Kapitel 58

1.5K 55 14
                                    

Det er blevet aften og vi er på vej ned til nogle mennesker der holder en god fest. Nogle af vores nye venner er med os. Fx. Katrine. "Jeg skal fucking være stiv!" Siger Thor, som er helt vildt oppe at køre. "Pas nu på du ikke bliver alt for fuld" siger Anthon. "Jeg er fandme ligeglad! Det er min første nat på Roskilde og jeg skal bare være røv stiv!" Siger Thor. Vi andre griner bare af ham. Endelig har vi fundet en god fest, og vi falder hurtigt til. Mig og Anthon står og danser op af hinanden, og Thor har allerede danset med over 8 forskellige piger. "Gad vide hvad han skal i nat" siger jeg højt, for at overdøve musikken. "Ja gad vide" griner Anthon. Jeg griner og kigger lidt rundt. "Anthon se! Det er novopleco!!!" Udbryder jeg. Ja jeg er kæmpe fan af dem. Eller jeg synes de er sjove, og så er Anton vildt lækker! "Åååh Novo er i huset!" Siger Anthon og går hen til dem. Jeg blev forladt på dansegulvet, men det er ok jeg ville alligevel holde en pause. Jeg går hen og sætter mig hos Katrine og hendes venner. "Hva så?" Spørger Katrine. "Øh Anthon forlod mig. Men det ok jeg ville alligevel holde en pause" griner jeg. "Når okay" griner Katrine. "Hej Katrine" siger en velkendt drengestemme. "Hej Anton!" Siger Katrine. Jeg vender mig om, og ser Anton stå lige foran mig. Han kigger ned på mig. "Hej jeg er Anton, og du er?" Siger han. "DN" siger jeg, og giver ham hånden. "Du er Thor Farlov's søster ik?" Spørger Anton. "Jo, det er jeg" smiler jeg. Anton nikker, og kigger ud på dansegulvet. "Er du ikke også kærester med Anthon?" Spørger han, og kigger ned på mig. "Jo, jeg elsker ham af hele mit hjerte" siger jeg. "Du burde nok vide hvad han har gang i lige nu" siger Anton. "Hvad mener du?" Spørger jeg. "Vend dig om" siger han. Jeg vender mig forvirret om, og ser til min store forbavselse Anthon, der står og snaver en eller anden pige. Jeg åbner munden, og begynder at få tårer i øjnene. "Store fede nar!" Siger jeg, vender om på hælen og løber væk. Katrine er hurtigt efter mig. "DN vent!" Råber hun. "Hvad!? Jeg vil bare gerne være alene!" Skriger jeg! Vi står udenforan en eller andens telt. Der kommer sex lyde derinde fra, men så holder de op. Jeg kigger hen på teltet. "Hvad fanden er det for et skrigeri!" Siger en dreng og kommer ud af teltet. Jeg ser så det er Thor. "Hvad fanden DN. Hvorfor skriger du så meget?" Spørger Thor og lukker teltet. "Kan du ikke være ligeglad?!" Spørger jeg grædende. "DN du græder jo" siger Thor, og går langsomt hen til mig. "Det er ligemeget Thor, du behøver ikke tænke på det" siger jeg, og tørrer tårerne væk. "Er det Anthon? Jeg slår ham fandme ihjel hvis han har såret dig!" Siger Thor arrigt, men er ved at falde på vej hen til mig. "Nej. Thor du er fuld, gå ind og sov" siger jeg. "Det er nok bedst" siger han, og humper tilbage til teltet. "Thor det er ikke vores telt" siger jeg. "Det ligemeget" mumler Thor, og vælter ind i teltet. Jeg kigger mig trist omkring. "Det er okay DN" siger Katrine beroligende, og krammer mig. "Men vi skulle jo have det så hyggeligt sammen. Du havde ret" siger jeg. "Ret i hvad?" Spørger Katrine. "I at man ikke kan tage på Roskilde som et par, uden at tage afsted skilt" siger jeg. "Hør her. Han er en kæmpe nar, og ærligt så synes jeg du skal give ham igen!" Siger Katrine, og kigger mig i øjnene. "Hvordan?" Spørger jeg. "Du er en skide smuk pige, en alle drengene drømmer om! Gå ud og snav med et Par drenge og giv Anthon lidt af sin egen medicin!" Siger Katrine. "Ej" siger jeg. "Kan du slet ikke huske hvad han selv har gjort?" Spørger hun. "Jo men... Okay fint! Jeg gør det" siger jeg, og går med hastige skridt hen til festen igen. "Hvem skal jeg tage?" Spørger jeg. "Anton!" Siger Katrine. "Anton fra novopleco?" Spørger jeg. "Jep. Han er single men han er vildt sød!" Siger hun. "Men han danser allerede med nogle andre" sukker jeg. "Hvad så? Bare få hans opmærksomhed så kommer han helt af sig selv" siger Katrine. "Okay, men han er jo ældre end mig, hvad hvis han så ikke engang vil snakke med mig?" Spørger jeg. "Det vil han godt. Ikke tænk så meget over det" siger hun og skubber mig ud på dansegulvet. Jeg står lidt for mig selv, men så får jeg øjenkontakt med Anton. Jeg smiler til ham, han smiler tilbage og kommer hen til mig. "Hvorfor står du her alene?" Spørger han. "Der er ingen der vil danse med mig desværre" Siger jeg, og kigger ned i jorden. "Vil du danse med mig?" Spørger Anton. "Ja" siger jeg, og smiler op til ham. Vi begynder at danse. Jeg kigger rundt blandt menneskerne, så får jeg øje på Anthon. Han står fandme stadig og snaver med hende pigen. Urgh! Vreden bruser op i mig. Jeg tænker mig ikke om, jeg ligger bare armene rundt om Anton's nakke, og kysser ham. Det kommer bag på ham, men han er hurtig med på den. "Fuck Anthon" Det er det eneste jeg tænker.
________________________Det er måske lidt forvirrende med de to Anthon/Anton.

Anthon med H: Anthon fra citybois.
Anton uden H: Anton fra novopleco.

Min berømte storebror - CityboisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora