Kapitel 41

2.1K 54 7
                                    

Da vi har set lidt film, spørger jeg Thor hvad klokken er. Da han tager sin telefon op for at kigge, låser han den op. Det kan kun betyde han skal tjekke alt muligt andet! "Thoor. Du skulle bare lige se hvad klokken var" siger jeg. "Den er kun 19:56" siger Thor, og kigger koncentreret i sin telefon. "Okay. Tak" siger jeg, og kigger videre i filmen. Så kigger jeg tilbage på Thor. Han sidder og smiler. "Hvad er du så glad over?" Spørger jeg, og Anthon kigger også hen på Thor. "Mor kommer ikke hjem. Hun sover ude, og det gør Karl og Krista også" siger Thor og smiler. "Og?" Spørger jeg. "Vi har huset for os selv. Lad os feste!" Siger Thor. Jeg bliver egentlig ret glad, da det er mega lang tid siden jeg har festet. For nogle måneder siden, før mit liv tog denne uventede drejning, ville jeg hade, at Thor skulle holde fest igen. Dengang måtte jeg heller ikke være med, så det er forståeligt. "Jeg er på!" Siger jeg, og rejser mig op. "Også mig!" Siger Anthon. "Jeg skal lige have noget andet tøj på. Kan i ikke invitere nogen så?" Spørger jeg. "Jo. Anth hvad med dig og tøj?" Spørger Thor. "Thor?" Spørger Anthon. "Jaer?" Spørger Thor. "Må jeg ik låne lidt tøj af dig? Jeg passer på det, det lover jeg! Og også kun i dag!?" Siger Anthon. Thor plejer aldrig at ville låne tøj ud, da han er meget sart omkring sit tøj. Thor himler med øjnene. "Fint. Men hvis det får bare én plet, køber du en helt ny trøje til mig!" Klager Thor. "Jaja. Selvfølgelig!" Siger Anthon, og krammer Thor. Thor griner, og giver Anthon et kys på kinden. "Okay, rolig nu mate!" Griner Anthon. Jeg griner af dem, og løber ind på mit værelse. Jeg åbner mit klædeskab, og kigger efter en flot kjole. Jeg står lidt tid foran skabet, indtil jeg beslutter at tage en sort lårkort kjole på. Jeg holder den op over min krop, og kigger mig selv i spejlet. Det skal nok blive en vild aften! Lover jeg mig selv. Jeg ligger den fint på min seng, og smutter ud på badeværelset. Hurtigt går jeg i bad, vasker mit hår og min krop, og går ud igen. Jeg tørrer mit hår med en hårtørrer, og sætter det op i en høj hestehale. Mit hår er langt og lyst, så jeg synes selv det er ret flot ud. Så tager jeg en af Thors trøjer på, bare så der ikke kommer make-up på min kjole, og ligger en flot naturlig make-up. Derefter tager jeg min kjole på, og nogle sorte stiletter. "Perfekt" mumler jeg for mig selv, mens jeg kigger ind i spejlet, og retter på kjolen. Så kigger jeg hen på døren. "Du ser fantastisk ud" siger Anthon, og gør ind på værelset. Jeg vender mig om. "Kan kun sige illigemåde!" Siger jeg, da jeg får øje på hans tøj. Han har faktisk lavet lidt sin egen stil, ud af Thors tøj, og han ser virkelig godt ud. "Det er godt nok en kort kjole!" Siger Anthon og kigger nærmere. "Haha. Det er da ikke så slemt" protesterer jeg. "Ikke slemt! Den dækker kun liiiige din røv!" Siger Anthon, og kigger op på mig igen. Jeg himler med øjnene. Så ringer det på døren. "Nu kommer gæsterne!" Siger Anthon, og skynder sig ud til døren. Langsomt går jeg også derud. Da jeg kommer ud i gangen vrimler det med mennesker. De har næsten allesammen alkohol med, så det løber vi da ikke tør for. Midt i menneskemængden får jeg øje på Carlo. Åh nej, tænker jeg. Han går hen og snakker med Thor og Anthon. Langsomt går jeg igennem menneskemængden, og kommer hen til dem. Carlo får øje på mig, og jeg tager blidt fat i Anthons arm. Han kigger ned på mig, og rynker sin pande. Jeg ryster på hovedet. "Hva' så DN. Skal du være med til at feste?" Spørger Carlo. "Ja. Som jeg har gjort længe nu?" Svarer jeg koldt. "Når..." Siger Carlo. Så er der lidt en akavet stilhed. "Carlo!" Er der nogen der råber inde fra stuen. "Kommer!" Siger Carlo. "Lækker kjole" hvisker Carlo, da han går forbi mig. Jeg vrider kroppen, da jeg får kuldegysninger. Den dreng er mærkelig! "Er du klar på at feste?" Spørger Thor og Anthon i kor. Jeg smiler. "Jeg er så klar!" siger jeg. Thor og Anthon trækker mig med ind i stuen og vi vælger noget musik, og skruer helt op for den. "Feeeest!" Råber Thor, og så et vi igang!
___________________________Virkelig undskyld for jeg ikke har opdateret her på det sidste! Har været "besat" af en historie som jeg lige var nød til at læse færdig. Den hedder "Always be mine" af esmaduved . I kan gå ind og læse den hvis i har lyst?
God aften

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now