Anthon's synsvinkel:
Da jeg vågner ligger jeg i Thors seng. Jeg kan stadig ikke komme mig over, at jeg var oppe at skændes med DN i går. Det var nok vores største skænderi. Eller jeg har nok aldrig været så sur. Men ærligt! Hvordan kan hun sige sådan nogle ting om sig selv?! Hun er så fucking gude smuk! Hvis der er noget der kan irritere mig, så er det de piger, som kalder sig grim, fed og jeg ved ikke ikke hvad! Jeg troede virkelig ikke DN var sådan, og jeg er stadig ligeså sur på hende, som jeg var i går. "Anthon" mumler Thor. "Godmorgen" siger jeg, og sætter mig op. "Skal vi gå ned og lave morgenmad?" Spørger Thor, og gaber. "Jo. Lad os det" siger jeg, og åbner døren. Jeg går koldt forbi DN's værelse, og ned i køkkenet. Jeg tager to toastbrød, og Thor tager også to. Vi rester dem, fordi det smager meget bedre. Da de er restede laver Thor fire til. "Hvem er det til?" Spørger jeg. "Karl og Krista" siger Thor. "Når okay" jeg putter marmelade på mit toastbrød, og sætter mig ved spisebordet. Thor smører sit, og tager vand med ned til os. Han råber på Karl og Krista da deres toast er færdig, og sætter to brød mere over. Jeg er 100 på at det er til DN. Da det er færdigt kalder Thor på hende. Karl og Krista har været nede og hente deres. De tog det med ind på deres værelse. Da DN kommer ned, kan jeg ikke lade være med at kigge på hende. Hun sender mig et blik, som om hun ikke vidste jeg havde sovet her. Jeg kigger ned af hendes krop, og får straks øje på hun har min hvide t-shirt på, jeg engang gav hende og sove i. Jeg ruller øjne, og rejser mig op med min tallerken. Jeg går lige forbi DN og hen til opvaskemaskinen. Jeg sætter det på plads, og går hen mod trappen. Da jeg skal forbi DN kommer min skulder til at røre hendes. "Se dig dog for!" Siger hun vredt. "Jeg kunne også lade være?" Siger jeg. Vreden bruser i min krop. "Fuck dig din kæmpe nar" siger hun. "Jeg kan kun sige illigemåde" siger jeg på en virkelig flabet måde, og går vredt op af trapperne, og ind på Thors værelse. Kort tid efter kommer Thor. "Har i slået op?" Spørger Thor. Jeg ryster på hovedet. "det er bare et skænderi" siger jeg. Thor nikker. "Det sker jo engang imellem" siger han. Jeg svarer ikke. "Er det okay jeg ringer efter en... Ven?" Spørger Thor. "Hvem?" Spørger jeg. "Veneda???" Siger Thor. "Hvis du skal kysse på piger, så går jeg altså hjem" siger jeg. "Undskyld Anthon det er virkelig ikke for at smide dig ud, vi aftalte bare at være sammen når jeg kom hjem" siger Thor. "Det okay Thor. Vil give jer lidt alenetid" siger jeg. "tak" siger Thor, og giver mig et kram.
