Kapitel 67

1.8K 67 12
                                    

Da jeg vågner næste morgen, sætter jeg mig stille og roligt op. Jeg har ingen planer i dag, så jeg tager det stille og roligt. Jeg rejser mig, og går langsomt ned i køkkenet. Mor har lavet amerikanske pandekager, mums. Jeg tager to pandekager, og sætter mig hen til bordet ved de andre. Jeg var åbenbart den sidste der vågnede. "Godmorgen" siger jeg, og tager siruppen. "Godmorgen" siger de alle sammen. "Har du nogen planer i dag?" Spørger mor. "Ikke hvad jeg ved lige nu" siger jeg. "Okay, men jeg tager ud med Niels for at købe ind til jeres nye værelse, jeg ved ikke om i vil med?" Spørger mor. "Tror bare jeg bliver hjemme, du ved jo godt hvad jeg godt vil have" siger jeg. "Jeg vil godt med" siger Thor så. "Karl og Krista hvad skal i?" Spørger mor. "Vi går ned i klubben" siger Karl. "Ja Karl du gør. Jeg bliver hjemme. Jeg skal være sammen med Nana, er det okay hun kommer herhjem?" Spørger Krista. " ja det er okay" siger mor. Da vi er færdige med at spise, og Mor, Thor og Karl er gået, sætter jeg mig ind i stuen med min telefon. Pludselig ringer det på døren. "Krista!" råber jeg. Krista kommer løbende ned af trappen, og åbner døren. Hendes veninde Nana kommer ind. De giver hinanden et kram, og går ind på Krista's værelse. Jeg tænder tv'et, men så får jeg en besked fra Anthon. "Kan du være sammen?" står der. "Jaaaa❤️" svarer jeg. "Er der nogen hjemme hos dig? ❤️" Svarer Anthon forbløffende hurtigt. "Krista er her med en af hendes veninder... Hvorfor? ❤️" skriver jeg. "Tænkte bare, nu er det jo sidste gang i lang tid vi skal være sammen, så vi kan måske afslutte det på en god måde? haha" skriver Anthon. Han tænker på sex. 100p han tænker på sex. "Sex, sex, sex... Kan vi ikke gå ud eller noget?" skriver jeg. "Det var ikke for at fornærme dig på nogen måde! Men jo, vi kan sagtens gå ud! En tur på OC? det er længe siden!" Skriver Anthon. "Lyder godt,  mødes vi på torvet om 30?" svarer jeg. "Jep❤️" skriver Anthon. Jeg skynder mig op på mit værelse, og tager noget tøj på, lægger make-up, og krøller mit hår. Da jeg er færdig skynder jeg mig ned på torvet. Anthon står der allerede. "Kommer jeg for sent?" spørger jeg. "nej. det er bare mig der  kommer for tidligt" griner Anthon. "Nåår haha" siger jeg, og giver Anthon et kram. Han ligger en arm om mig, og sådan går vi hele vejen ned til Gentofte station. Vi møder ingen fans på vejen, så vi er hurtigt derhenne. Da vores tog kommer, sætter vi os ind. Vi sidder på en plads, hvor vi kan sidde overfor hinanden. Ingen spørger om Billede, men folk stirrer alligevel på os. Sådan er det at være sammen med en kendis. Vi står af på Nørreport, og går hele vejen hen til OC. Vi møder kun få fans på vejen derhen, så vi er der hurtigt. "Hvad skal du have?" Spørger Anthon. "Bare en vand med brus og en cookie" siger jeg. Jeg HADER kaffe. Ad det smager så dårligt! Anthon går hen og bestiller. "1 vand med brus, 1 kaffe latte og 2 cookie's" siger Anthon. Vi venter på vi får vores ting, og så går vi ud på terrassen. "Anthon tag lige et billede af mig" siger jeg, og giver ham min mobil. Jeg krydser mine ben, og smiler mod kameraet. "Du skal også lige tage et af mig" siger Anthon, og giver mig sin mobil. Jeg tager et billede af ham, og det bliver selvfølgelig perfekt. "Dit er jo bare perfekt, i forhold til mit" siger jeg, og viser ham billedet. "Dit er da også mega godt" siger Anthon. "Jeg er jo grim på alle billeder" griner jeg. "Du er pisse smuk!" Siger Anthon bestemt. Jeg siger ikke mere, da jeg ikke gider at diskutere med ham. "Jeg ville bare godt have et billede sammen" mumler Anthon. "Så spørg dem derovre, om de vil tage et billede af os" siger jeg, og sætter mig ned. Anthon går hen til dem, og spørger om det. Derefter kommer Anthon gående med en ældre dame. "Hun vil godt tage det" siger han. Anthon giver hende mobilen, og sætter sig ned. "Sid på mig, så holder jeg mine arme om dig" siger Anthon. Jeg sætter mig på ham, og han ligger sine arme om maven på mig mig. "Sådan" siger damen, og smiler venligt til os. "Tak" siger Anthon, og tager sin mobil. Den ældre dame går hen til sin mand igen. Jeg sidder stadig på Anthon. Han ligger sine arme rundt om mig igen, og ligger sit hoved på min skulder, og sådan kigger vi på billedet. "Ej hvor er det sødt!" Siger jeg. "Skal jeg poste det på Instagram?" Spørger Anthon. "Jaaaa" siger jeg, og rejser mig. Anthon poster billedet, og får straks flere tusind likes, og en masse kommentarer. Efter vi har været på OC går vi ned af strøget. Jeg køber en bluse fra weekday som jeg har ønsket mig længe. Derefter går vi hjem til Anthon. "Er der ingen hjemme?" Spørger jeg, da vi træder ind. "Åbenbart ikke" siger Anthon. Vi sætter os i sofaen, og tænder tv'et. Jeg ligger mig op af Anthon, og pludselig falder jeg i søvn.

