Kapitel 31

2K 48 5
                                    

               2 måneder senere

Mor vækker Thor og jeg klokken 06:30. Thor skal ikke i skole i dag, men det skal jeg. Han skal ikke i skole da han skal spille i Vega i dag. Hver gang han har skulle spille har han holdt fri. Så nogle dage i weekenderne laver han lektier, eller også så underviser mor ham lidt, på sin egen måde haha. "Hvad tid kommer du i dag?" Spørger Thor. "Ved ikke. Spørger lige dem jeg skal derind med" siger jeg. "Er det citygirls?" Spørger Thor. "Ja" siger jeg. Jeg var veninder med dem før de blev citygirls vi snakkede bare ikke så meget sammen. Det var faktisk ikke dem der skrev til mig, det var mig der skrev til dem. Jeg spurgte om de skulle ind til Vega, og så om vi kunne følges. Det ville de godt. Karl og Krista skal derind sammen, og med en af deres veninder. "Hvad tid kommer vi?" Spørger jeg. De svarer hurtigt: "17:00". Jeg siger til Thor hvad tid vi tager derind, og så går jeg i bad.

Da jeg kommer ned i køkkenet, efter at have været i bad, og fået tøj på, sidder de der allesammen og spiser morgenmad. Jeg sætter mig på min sædvanlige plads overfor Thor. "Når Thor. Glæder du dig til i aften?" Spørger mor. "Jeg glæder mig mega meget!" Siger han, og tager en bid af sin bolle. "Hvad tid tager dig og Anthon derind?" Spørger mor. "Om 2,5 time ca. " siger han. "Okay" siger mor. Jeg spiser min mad færdig hurtigt. Jeg skal skynde mig ud af døren, da jeg skal mødes med en klokken 07:30. "Går du allerede?" Spørger mor, da jeg står i gangen med tøj og det hele på. "Ja jeg skal følges med en til skole" siger jeg. "Okay" siger mor. Jeg smutter ud af døren. Han står allerede foran lågen. "Hej Lucas" siger jeg. "Hej smukke" siger han. Jeg går ud til ham. Han giver mig et kys, og tager min hånd. Ja det er rigtigt. Lucas og jeg er kommet sammen. Vi fik talt igennem, og kom ud på en rigtig date sammen. Han har fået mig til at glemme Anthon lidt, og nu er vi kærester. I morgen har vi månedsdag. Jeg glæder mig. Vi skal på café, og så har Lucas planlagt et eller andet. "Glæder du dig til i aften?" Spørger Lucas. "Ved ikke. Glæder mig da til at se Thor's drøm gå i opfyldelse. Men ved ikke om jeg sådan glæder mig generelt" siger jeg. Jeg ville have sagt at jeg ikke glæder mig, fordi Anthon også er der, men Lucas vil ikke have jeg snakker om ham. "Jeg glæder mig til i morgen!" Siger Lucas. "Det gør jeg også" Siger jeg. Lucas klemmer min hånd, og smiler til mig. Jeg smiler igen. Hurtigt er vi på skolen.

Dagen går egentlig meget hurtigt. Jeg kan ikke følges med Lucas hjem, da jeg skal skynde mig lidt. Da jeg er hjemme, spiser jeg noget mad. Klokken er 15:45 da jeg er færdig. Jeg skal gå ned til stationen klokken 16:15, og der er sådan ok langt. Ca 10 minutter. Jeg slapper af og ser tv indtil klokken bliver 16:15. Så tager jeg overtøj på, og smutter. Jeg er på stationen klokken 16:30, og der kommer et tog med det samme. Jeg tjekker ind, og sætter mig i toget. Jeg skal af på hovedbanen, da jeg skal skifte til C toget, og af på Enghave. Det er der jeg mødes med mine veninder. Hurtigt står jeg på Enghave station. "Hvor er i?" Skriver jeg, til en gruppechat vi alle har sammen. "Vi er der snart. Enghave er næste stop" svarer de hurtigt. Det er 3 piger. Katrine, Isabella og Amanda. Da toget triller ind, kommer de gående mod mig. Jeg giver dem alle et kram, og så går vi mod Vega. Der er virkelig mange mennesker. Først får en øje på mig, og til sidst ved alle jeg er kommet. Jeg har nogle andre veninder der står nærmest helt forrest i køen. Thor bryder sig ikke om jeg er venner med citygirls, men han skal ikke bestemme hvem mine venner er? "Una og de andre står oppe forrest. Du kan bare gå derop" siger en pige, på omkring 11 år. "Tak" siger jeg til hende. "Kom" siger jeg. Vi går forbi køen, og op til mine andre venner. "Una!" Siger jeg. "DN er det dig?" Kan jeg høre Una sige. Hun har ikke fået øje på mig endnu. "Ja. Jeg er herovre" siger jeg, og vinker med min hånd. Hun får hurtigt øje på mig. "Er det ok mine veninder kommer op til os?" Spørger hun nogle piger. De nikker, og rykker til siden, så vi kan komme forbi. Vi får mast os igennem alle pigerne, og står nu oppe ved alle de andre. Jeg siger Hej, og krammer dem alle. "Omg har du breezer?" Spørger jeg. Una nikker. "Giv mig da lige lidt!" Protesterer jeg. Jeg får en, og en bliver til flere. De andre var fulde i forvejen, og nu er jeg også. Men vi har det jo bare skide sjovt. Pludselig kommer Rebecca hen til os, med en flaske vodka i hånden. "Hvordan fik du den?" Spørger jeg. "Ham manden i kiosken spørger slet ikke om alder!" Siger hun. Jeg griner. "Så er der sgu fest!"

Min berømte storebror - CityboisOnde histórias criam vida. Descubra agora