Nu er vi på vej tilbage fra Anthons hus. Det er lidt akavet, og jeg går bare og kigger den i jorden. Så tager Anthon mig i hånden, og jeg kigger op på ham. Han smiler til mig, og jeg smiler igen. Så hiver han mig længere ind mod ham. Vi griner lidt da jeg er ved at falde, fordi han hev lidt hårdt. Pludselig er der en der siger Anthons navn. Han vender sig om. "Hej piger!" Siger han. "Hej Anthon. Må vi få et billede?" Spørger den ene. "Selvfølgelig. DN kan du tage dem?" Spørger Anthon. "Jada" siger jeg. Den første pige giver mig hendes mobil, og får et billede med Anthon, efterfulgt af de andre. Der var 5 piger så det gik ok hurtigt. Lige inden vi skal til at gå spørger en fan os om noget. "Er i kærester?" Spørger hun. Anthon og jeg kigger på hinanden. "Ja" siger han, og ligger armen om mig. Jeg er bange for de bliver sure. "Hvordan har Thor det med det?" Spørger en anden. "Han har det fint med det" siger jeg, og smiler. Anthon kigger overrasket på mig. Vidste han ikke det? "I er søde sammen" siger de i kor. "Tusind tak!" Siger Anthon, og jeg i kor. De smiler og så går de. Mig og Anthon tager hinanden i hånden igen, og forsætter mod mit hus. "De var søde" siger jeg. "Ja. Det er de fleste af vores fans" siger Anthon. Jeg smiler op til ham. Nu er vi nået til mit hus. Jeg slipper Anthons hånd, og bøjer ryggen så man ikke kan se mig. Jeg kigger mig tilbage, for at se om Anthon også har bukket sig ned. Det har han. Da vi er ved det vindue som er Thor's og mit værelse stopper jeg. Jeg kigger hurtig for at se om Thor ar trukket for. Det har han heldigvis ikke. "Er der trukket for?" Hvisker Anthon. Jeg ryster på hovedet, og er lige ved at grine. Så kigger mig og Anthon op. De sidder bare og kigger på hinanden. Så kommer mor ind med overtøj på, og siger et eller andet. Så går hun igen. Jeg hiver i Anthon, og gemmer os på den anden side af huset. Mor kommer gående med Karl og Krista. De går ud på vejen og hen mod Anthon. De skal sikkert hjem hos Marianne. Da de er gået går vil tilbage til vinduet. Thor er ved at tage hendes t-shirt af på en meget akavet måde. Da han endelig har fået den af hende, læner han sig frem og kysser hende, igen på en akavet måde. "Gud hvor er det akavet!" Hvisker jeg. "Det siger du ikke!" Siger Anthon. "Men han virker virkelig nervøs? Det plejer han ikke at være. Han må virkelig kunne lide hende her" fortsætter Anthon. "Sødt" hvisker jeg, og kigger videre. Nu har Thor heller ikke trøje på. Nu sidder de bare og kigger akavet på hinanden igen. Så griner Julie, og skubber til Thor, så han ligger i sengen. Hun sætter sig på ham, og kysser ham. "Nu bliver det voldsomt!" Siger Anthon, og holder mig for øjnene. Jeg griner. "Anthon rolig nu. Det er jo bare sjovt" siger jeg. Han fjerner hånden, og smiler til mig. Så kigger jeg igen. Nu har Thor ikke bukser på. Hun trækker hans underbukser af, og jeg kigger med det samme væk. "Det havde jeg så ikke lige lyst til at se!" Siger jeg. Anthon kigger kort på mig så tilbage. Pludselig kommer han også ned til mig. "Nu har hun ikke BH på! Og de er næsten nøgne!" Siger Anton. "Måske vi skulle lade dem være?" Siger jeg. Anthon nikker, og rejser sig forsigtigt op. Jeg rejser mig også. Da jeg har rejst mig, snubler jeg over et hul der er i jorden. For ikke at falde banker jeg min hånd på ruden. Thor og Julie kigger straks hen på mig. De er helt nøgne. Jeg kigger hen på Anthon, og løber hen til ham. "SÅ DE DIG!?" Spørger Anthon, da jeg står ved ham. Jeg nikker, og ser bekymret på ham. Så begynder han at grine. "Det er ikke sjovt! Thor flipper!" Siger jeg. "Nej han gør ej. Han synes det er sjovt" griner Anthon. "Desuden har han intet at brokke sig over!" Fortsætter han. "Hvorfor?" Spørger jeg. "Ca. Et halvt år før vi to kom sammen, var det ham der stod og lurrede på mig! Så bare rolig, han har intet at være sur over. Jeg kigger ned i jorden. Så går Anthon hen til vinduet. "Bare rolig. De er allerede igang igen" griner Anthon. Jeg kigger på ham og griner. Anthon kommer hen til mig, og ligger armene om mig. Vi kigger hinanden i øjnene. Pludselig falder der en dråbe. Efterfulgt af flere. "Lad os gå ind det begynder at regne" siger jeg, og går hen mod døren. Anthon hiver fat i mit håndled, og trækker mig helt ind til ham. "Bare lige 2 sekunder" siger han, og læner sig frem og kysser mig. Han åbner munden, og det samme gør jeg. Sådan står vi ude i regnen og kysser. Ligesom i film, det er så romantisk!
________________________Tilføj mig på snappen: anonym2233AKAVET KAPITEL! HADER AT LAVE SÅDAN NOGLE, MEN ER JO NØDT TIL DET AHAHAHHA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min berømte storebror - Citybois
Hayran Kurgu*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...