"Så er der pizza" siger Anthon pludseligt. Jeg slår hurtigt øjnene op, og kigger mig forvirret rundt. Anthon sidder ved spisebordet, og har dækket op. Jeg rejser mig, og går hen til ham. Jeg sætter mig på en stol overfor ham, og kigger på maden. "Jeg er mega sulten" siger jeg. "Det er jeg også" griner Anthon. Vi tager et stykke pizza, og så et til og sådan bliver det ved til der ikke er mere. Vi rydder op, og sætter os derefter i sofaen. "Jeg kommer til at savne dig helt vildt!" Sukker jeg. "Jeg kommer også til at savne dig" svarer Anthon. Jeg kigger trist ned af mig selv. Anthon holder to af sine fingre under min hage, og løfter blidt mit hoved, så vi kigger hinanden direkte ind i øjnene. "Vi kan Skype og skrive sammen hver dag, det skal nok gå" siger Anthon, og aer mit hår. "Jeg elsker dig bare så meget" siger jeg, og nusser Anthon i nakken med mine hænder. "Jeg elsker også dig! Du betyder alt for mig!" Siger Anthon. Jeg smiler, og giver ham et blidt kys. "Når men, det skal vel være en god aften, når nu det er vores sidste aften sammen i lang tid, så skal vi se en film?" siger Anthon, og rejser sig. Jeg ruller øjne, og griber fat i Anthon's håndled. "Neeeej" siger jeg. Jeg rejser mig op, og går helt ind til Anthon. "Hvad vil du så?" Spørger Anthon, og nusser mit hår. Jeg smiler, og begynder at kysse ham op af halsen. "DN hvad vil du?" Griner Anthon. "Kan du ikke engang se det?" Spørger jeg, og kigger op på Anthon. Han ser forvirret på mig. Jeg ruller øjne, og tager min t-shirt af. "Nåår" siger Anthon, hvis øjne ikke er placeret på mit ansigt. Jeg trækker hans trøje af, og kysser ham igen. "Skal vi ikke gå ind på mit værelse?" Spørger Anthon. "Jeg hat aldrig gjort det i en sofa" siger jeg, og bider Anthon i læben. Anthon griner, og kysser videre.

Anthon og jeg ligger under samme dyne, helt tæt, helt nøgne på hans mors hvide sofa. Jeg kan ikke lade være med at grine. "Hvad?" Spørger Anthon, og kysser min hals. "Jeg er ved at falde ned" griner jeg. "Så lig dig tættere på mig" siger Anthon. "Men jeg kan jo næsten ikke ligge tættere på dig" siger jeg, men rykker mig dog alligevel længere ind til ham. "Min mor ville flippe ud hvis hun fandt ud af vi gjorde det på hendes ynglings sofa" siger Anthon. "Hvad hvis hun opdager os? Måske kommer hun hjem?" Siger jeg. "Hun er først hjemme om 2 timer" siger Anthon. Jeg kigger op på klokken den er allerede 23. "Jeg er altså dsv. Nød til at tage hjem nu. Vi skal i lufthavnen kl. 08 i morgen tidligt" siger jeg, og rejser mig. "Okay" siger Anthon. Jeg går rundt og finder mit tøj der ligger rundt omkring. "Hey" siger Anthon. Jeg kigger hen på ham, mens jeg holder mig for brysterne. "Du er dejlig" siger han. "Illigemåde" siger jeg. Jeg tager mine trusser på, og derefter mine jeans. "Kan du ikke lukke min bh?" Spørger jeg Anthon. "Selvfølgelig" siger han, og rejser sig op. Han lukker den, og holder derefter sine hænder på mine skuldre. Jeg ligger mine hænder på hans og bøjer mit hoved bagover. "Du er så fucking dejlig!" Siger Anthon. "Du er så fucking liderlig" griner jeg. "Må jeg slet ikke sige til min kæreste hun er fucking dejlig, uden hun tror jeg er liderlig?" Spørger Anthon. "Jo da! Det var bare måden du sagde det på" siger jeg. Anthon griner. Jeg tager min t-shirt på, og går ud i gangen for at tage overtøj på. Da jeg har fået mit overtøj på, kommer Anthon ud til mig. Jeg smiler, og giver ham et kram. Krammet varer længe. Jeg har slet ikke lyst til at give slip. Han skal bare blive hos mig. Da vi har givet slip på hinanden giver jeg ham et sidste kys, og så går jeg hjem hos mig selv.

Jeg går direkte ind på mit værelse, og ligger mig ned og slapper af. Pludselig får jeg en besked fra Anthon. "Smed du kondomet ud? Min mor er hjemme og kan ikke finde det!" Skriver Anthon. "Jeg smed det ikke ud?" Svarer jeg hurtigt. "Har fundet det. Eller nej. Min mor fandt det, inde i hendes sofa. Er du sindsyg hun blev sur, men så forklarede jeg hende at du jo skulle rejse i morgen og at vi gerne ville gøre det et nyt sted😂 så nu siger hun at når du kommer hjem, så bliver det i dit køkken vi skal gøre det ikke i vores AHHAHAHA" svarer Anthon ca. 5 minutter efter. "HAHAHAH vi kan da godt gøre det i mit køkken" skriver jeg. "Lyder lækkert" skriver Anthon. "Love you❤️" skriver jeg. "Love you too😍😘❤️" skriver Anthon. Jeg smiler, ligger mobilen fra mig og falder straks i søvn.
________________________
1740 ord! Er overvældet!
Husk at like venner, er snart på 3K

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now