kan høre det. Så tørrer han hende, og tager en ny ble på. Okay han var faktisk ret god til det. Han lukker hendes sparkedragt. "Voila" siger han, og rækker mig Esmeralda. "Der var du heldig" siger jeg. "Eller også er jeg bare god til børn" siger han. "Jeg tvivler" siger jeg, selvom jeg godt ved han er god til børn. Han elsker dem, det har han gjort siden han var lille. Mor har fortalt mig om det, og jeg kan også selv huske lidt af det. Esmeralda gaber. "Er du træt?" Spørger jeg, men selvfølgelig svarer hun ikke. Jeg ligger hende ved siden af Thor på sofaen. Så ligger jeg et tæppe over hende. "kan du ikke passe lidt på hende?" Spørger jeg. "Men Julie kommer om 1,5 time, skal i bad, og vil også godt slappe lidt af" siger Thor. "Bare 10 minutter, jeg har også passet hende meget i dag" siger jeg. "Jeg har da passet hende ligeså meget" insisterer Thor. "Nej du har ej! Du har snakket med Julie" siger jeg frustreret. "Ej DN det er ikke fair! Skulle jo købe noget, og så faldt vi i snak!"
"Jamen jeg er da ligeglad! Jeg er også træt!" Siger jeg.
Midt i Thor's og min diskution kommer mor ind af døren. "YES! Mor kan du holde øje med Esmeralda?" Spørger næsten Thor og jeg i kor. "Jeg skal lave mad" siger mor, med en pose i hånden. "Thor så gør jeg det bare" siger jeg. "Vil du det?" Spørger Thor. "Jaja" sukker jeg. Så tager jeg min mobil, og sætter mig ved siden af Esmeralda. "TAK! JEG ELSKER DIG!" Siger Thor, og kysser mig i håret. "Jamen ilm da" siger jeg, men Thor er allerede inde på vores værelse. Jeg tænder min telefon. Anthon har skrevet en masse beskeder.
"Har du fundet ud af om du ville komme sammen igen?" "Kan du være sammen efter aftensmad?" "DN?" "Kommer og henter min lillesøster nu" det var den sidste besked han skrev. Åh nej. Allerede? Skulle de ikke være i Tivoli længere? Så ringer det på døren. "Det er bare Anthon der kommer for at hente Esmeralda" siger jeg til mor, som står og laver mad. Jeg går ud og åbner. Jeg siger intet. Åbner bare døren, og træder til siden. Anthon tager sine sko af, og går ind i stuen. "Hej Ulla" siger han. "Hej Anthon! Er i allerede hjemme?" Spørger mor. "Ja. Asta fik det dårligt, efter hun prøvede himmelskibet, så vi valgte at tage hjem" siger Anthon. Han kigger over sofaen. "Sover hun?" Spørger han. "Ja" svarer jeg koldt. "Anthon du kan da bare blive og spise med? Så kan du smutte hjem med hende når hun er vågen?" Spørger mor. "Det kan jeg da godt" siger Anthon. Pis! Nu skal jeg også kigge på ham mens jeg spiser. Jeg ville bare gerne være fri for en dag! Bare lige så jeg kunne tænke over, havd jeg skal svare ham i morgen.
___________________________credit til mig hvis i låner billedet, da det er mig der har taget det!Har ikke kunne skrive da jeg har sovet inde ved viften siden i torsdags klokken 15. Jeg stod forrest til koncerten, og er stadig svimmel pga. Folk skubbede så meget! De har også trykket en af mine riben så det er da meget fedt... Kolon. Hvordan var jeres dag i går?
ESTÁS LEYENDO
Min berømte storebror - Citybois
Fanfic*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...