Thors synsvinkel:
Veneda rødmer, og det får også mig til at rødme. "Vil du med hen og få noget at drikke?" Spørger jeg nervøst. Veneda smiler. "Gerne" siger hun. Vi forlader koncerten, og går hen til et sted hvor man kan få noget at drikke. "Mener du det seriøst?" Griner Veneda. "Ja! Hun opdagede os, og bad hende om at gå" griner jeg. "Okay jeg kan slå det!" Siger Veneda. "Kan du det?" Spørger jeg, mistroisk, men med et glimt i øjet. "Min første gang, var så slemt jeg ikke engang gider tænke på det" griner Veneda. "Så fortæl dog!" Siger jeg. "Fint. Jeg havde pralet hele aftnen om hvor god jeg var i sengen, selvom jeg ALDRIG havde gjort noget seksuelt før. Så jeg tog ham drengen jeg havde pralet overfor med hjem. Det startede med at jeg fortrød, og sagde til ham at jeg ikke turde. Så ville jeg godt igen. Så da vi var igang gjorde det så ondt at jeg skreg, og slog ham lige i hovedet. Derefter kom min mor ind og så os. Hun smed drengen ud, uden tøj på! Op til 2 måneder efter, gik han og fortalte om hvor mærkelig jeg var" griner Veneda. "Stakkel" griner jeg. "Meget!" Siger Veneda. "1 øl til pigen, for den virkelig akavede sitturation" siger jeg. "Det ender med du drikker mig alt for stiv" siger Veneda, og tager imod øllen. Hun begynder at drikke den. Hun drikker stadig. På næsten ingen tid, har hun drukket lidt over halvdelen af flasken, uden pauser. "Wow" siger jeg. Der er noget specielt over Veneda, som ingen anden pige jeg har mødt, har. Jeg kan lide det. Jeg kan lide hendes måde at være, fuldstændig anderledes på. Hun er menneskelig på en måde. Veneda griner. "Hallooo Thor!" Siger hun. Jeg vågner op fra min trance. "Ja?" Spørger jeg. "Hvad tænker du på?" Griner Veneda, og tager en slurk. "Ik noget" siger jeg, og tager fat om min øl. "Du så ellers meget koncentreret ud" siger Veneda. Jeg smiler til hende. Hun drikker det sidste af sin øl, og kigger på uret. "Når Thor jeg må se at komme hen til min Camp igen" siger hun, og begynder at gå. "Vent!" Råber jeg, og løber efter hende. "Kan jeg ikke få dit nr.?" Spørger jeg, og giver hende en tusch, så hun hans skrive det på min hånd. "Selvom det plejer at være drengen, der giver pigen hans nr. Så okay da" siger Veneda, og skriver sit nr. "Jeg vil også give dig mit. Så ligner det jeg har scoret dig" griner jeg. Veneda smiler, og giver mig tuschen. Jeg tager fat i hendes hånd, da jeg skal skrive det. Det er en fantastisk følelse bare at røre ved hende. Da jeg har skrevet det, giver jeg hende et kys på hånden. "Tak for nu" siger jeg. Veneda griner, og giver mig et kys på kinden. "Vi ses snart Thor" siger hun, og går. Jeg er totalt vild med den pige. Jeg vil ikke sige jeg er forelsket, men et eller andet er jeg. Jeg vender mig om, og går hen mod min egen Camp.
Normal synsvinkel:
Da jeg vågnede, havde jeg det meget bedre. Anthon lå ved min side, og min krop havde det godt. Jeg havde kysset Anthon på kinden, og derefter givet ham et kys på munden. Det vågnede han af. Vi blev enige om at gå ud af teltet, og sætte os på de stole vi havde med. Nu har vi siddet her i ca. En time, og alle er kommet tilbage fra koncerten. Bortset fra Thor. "Teo ved du hvor Thor er?" Spørger jeg. "Han gik under koncerten, med en eller anden pige" siger Teodor. "Typisk Thor" mumler jeg, og læner mig tilbage. "Han kommer der" siger Anthon. Det første han gør er at tage sin mobil frem. Han skriver et eller andet. "Hvad laver du" spørger jeg. "Jeg skriver lige til en" siger Thor, og kigger koncentreret i sin mobil. Jeg nikker, og rejser mig op. "Må jeg se?" Spørger jeg. Thor ryster på hovedet. "Nej" siger han. "Kom nu" siger jeg. "Nej DN" siger han irriteret. Jeg snupper mobilen ud af hans hånd. "Er du kommet godt hjem? Savner dig allerede❤️" står der. Jeg læser højt. "Hva så Thor har du fået en bolleven?" Spørger jeg. "DN stop, og giv mig min telefon" siger Thor. "Hun har svaret" siger jeg. Jeg læser højt igen. "Ja, jeg er kommet 'hjem' haha. Hvad med dig?❤️" læser jeg. "Jeg er hjemme. Kan ikke vente med at bolle med dig igen!" Skriver jeg. Derefter giver jeg telefonen til Thor. "Værsågod Thor. Jeg har lige skaffet dig en tur i kanen med hende igen" siger jeg. "Hvad har du lavet?" Spørger Thor, og læser hvad jeg har skrevet. "DN jeg har ikke været i seng med hende! Jeg kunne faktisk godt lide hende!" Siger Thor. Han læser noget på sin mobil igen. "se hvad hun har skrevet!" Siger Thor, og viser mig beskeden. "Thor hvad er der galt med dig? Prøver du bare komme i seng med mig? Er det det eneste du vil? Tænk jeg har været så dum, at falde for din charme. Men man skal jo aldrig tro på en der ikke kan elske" står der. "Thor undskyld, det vidste jeg ikke" siger jeg. "Jeg er ligeglad DN. Du skal ALTID ødelægge tingene for mig! ALTID skal du blande dig! Og det er jeg fandme træt af! Det eneste jeg har gjort er at hjælpe dig, når DU har rodet dig selv ud i problemer! Men ved du hvad? Det er slut nu! Jeg ville ønske du ikke var min lillesøster. Jeg ville ønske du ikke var blevet født. Jeg ville ønske du aldrig var kommet til verdenen! Jeg er træt af dig!" Siger Thor, og vender sig om og går væk med hastige skridt.
__________________________
Please stem! Er snart oppe på 3K
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...