Kapitel 44

1.9K 52 5
                                    

Mig, Thor, Anthon og Teo sidder forrest. Maria, Munke og Maxi sidder lige bag os. Mig og Anthon forsøger at holde hinanden i hånden under Hele turen, men det går ikke så godt. Heldigvis på billedet holder vi i hånden. Vi køber bare sådan en normalt et. "Det skal hænge på min væg" siger Anthon, og kigger på det. "Ej! Jeg ligner jo en komplet idiot" sukker jeg. "Nej! Du er mega smuk! Det er du hele tiden" siger Anthon. "Du er sød Anthon, men det er jeg altså ikke på det billede, men altså selvfølgelig må du godt hænge det op" griner jeg. Anthon griner og ligger armen om mig. "Nu SKAL vi altså prøve den flyvende kuffert!" Siger Anthon bestemt, og går hen mod forlystelsen. De andre følger med. Anthon og jeg sidder selvfølgelig sammen. Jeg er lidt ligeglad med hvor de andre sidder, jeg koncentrerer mig kun om Anthon. Jeg tager hans hænder og rykker mig tæt på ham. Han ligger sin hånd på mit lår. "Den eneste grund til jeg ville prøve den her var pga. Dig" hvisker Anthon i mit øre. "Pga. Mig?" Spørger jeg forvirret. "Den er jo så romantisk" siger Anthon. "Nurh!" Siger jeg, og smiler. Anthon læner sig frem og kysser mig. Han ligger sin anden hånd på min skulder, og lader den glide ned på min talje. Jeg kan pludselig ikke lade vær med at grine. "Hvad er der?" Spørger Anthon, og fjerner sine hænder. "Jeg ved det ikke" griner jeg. Anthon begynder også at grine. Ligepludselig er forlystelsen bare slut. Nogle piger der sad foran os, står og printer nogle kuponer ud så de kan købe et billede. Formegentligt deres eget. Da mig og Anthon står ved siden af dem, for at se vores, kigger de lidt ondt på os, og går videre. Jeg tænker ikke så meget mere over det, kigger bare på vores billede. Vi sidder og kysser. "Nurh! Det må jeg have!" Siger jeg, og printer en kupon ud så jeg kan købe det. Vi går hen til dæmonen for at købe vores billede. Pigerne fra før, tager det billede de har købt og skynder sig væk. Jeg når ikke at se billedet, men hvorfor skulle jeg også det? Vi køber vores billede, og smutter videre. De andre står i køen til den nye forlystelse. Fatamorgana hedder den. "Kom!" Siger Thor og de andre, og går ind i køen for familier. Jeg hiver Anthon med ind. "Jeg kan altså ikke lide højde" siger Anthon. "Rolig! Jeg er med dig" siger jeg, og tager Anthons hånd. "Okay" mumler han. Da vi skal sætte os, sætter jeg mig bagerst. Anthon sætter sig forrest. "Jeg kan sgu da ikke side her!" Siger han. Jeg griner ad ham, og spænder selen. Anthon får sat dig ordenligt og spænder selv sin sele. Vi bliver enige om at filme turen på Anthons mobil. Lige da vi har lukket vores mobil inde bliver døren låst, og en dame kommer og tjekker den er låst. Da alle døre er blevet tjekket, kører vi op ad. Jeg kan mærke på Anthon at han bliver lidt nervøs, og tager derfor mine arme om hans skuldre og tager fat i hans hænder. Jeg giver ham et kys på kinden, og kigger ud over København. Det er virkelig flot, og man kan se ret langt. Da vi er på vej ned, slipper jeg mit 'greb' om Anthon. Vi giver hinanden et kys, og slukker videoen. "Den var mega grineren! Skal vi ikke prøve vild?" Spørger Thor. "Thor jeg er ved at være træt, jeg tror bare jeg tager hjem nu. I må selvfølgelig godt blive" siger jeg. "Jeg går med" siger Anthon. "Når okay. Vi ses derhjemme DN" siger Thor. "Vi ses" siger jeg, og krammer ham og de andre. De går ind i køen til vild, mens Anthon og jeg går mod udgangen. "Hvad skal vi så lave?" Spørger Anthon. "Det ved jeg ikke. Skal vi tage hjem til mig?" Spørger jeg. "Det kan vi da godt" siger Anthon. "Er din mor og søskende hjemme?" Spørger Anthon. "Ja det regner jeg med" siger jeg. "Når okay" siger Anthon. Jeg smiler til ham, han smiler igen og tager mine hænder.
___________________________Tilføj snappen: anonym2233

Min berømte storebror - CityboisDove le storie prendono vita. Scoprilo ora