Normal synsvinkel:
Jeg går ud i gangen. "Hvem gik?" Spørger jeg. "Anthon" svarer Thor. "Nåår" siger jeg. "Thor jeg ved ikke om jeg skal slå op med ham" siger jeg. "DN ikke gør det! Du vil fortryde det SÅ meget! Anthon er virkelig ked af det, han viser det bare ikke" siger Thor. "Hvorfor er han så, så skide sur?" Spørger jeg. "Jamen. Han kan ikke lide du siger sådan noget om dig selv. Han har alle dage hadet når piger siger den slags. Da du gjorde det, slog det bare klik for ham. Men jeg ved han meget snart bliver god igen. Så det ville være synd hvis du slog op. Specielt fordi i snart har årsdag" siger Thor. Idet jeg skal til at sige noget, ringer det på døren. "Uh det må være Veneda!" Siger Thor, og åbner døren. Ind af døren kommer Veneda. Jeg smiler til hende, og går tilbage på mit værelse. Jeg sidder lidt og tænker. Så tager jeg min mobil, og skriver til Anthon. "Undskyld. Okay? Jeg havde bare fået noget afvide, jeg er jo ikke sådan normalt! Undskyld Anthon. Virkelig undskyld!" Skriver jeg, og sender den til ham. Kort tid efter har han set den. Jeg sidder og venter på at han svarer. Da der er gået en halv time, går det op for mig han ikke svarer. Jeg slukker arrigt min mobil, og kaster min pude ind i min dør. Pludselig vibrer min telefon. Jeg skynder mig, at kigge på den. Det er ikke Anthon. Det er bare Maria. "Hey Girl, kommer du ikke over til noget hyggedruk?" Spørger hun. "det kunne jeg måske godt trænge til" mumler jeg stille for mig selv. "Jo why not" skriver jeg. "Nice. Du kommer bare når du er klar" skriver Maria. Jeg sætter mit hår op i en høj hestehale, ligger bare en smule make-up og tager noget tøj på. Da jeg er færdig, går jeg ud i gangen, og tager mine sko på. Pludselig kan jeg høre nogen grine inde i stuen. Jeg kigger derind. Thor og Veneda ser en eller anden film. Jeg smiler, og går ud. Da jeg er hos Maria banker jeg på. Det er Teodor der åbner. "Teo? Er du her?" Siger jeg glad. "Selvfølgelig er jeg det" siger Teodor, med et kæmpe smil på læben. Jeg giver ham et kæmpe kram. Teo og jeg, blev jo ret gode venner til Roskilde. "Hvor er det lang tid siden" siger jeg. Teodor klemmer mig helt ind til sig, og giver derefter slip. Jeg tager mine sko af, og går med Teo ind i stuen. "Hej Girl" siger Maria, og rejser sig op. Hun kommer hen, og giver mig et kæmpe kram. Munke, Emma og Lauge sidder også i sofaen. Jeg siger Hej til Munke og Lauge, og skal til at sige Hej til Emma. "Jeg har altså ikke fået sagt undskyld endnu" siger hun, inden jeg kramme hende. "For hvad?" Spørger jeg. "Jeg var fuld da det skete! Jeg kunne aldrig finde på det!" Siger hun. "Finde på hvad?" griner jeg. "Jeg havde sex med Anthon til Roskilde. Undskyld!!!" Siger hun. "Rolig nu. Jeg er ikke sur, det er så lang tid siden" siger jeg. "Tusind tak!" Siger hun. Jeg smiler, og giver hende et kram. Jeg sætter mig ned, og tager noget at drikke. Pludselig ringer det på. "Jeg skal nok åbne" siger Maria og rejser sig. "heej" kan jeg høre hun siger ude i gangen. Jeg kigger op da hun kommer tilbage. Efter hende kommer Anthon. Selvfølgelig. "Så er alle vidst kommet. Ja altså det var meningen Thor også skulle være her, men han har en eller anden pige på besøg" siger Maria. "Thor laver damer" griner Lauge og Teo. Anthon og jeg kigger bare på hinanden, og sender hinanden et vredt og irriteret blik. Han sætter sig ned. Heldigvis sidder jeg ved siden af Teo og Emma, så han sidder ret langt væk fra mig.
Vi er blevet godt fulde, og har nu besluttet os at lege s, p eller k. "Jeg starter!" Siger Maria. "S, p eller k. Alfred" siger hun. "S" siger han. "Elsker du mig?" Spørger hun. "Selvfølgelig!!!" Siger Munke. "Jeg elsker også diiig" siger Maria, og kysser munke. Det starter blidt, men udvikler sig hurtigt. "Wooow rolig nu" griner Teo, og de rygger sig fra hinanden. "Når. Anthon. S, p eller k" siger Munke. "K" siger Anthon. "Okay jeg giver dig nogle nemme. Giv DN det vådeste kys, du nogensinde har givet hende! Eller bare giv hende et normalt snav. Eller... Øøøøh. Hæld en spand vand ud over dig selv, ude i Marias brusebad" siger munke. Anthon og jeg får øjenkontakt. "Jeg