Da jeg vågner er jeg lidt forvirret over hvor fanden jeg er henne. Men så kommer jeg i tanke om vi tog til bolonihaven. Anthon sover stadig og jeg vil ikke vække ham, så jeg kigger lidt på min mobil. Mor har ringet og skrevet mange gange hvilket Thor også har. Jeg kigger på beskederne fra Thor først. "DN har du sovet hos Anthon?" "Anthons mor ved heller ikke hvor i er!" "DN hvad foregår der?" "Er du sød at svare" det har Thor skrevet. Jeg tjekker hvad mor har skrevet. "DN du kommer hjem nu! Jeg vil ikke have du render rundt, uden nogen som helst ved hvor i er!" "DN du kommer hjem NU!" "Svar mig!" Står der. Jeg vil ikke have nogen af dem skal være bekymrede så jeg skriver til dem. "Jeg er ok. Jeg manglede bare lidt alene tid med nogle venner. Er hjemme om nogle dage. Elsker jer❤️" skriver jeg, og trykker send. Thor svarer kort tid efter. "Hvor er du?" Og mor svarer også. "Jeg er ligeglad med om du har brug for noget tid alene med nogle venner. Du kommer hjem, og det er NU!" Skriver mor. Jeg vælger at slukke min mobil så ingen kan få fat på mig. Åh jeg skulle aldrig have gjort det her. "Godmorgen" mumler Anthon med sin hæse morgenstemme. "Morgen" siger jeg, og stirrer ud i luften. Anthon sætter sig op. "Er der noget galt?" Spørger han. "Anthon folk er bekymrede" siger jeg, og sætter mig op i sengen. "Bare skriv vi er ok vi er bare lidt væk i et stykke tid" siger han. "Det har jeg gjort. Og jeg har slukket min telefon, så de ikke kan komme i kontakt med mig" siger jeg lavt. Anthon tager sin mobil, og slukker også den. "Mobilfri ferie" siger han. Jeg kigger på ham. "Hold kæft hvor er du grim om morgenen" siger jeg. "Jo tak, og i lige måde da" siger han. Vi begynder at grine. Da vi har grint færdigt ligger Anthon sig ned igen. Jeg ligger mit hoved på hans bryst, og han begynder at nusse mig i håret. "Det skal nok gå" siger han. Jeg sukker, men nikker. Han kysser mig i håret. "Jeg elsker dig" mumler han. "Jeg elsker også dig" siger jeg. Pludselig går døren op. "Kom nu venner. Vi har lavet morgenmad" siger Teo. "Vi kommer nu" siger Anthon, og Teo lukker døren. Jeg rejser mig op. "Jeg kan ikke gå ud i det her" siger jeg, og hentyder til at jeg kun har undertøj på. "Her tag en af mine t-shirts" siger Anthon, og går hen til en kommode. "Har du fast tøj herhenne?" Spørger jeg. "Ja, altså jeg kom her ret tit" siger Anthon, og finder en T-shirt frem. "Kom?" Spørger jeg. "Vi er her ikke så meget mere. Jeg har ret travlt med musikken og den slags" siger Anthon, og kaster t-shirten hen til mig. Jeg tager den over hovedet. Anthon finder også en t-shirt som han tager på. Jeg ville nok også blive lidt sur, hvis han bare kom ud til de andre, og med andre mener jeg pigerne, i Calvin Klein og bar mave. Jeg er meget jaloux, jeg ved det godt. Jeg tager Anthon i hånden, og vi går sammen ud til de andre. De har lavet æg og bacon, og så har de købt rundstykker fra bageren. Luksus. "Sovet godt?" Spørger Munke, da vi sætter os. "Ja" siger Anthon og jeg nærmest i kor. Vi begynder lige så stille at spise maden. Fuck jeg er alligevel sulten! Jeg fik jo ikke noget aftensmad i går. "Er du sulten DN?" Spørger Lauge, da jeg tager mit 3 rundstykke. Jeg rødmer nok lidt fordi jeg bliver flov. "Vi fik ikke noget aftensmad i går" siger Anthon. Jeg kan pludselig mærke en hånd på mit lår. Jeg kigger på hånden. Det er Anthon. Han ved lige hvad der skal til for at gøre mig glad. Jeg smiler stort til ham. "Når venner!" Siger Lauge. "Jeg tænker at vi holder fest i aften?" Siger han. Vi alle siger ja. "Feeed. Hvis nu drengene går ned og køber alko, inviterer pigerne gæster?" Siger Lauge. "God ide" siger vi alle. Vi fik sent "morgenmad" klokken var allerede 13 da vi begyndte at spise. Men vi sov også længe. Vi rytter af bordet, og tager noget ordenligt tøj på. Jeg låner tøj af Maria som også har tøj herhenne. Helt seriøst? Er det deres andet hjem eller sådan noget. Da drengene er gået ned for at købe alkohol, sætter vi piger os ned og ringer til forskellige mennesker. Da vi har inviteret ca. 5 af hvert køn regner vi med det er nok. Det er jo bare privatfest, og her er ikke så meget plads. Vi beder dem hver især om at tage lidt alkohol med, da det jo bare er dejligt, hehe. Efter vi har inviteret dem, snakker vi lidt. "Emma og Chili har i slet ikke noget med nogen?" Spørger Maria. "Jeg har ik noget med nogen" siger Emma trist. Chili kigger lidt flovt ned i jorden. "Chili?" Spørger jeg. Hun kigger op, og får et smil på læben. "Hvem?!" Spørger vi alle i kor. "I må ikke sige noget!" Siger hun. "Nej nej" siger vi. "Lauge" siger hun lavt. "LAUGE?! HAR DU NOGET MED LAUGE OMG" siger vi. "Jaer men shh!" Siger hun. "Hvordan?" Spørger jeg. Chili rødmer. "Sig det nu!" Siger Maria og Emma. "Jaja. Okay vi har haft noget den sidste måned, og så her i går..." Siger hun men stopper. "Hvad skete der i går?" Spørger vi. "Så gav han mig finger" siger hun, og flækker af grin. "OMG!" Siger vi, og flækker selv af grin. "I må ikke sige noget, okay?" Siger hun, da vi er stoppet lidt med at grine. "Self ikke" siger vi i kor.
