Planerne for i dag er enkle.
1. Møde i skole, og blive der til jeg får fri.
2. Tage på strøget og købe gave til Anthon til min 1 års dag.
3. Tage hjem, spise aftensmad og gå i seng.
Hvis det dog bare var så nemt. I skolen venter der forhindringer. Cecilia. På strøget venter der forhindringer. Nogen har fået et billede af mig der hjælper Anthon hjem med blod ved øjet. Så nu er der kæmpe drama overalt. I næsten alle aviser og også på "Citygirls". Hvis jeg møder nogen Citygirls i dag må jeg bare forklare dem sandheden. Det er Anthon og jeg også blevet enige om at gøre. Og når jeg skal hjem er der egentlig ingen forhindringer. Der vil jeg bare slappe af og sove. Lige nu sidder jeg i toget på vej mod Hellerup. Jeg vil prøve at komme igennem dagen hurtigst muligt. Men allerede da jeg træder ud af toget møder jeg den første forhindring. Cecilia og hendes gruppe af dumme men kønne piger står ved trappen. Jeg tjekker ud, og prøver egentlig bare at komme forbi dem hurtigst muligt. Men gid det dog bare var så nemt. "DN" siger Cecilia. "Hvad vil du?" Spørger jeg og vender mig mod hende. "Jeg ville bare lige spørge om du kan hilse Anthon fra mig?" Siger hun flabet. Hendes små dumme veninder griner. "Jeg tror ikke Anthon vil have noget med dig at gøre dsv." Siger jeg irriteret og vender mig om for at gå videre ned af trappen. "Var det derfor han skrev til mig i går?" Siger hun. Jeg vender mig om. "Du lyver" siger jeg. "Nej. Han skrev til mig" siger hun. "Hvad skrev han så?" Spørger jeg. "At han godt kunne bruge en omgang til, du er ikke nok for ham" siger hun og griner sammen med hendes veninder. Jeg ruller øjne, og går videre. Væk fra hende. Den kælling tror hun kan gøre mig jaloux. Anthon har sikkert slettet hendes nummer, hvis han overhovedet havde det. Jeg går hen mod Øregård, og møder Thor på vejen. "Hej DN. Du cykler aldrig mere" siger han. "Jeg orker ikke" siger jeg. "Når" siger Thor, hopper af sin cykel og låser den. Jeg stopper op og venter på ham, selvom jeg kan høre Cecilia og hendes veninder kommer. Selvfølgelig kan Thor ikke få låst sin cykel, så Cecilia kommer op på siden af os. "Hej DN" siger hun, men jeg og ignorer hende bare. Thor løfter sit hoved, og kigger på hende. "Skal du ikke sige Hej? Det er trods alt Venedas lillesøster" siger Thor. Jeg løfter mine bryn. "Hej" siger jeg koldt, og skynder mig ind på skolen. Thor kommer løbende efter mig. "Hvad nu?" Spørger han. "Det var jo for fanden hende der havde sex med Anthon!" Siger jeg, og går vredt videre. "Var det hende?!" Spørger Thor overrasket. "Ja. Tænk du ikke kunne regne det ud" siger jeg, og stopper op. "Jamen det havde jeg jo ikke tænkt over. Jeg har kun set hende en gang hjemme hos Veneda" siger Thor. "Mhm" mumler jeg. Klokken ringer ind. "Vi ses i aften DN" siger Thor, og skynder sig hen i sin klasse.Hele dagen føler jeg Cecilia stirrer på mig. Jeg HADER mennesker der stirrer. Da vi får fri skynder jeg mig bare væk. Jeg tager hen på Hellerup station, og tager det første tog der kommer. Jeg stiger af på Nørreport, og går hen til Illum. Derinde finder jeg en gave til Anthon. Jeg tænker ikke at bruge mere end 1.000kr. Det må vel være nok? Jeg finder to t-shirts. En fra Wood Wood og en fra lacoste. Det blev 700,- jeg vælger så at tage i magasin og købe calvin Klein til ham. En 3 pack koster ca. 300,- så det køber jeg. Jeg beslutter mig for at tage metroen fra Kongens Nytorv. Nede ved metroen står der en flok piger og kigger på mig. Det tager lidt tid før de kommer hen til mig. "Er Anthon okay?" Spørger de. "Anthon har det fint" siger jeg og smiler. "Hvad skete der?" Spørger en pige. "Det er privat" siger jeg. "Er det dig der gjorde det?" Spørger de i kor. "Nej?" Siger jeg. "Sådan er rygterne altså. "Hvilke rygter?" Spørger jeg. "Metro ekspress har skrevet om det" siger en pige. Jeg får pludselig en besked fra Anthon. "Hej skat, kommer du?" Står der. Fuck ja! Jeg skulle være sammen med ham. "Jeg er vej" skriver jeg hurtigt. "Vi ses" siger jeg, og skyder mig ind i metroen.