tager den sidste. Har du en spand?" Spørger Anthon, og rejser sig. Maria rejser sig op, og finder en spand. Hun fylder den op med iskoldt vand ude på toilettet. Alle de andre farer ud og filmer det osv. Jeg bliver bare siddende i sofaen. Pludselig kommer Teo grinende ud. Han ligger et håndklæde der hvor Anthon sad, og kort efter kommer de andre ud. Anthon er gennemblødt. Amen altså. Det er jo latterligt, så barnlig han er. "Lad os forsætte" siger Lauge. Anthon kigger lidt rundt. "DN. S, p eller k" siger han, og jeg ved det kun er for at være flabet. "S" siger jeg. "Hvis vi to ikke kom sammen, ville du så godt knalde Teo?" Spørger han. Hold kæft et dumt spørgsmål. "Ja" siger jeg. Hvorfor overhovedet spørge om sådan noget? Hvorfor såre sine egne følelser. "Åååh Teo!" Siger Anthon. Hvad? Hvorfor sige det? Der er jo noget galt med drengen altså. "Men vi er jo bare venner" siger jeg, og ligger min hånd på Teo's skulder. "Præcis. Jeg ved ikke lige hvor det spørgsmål kom fra Anthon?" Siger Teo. Anthon mumler noget jeg ikke kan høre, og tager sin mobil frem. Jeg ser, at han har fået en besked fra Una. Hvordan fanden nåede han at få hendes nummer, jeg troede de gik hurtigt fra hende? Anthon går ind på beskeden, og svarer. Jeg kan se de har haft en længere samtale. "Anthon. S, p eller k" siger jeg. "S" siger Anthon, med hovedet i sin telefon. "Kunne du finde på at fortælle en fan om dine problemer?" Spørger jeg. Da jeg så mit navn var nævnt flere gange, kunne jeg godt regne ud, Anthon havde fortalt om skænderiet. "Øh nej?" Siger han forvirret. "Så synes jeg du skal lade være med at skrive med Una" siger jeg koldt. "Una er ikke fan" siger Anthon selvsikkert. "Jo Anthon det er hun. Jeg hørte hende snakke med sine veninder på stranden. Hun sagde nogle ting..." Siger jeg. "Hvilke ting?" Spørger Anthon. "Bare nogle ting, ikke alle behøver at vide" siger jeg lavt. "Så kom dog for helvede, det kan vel ikke være slemmere end du bare fortæller os det" siger Anthon. Langsomt bliver jeg sur og irriteret. Fatter han ikke at ikke alle skal vide det. "HUN SAGDE FUCKING TING OM MIG! Hun sagde jeg var fed, grim, irriterende og jeg ved ikke hvad! Hun sagde hun ikke forstod hvordan du overhovedet kunne være i et forhold med en som mig, og hun sagde hun ville prøve at score dig, så jeg kunne få det dårligt med mig selv, fordi hun er jaloux over vi er sammen. For helvede Anthon hun er fan! Hendes mobil cover var med dig på. Jeg er 100% sikker" siger jeg, og rejser mig arrigt op. Jeg smækker døren og skynder mig hjem. Mor sidder i stuen da jeg kommer ind af døren. "DN" kalder hun. Jeg går roligt ind til hende. Hun behøver ikke vide der er noget galt. "Er det dig der har ødelagt min kähler vase?" Spørger mor. "Øh når ja. Det må du undskylde, jeg svingede armen ind i den ved et uheld. Jeg skal nok betale en ny" siger jeg. "Nej nej det er okay. Den er blevet erstattet fordi den ikke var så gammel. Men pas lige på en anden gang ik?" Siger mor. "Jojo selvfølgelig" siger jeg, og går ind på mit værelse. Jeg sætter mig i min seng, men rejser mig så igen. Jeg banker på hos Thor. "Kom ind" kan jeg høre ham sige. Jeg åbner døren, og går ind. "Er Veneda gået?" Spørger jeg. "Ja. Jeg ville godt have hun sov her, men hun kunne ikke" siger Thor. Jeg sætter mig ved siden af ham. "Skete der noget?" Spørger jeg. "Hvad mener du?" Sørger Thor. "Ja altså kyssede i?" Spørger jeg. "Nej" siger Thor. "Havde i sex?" Spørger jeg. "Nej!" Siger Thor. "Når undskyld" siger jeg. "Det er okay" griner Thor. "Hvad med dig og Anthon?" Fortsætter han. "Intet nyt. Stadig det samme" sukker jeg. "Det skal nok gå" siger Thor, og aer min ryg. "Jeg prøvede at skrive undskyld til ham, men han svarede ikke. Han så den, men han gad ikke svare" siger jeg. Jeg orker virkelig ikke fortælle om hvad der skete hjemme hos Maria. "Når det skal nok komme" siger Thor. "Det gør det vel. Men jeg går i seng Thor. Godnat" siger jeg. "Godnat" siger Thor. Jeg går ind på mit værelse, og ligger mig i min seng.
________________________2.037 ord! Mit længste kapitel hidtil!
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...