"DN kommer du?" Råber Thor. "Jaja to sek!" Råber jeg tilbage. Jeg retter på mit hår en sidste gang, og går ud til de andre. "Skynd dig" siger Thor, da jeg er ved at tage mit overtøj på. "Jaja" mumler jeg, og tager min jakke over mig. Idet Thor skal til at låse døren kommer jeg i tanke om, jeg har glemt mit lala berlin net på mit værelse. "Thor vent. Jeg har glemt noget" siger jeg, og smutter ind for at tage det. Jeg skynder mig ud igen. "Piger" mumler Thor med et smil på læben. "Drenge" svarer jeg igen. "Nogen af dem er nu ret dejlige" siger jeg, holder om Anthons arm og ligger mit hoved på hans bryst. "Du er fandme også dejlig!" Siger Anthon, og kysser mig i håret. "Jaja i er søde og alt det der, men kan vi komme videre nu?" Spørger Thor, og smiler til os. På vej ned til stationen kommer der nogle fans. De får taget billede, og så fortsætter vi hen mod stationen. Da jeg skal til at tjekke ind, finder jeg ud af at jeg ikke har flere penge på mit rejsekort. "Thor jeg er nød til at gå ind og fylde penge på mit rejsekort" siger jeg. Thor kigger på togplanen. "Vores tog kommer om 2 minutter, det kan du altså ikke nå. Du må køre med på mit" siger han. Da han skal til at tjekke mig ind på hans rejsekort, står der at han ikke har nok penge. "Jeg skal nok tage dig med" siger Anthon, og tjekker mig ind på hans rejsekort. "Nurh ej hvor er du sød! Jeg skal nok give dig pengene" siger jeg. "Bare rolig søde. Det behøver du ikke" siger Anthon, og kører en hånd gennem mit hår. "Jo" siger jeg, og krammer ham. "Nej" mumler Anthon, og kysser mig i håret. "Så giver jeg dig en is" siger jeg. "DN hold nu op" siger Anthon. Jeg skal til at svare men Thor afbryder. "Vores tog kommer nu"
Vi træder ind i toget, og sætter os ved en dobbeltplads. Thor sidder på den ene side ved vinduet, og mig på den anden. Anthon sætter sig ved siden af mig, og tager fat i mine hænder. Vi sidder og taler, og har det godt i hinanden's selvskab hele vejen. Da vi stiger ud af toget, og går op på selve Hovedbanegården, står de andre bois der. "Hvordan kunne det tage så lang tid?" Spørger Alfred. "Jamen det var fordi DN brugte så lang tid på make-up, hår og alt det der" siger Thor. "Det tog altså ikke lang tid!" Protestere jeg. "Jo det gjorde det altså" siger Thor. "Thor det tager tid for alle piger, det er du altså nød til at vænne dig til" siger Maria, og giver mig et karm. "Hej" siger hun. "Hej" svarer jeg, og smiler til hende. Thor mumler noget jeg ikke kan høre, men jeg er egentlig også lidt ligeglad. Jeg får hilst på Teodor, Maximillian og Lauge. Heldigvis er Carlo her ikke. Efter vi har sagt Hej går vi hen mod Tivoli. Mig, Thor og Anthon har Wildcard, da vi kommer her ret tit. De andre er nød til at købe både indgang og turpas. Da vi kommer ind beslutter vi os for at prøve den gamle rutsjebane. Der er ikke så mange idag, så der er ikke lang kø. Mig og Maria sidder forrest, Thor og Anthon er bag os, Teodor og Lauge bag dem, og Maximillian alene. Mig og Maria sidder lidt og taler, inden den går igang. Da den går igang tager vi hinanden i hånden. Mig og Maria er gode veninder, det har vi været i lidt tid nu. På vej op ad Bakken, ligger Anthon armene om mig. "Anthon fjern dine hænder du kommer til skade!" Siger jeg, inden vi kører ned ad Bakken. Anthon fjerner sine arme, og vi kører ned ad Bakken. Maria og jeg griner. Vi bliver enige om at prøve at få et billede hvor vi krammer hinanden på vej ned ad Bakken. Det er svært men det lykkedes lidt. Da vi er færdige ser vi vores billede. Vi griner lidt, da det ser ret sjovt ud. Vi beslutter os at købe det som en nøglering da det er ret goals. "HIMMELSKIBET!" Råber Thor og jeg i munden på hinanden. Vi har altid været til de vilde forlystelser. "Jeg skal sgu ikke med" siger Anthon. "Heller ikke mig!" Siger de andre. "Er det så ok Thor og jeg prøver den?" Spørger jeg. "Okay. Vi prøver snurretoppene" siger Maria. Vi går i hver vores kø, og prøver det vi nu skal. Da vi kommer ned beslutter vi os allesammen for at prøve dæmonen.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...