Jeg løber hurtigt hjem, og sætter gaverne på mit værelse, og tager derefter min cykel og cykler hurtigt hen mod Anthon. På vejen tager jeg en video til snap hvor jeg cykler. Thor plejer også at gøre det, det er ham der har gjort mig den ide selv at gøre det. Jeg filmer på vejen og ned på mine ben der cykler. Jeg tjekker lige graderne. 30°! Jeg kan jo ikke klare det man! Da jeg når Anthons hus er jeg totalt svedig, selvom jeg har denim nederdel og t-shirt på. Jeg banker på og Anthon åbner hurtigt. "Der var du!" Siger han, og trækker mig ind i et kram. "Du sveder? Er der sket noget?" Spørger han. "Nejnej det er bare varmt" siger jeg, og bøjer mig ned for st tage mine sko af. Anthon kommer hen til mig og placerer sine hænder på mine hofter. Jeg rejser mig op og vender mig mod ham. "Bare du er okay" sige han, og rykker sit hovede tættere på mit. Jeg smiler og nusser ham i nakken hvorefter jeg placerer mine læber på hans. Han skubber mig op af væggen og rører ved min krop. Han stopper med at kysse mig da vi pludselig kan høre et kæmpe knald. Anthon kigger forskrækket ned på gulvet. "Fuck!" Siger han, og sætter sig på hug og begynder at tage nogle glasskår op fra gulvet. Jeg sætter mig på hug og hjælper til. "Min mors nye special designede kähler vase" mumler Anthon, og rejser sig da han har fået alle stykkerne. Jeg følger efter ham ud i køkkenet. Han ligger skårene på køkkenbordet, og kigger fortabt på dem. "Special designet?" Spørger jeg. "Ja. Den findes slet ikke i de farver. Min mor har betalt virkelig mange penge for at få lavet den vase" siger Anthon og sukker højt. "Kan vi ikke bare slå penge sammen og betale en ny?" Spøger jeg. "Den kostede 10.000" siger Anthon og kigger på mig. "Jaer okay" siger jeg. Så mange penge har jeg dog ikke. "Undskyld, det var min skyld" siger jeg, og ligger min hånd på Anthons. "Din skyld? Det var sgu da mig det var for voldsom" siger Anthon. "Du prøvede jo bare at gøre mig glad" siger jeg. "Derfor er det jo ikke din skyld" siger Anthon. "Jo det var" siger jeg. "DN hold nu op! Det var ikke din skyld!" Siger Anthon irriteret. "Altså hvis ikke jeg var kommet var det jo aldrig sket. Så det er min skyld" siger jeg. "Hold nu op for helvede DN! Det var fucking ikke din skyld!" Siger Anthon, går helt tæt på mig og banker sin hånd ned i køkkenbordet. Jeg kigger ned på hans hånd, bider mig i læben og lyfter brynene. "Jo" siger jeg lavt igen. Anthon svarer ikke, han holder bare øjenkontakten med mig. Pludselig trækker han mig helt ind til sig og snaver mig. Det kommer som et KÆMPE chok for mig. "For fanden DN" mumler Anthon i kysset. Jeg griner. Anthon river lidt ned i min nederdel så man kan se lidt af mine G-strenge. Anthons hånd kærtegner min røv under kysset. Jeg trækker hans