Anthon's synsvinkel:
Mig og de andre drenge er gået ned for at købe alkohol, mens pigerne inviterer nogle til at komme. Vi køber lidt forskelligt. Tre flasker små sure, en ramme sommersby bare fordi det smager ret godt. Ikke fordi man bliver specielt fulde af dem, for det gør man ihvertfald ikke, og en masse andet. Da vi har betalt slæber vi alle på noget. "Hold kæft jeg skal være stiv!" Siger Lauge. "Ja forhelvede" siger vi andre. "Jeg skal sku bole en pige. Fuck det er lang tid siden. Er du med Lauge?" Spørger Teo. Teo tænker fandme hele tiden på sex, men det må han også selv om, så længe det ikke er med DN. "Jeg ved ikke rigtigt" svarer Lauge. "Hvad?" Spørger jeg. Det er nok den første gang, jeg hører Lauge sige nej til sex. "Jeg har bare ikke lyst i dag" siger han. "Hvorfor? Du plejer sgu da aldrig at sige nej" siger jeg. "Nej... Men" siger han. "DU HAR NOGET MED EN!" Udbryder os drenge næsten i kor. Lauge rødmer. "FOR FANDEN MAND HVORFOR HAR DU IKKE SAGT NOGET?!" Halvråber jeg glad. "Det ved jeg ikke" griner Lauge. "Hvem er det?" Spørger Munke. "Chili" siger han. "Hun er fandme også dejlig. Godt scoret mate" siger Teo, og giver ham et bro hug. "Tak, men vi er jo ikke sammen eller noget" griner Lauge. "Har i lavet noget?" Spørger jeg. "Altså jeg gav hende finger i går. Ellers ikke noget" siger Lauge. "Når, det kommer stille og roligt" siger jeg. "Præcis" siger Lauge.
Normal synsvinkel:
Da drengene er hjemme vælger vi faktisk bare at se lidt film indtil kl. Bliver 18 hvor vi bestiller noget pizza. Jeg ligger med hovedet på Anthons skulder, og er lige ved at falde i søvn. "Du må ikke sove nu skat, vi skal til at bestille mad" siger Anthon. Jeg sætter mit hovede op. "Okay" mumler jeg træt. Anthon finder sim mobil frem, og vi bestiller en masse pizza. Da pizzaen kommer, begynde vi ellers bare at spise den. Fuck den smager alligevel godt! Klokken nærmer sig 22:00 og folk begynder at komme. Da alle er ankommet sætter vi noget høj musik på, og begynder med alkoholen. Jeg danser tæt op af Anthon, da musikken pludselig stopper. "Skal vi ikke lege s p eller k" spørger Lauge. Vi alle sætter os i sofaen. "S p eller k Lauge" siger Anthon. "K" siger Lauge. Anthon smiler lumsk. "Snav Chili" siger Anthon. Chili rødmer. Nurh hun kan virkelig godt lide Lauge. Det er et meget blidt snav. Det ligner virkelig de er forelskede. Da Lauge trækker sig igen, smiler Chili og det gør Lauge også. Legen fortsætter egentlig bare med at vi alle får Lauge og Chili til at gøre ting. Da klokken bliver omkring 03:00 begynder folk at tage hjem, og vi går i seng. Det er ret dejligt at være lidt væk fra det hele. Det havde jeg nok brug for.
________________________Credit hvis i bruger billedet, da det var mig det tog det i går.
Husk at like og kommenter❤️
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...