Veneda's synsvinkel:
Jeg sidder og kigger i min telefon, da jeg får øje på min hånd, hvor Thors nr. Står. En tårer triller ned af min kind. Jeg ved virkelig ikke hvad der går af mig. Jeg kendte jo ikke engang drengen? "Hvad er der galt?" Spørger Camilla. Camilla er min veninde der havde sex med Thor, for ikke lang tid siden. "Ik noget jeg vil tale om" siger jeg. "Okay" siger Camilla. Pludselig kan jeg høre mit navn blive råbt. Jeg kigger bagud, og ser Thor komme løbende. "Uh det er Thor" siger Camilla, og går hen mod ham. Jeg bliver siddende med ryggen til, og prøver at ignorere han er der. "Tak for sidst" kan jeg høre Camilla sige. "Hvad?" Siger Thor forvirret. Jeg kan høre han kommer nærmere. "Vi havde sex. Det var godt" siger Camilla. "Hvem er du overhovedet?" Spørger Thor. Jeg kan høre han er tæt på, så jeg rejser mig op og går. "Veneda vent!" Siger Thor, og løber op på siden af mig. "Hvad vil du?!" Spørger jeg. "Jeg skrev ikke den besked" siger Thor. "Hvem gjorde så?!" Spørger jeg. "Min søster!" Siger Thor. "Som om din søster ville gøre det! Det er bare en dårlig undskyldning" siger Veneda. "Nej det er ej! Vi kommer tit op at skændes" siger Thor. "Var det det eneste du ville? Kneppe mig?" Spørger jeg, og stopper op. "Nej! Overhovedet ikke! Jeg håbede på at lære dig at kende, og måske se om det kunne føre til mere" siger Thor. "Føre til sex eller hvad?" Spørger jeg. "Nej! Jeg ved ikke hvad det kunne føre til, men ihvertfald ikke til sex!" Siger Thor. Jeg kigger ham i øjnene. De er ved at løbe i vand. "Hvad laver vi dog? Vi har knapt nok kendt hinanden 2 timer, og nu er vi oppe at skændes som om vi hr været gift i flere år" siger jeg. "Jeg ved det ikke. Jeg føler bare du er noget helt specielt" siger Thor. "Illigemåde" siger jeg. "Er det dine venner?" Spørger Thor. "Ja. Vi gik i klasse sammen i folkeskolen" siger Veneda. "Hende den ene er altså lidt mærkelig" siger Thor. "Hende der?" Spørger jeg, og peger på Camilla. "Ja. Hun siger vi har haft sex, men jeg kan ikke huske noget overhovedet" griner Thor. Jeg griner. "Det er Camilla" siger jeg. Thor nikker. "De ser søde ud" siger han. "Det er de også" siger jeg. "Må jeg godt sidde sammen med jer? Jeg gider ikke tilbage til min søster, efter det hun har gjort" siger Thor. "Selvfølgelig" siger jeg. Jeg tager Thor i håndleddet, og fører ham hen til de andre. "Det her er Thor. Han vil godt være her sammen med os i aften, er det ok?" Spørger jeg. "Ja det er cool" siger Maks, og giver Thor hånden. "Bliver du og sover?" Spørger jeg. "Hvis jeg må" siger Thor. "Det fint. Du kan sove hos mig hvis du vil?" Spørger jeg. Thor kigger med hævede øjenbryn på mig. "Ja altså i hver vores side af teltet" siger jeg. "Det lyder godt" griner Thor. Jeg smiler. "Du rødmer" siger Thor. "Undskyld" siger jeg og kigger i jorden. "Hvad er det dog den dreng gør ved mig?" Tænker jeg.
Normal synsvinkel:
Thor har lige sagt, at han slet ikke ville have jeg skulle fødes. Jeg tror aldrig jeg har haft det bedre. Mærk ironien. "Er du okay?" Spørger Anthon dumt. "Ja Anthon! Jeg har ALDRIG haft det bedre!" Snerrer jeg. Anthon kigger forskrækket på mig. "Undskyld" siger jeg, holder mine hænder for øjnene og dumper ned i stolen. "Det er okay" siger Anthon, sætter sig ved siden af og ligger en arm om mig. "Jeg er en kæmpe idiot" siger jeg. "Nej du er da ej" siger Anthon tørstende. "Anthon stop! Det jeg lige gjorde var totalt over grænsen!" Siger jeg. Anthon siger ikke noget, da han nok giver mig ret i det jeg siger. "Thor kommer nok senere, eller i morgen" siger Anthon. "Tror du?" spørger jeg. "Jeg er sikker på det" siger Anthon. Resten af aftnen sidder jeg i mine egne tanker, mens de andre har det sjovt og drikker sig fulde. "Jeg går i seng" siger jeg til Anthon, da kl. Er omkring 03:15. "Jeg skal nok gå med" siger Anthon. "Du behøver ikke hvis du gerne vil feste videre" siger jeg. "Men jeg er også ret træt" siger Anthon. Vi går ind i teltet, og ligger os ned. Anthon ligger sin arm om mig, og hurtigt bliver hans vejrtrækning tung. Jeg har en million tanker i hovedet om Thor. Det tager mig derfor meget lang tid at falde i søvn. Men til sidst lykkedes det da mere eller mindre.
Thor's synsvinkel:
Natten har været lang nu. Kl. Er omkring 04 så jeg beslutter mig for at gå i seng. Jeg går hen til Veneda. "Hvor er det telt jeg skulle sove i?" Hvisker jeg. Veneda peger på et telt. "Tak" siger jeg. "Jeg tror også jeg går i seng nu" siger hun. Jeg smiler til hende. Mens Veneda går rundt og siger godnat, går jeg stille ind i teltet. Jeg trækker min trøje over hovedet, og ligger mig ned. Der er kun én dyne, som jeg tænker Veneda skal have. Derfor ligger jeg mig ude til højre uden trøje. Veneda kommer ind i teltet. "Skal du ikke have dyne på?" Griner hun. "Tænkte du ville have den?" Spørger jeg. "Vi kan vel dele? Så ligger vi bare sådan... Lidt fra hinanden men deler stadig. Hvis du forstår?" Spørger Veneda. "Jojo det kan vi godt" smiler jeg. "Kig lige væk" siger Veneda. Jeg kigger væk, men kommer så til at kigge alligevel. Hun tager sin trøje af, og sine shorts så hun kun er i undertøj. Da hun vender sig om, skynder jeg mig at kigge væk. Hun ligger sig ned under dynen. "Bare kig igen" griner hun. Jeg tager dynen over mig. Jeg ligger kun halvt under den, og det gør Veneda egentlig også. "Okay" siger jeg, og rykker mig helt ind til Veneda. Jeg ligger dynen over hende, så vi begge har lidt af den. Derefter ligger jeg en arm omkring hende, så vi ligger i ske. "Du er fantastisk" hvisker jeg. Hun ligger sin hånd på min. "Illigemåde" siger hun. Jeg kysser hende på halsen, og falder hurtigt i søvn.
___________________________70 likes og der kommer endnu et kapitel op i dag!
KAMU SEDANG MEMBACA
Min berømte storebror - Citybois
Fiksi Penggemar*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...