t-shirt af og kysser ham længere og længere ned af maven indtil jeg når lige under hans navle hvor han har hår. Jeg stopper der og lukker hans bælte op. Derefter trækker han selv sine bukser ned. Jeg fjerner mit hoved derfra og kysser ham videre på munden. Anthons hånd bevæger sig op under min trøje og klemmer mit bryst. Pludselig kan vi høre en der "hoster" (i ved når man prøver at få opmærksomhed, haha) Anthon og jeg stopper, og skynder os alt hvad vi kan for at få vores tøj til at sidde normalt. Anthon trækker hurtigt sine bukser op, og lukker hurtigt bæltet. Vi kigger begge to mod hoveddøren og ser Anthons mor stå med to SuperBrugsen poser i hånden. "Havde du glemt jeg var hjemme kl. 17?" Spørger Marianne og går ud i køkkenet med poserne. Hun sætter dem på bordet, og får straks øje på den smadrede vase. "Hvad er der sket?!"
Spørger hun. "Jeg kom til at ødelægge den. Det var er uheld. Undskyld" siger Anthon, og går hen til hende. "Det er okay" siger hun lavt. "Nej. Jeg skal nok betale" siger Anthon. "Nej Anthon" siger hun. "Jamen jeg.." Siger Anthon men bliver afbrudt. "Anthon det er ligemeget. Jeg kan godt få den erstattet" siger Marianne. "Okay" siger Anthon og går hen til mig. "Gå i bare ned på dit værelse og hyg jer. Jeg laver mad" siger Marianne. Anthon tager mig i hånden, og vi går ned i kælderen. "Det var godt nok akavet" siger jeg, da vi er på hans værelse. "Jeg forstår bare ikke hvorfor vi aldrig når at blive færdige" griner Anthon. "Same" griner jeg. "DN jeg tænkte på noget" siger Anthon, og er pludselig lidt mere seriøs. "På hvad?" Spørger jeg. "Vi kunne tage lidt væk. En uge?" Siger Anthon. "Hvorhen?" Griner jeg. "Bolonihaven?" Spørger Anthon. "Jaer right. Vi går også i skole, desuden får jeg aldrig lov" siger jeg. "Årh kom nu DN. Munke og nogle andre Bois tager også med. Det er fest hver dag" siger Anthon. "Det skulle vi måske have gjort i sommerferien" siger jeg. "DN please" siger Anthon, og tager fat i mine hænder. "Fint. Hvornår er det?" Spørger jeg. "Nu" siger Anthon. "Nu?!" Spørger jeg forvirret. "Jeg har jo ikke pakket noget!" Fortsætter jeg. "Det er ligemeget. Du behøver ikke engang have tøj på hvis du ikke har lyst. Vi gør hvad vi vil" siger Anthon. "Anthon der er jo andre mennesker" griner jeg. "Jaja. Kommer du?" Siger han. "Du mente lige nu?" Spørger jeg. "Ja. Kom" siger Anthon, og åbner kældervinduet. "Hvorfor går vi ikke bare ud af hoveddøren?" Spørger jeg. "Min mor må sgu da heller ikke vide noget" siger Anthon, og stiller sin stol foran vinduet og kravler ud. "Kommer du?" Spørger han. Jeg stiller mig op på stolen, og kravler selv ud af vinduet. Da vi er kommet ud, skynder vi os hen til Gentofte st. Uden nogen opdager os. På stationen, står Munke, Maria, Emma, Chili, Teo, Lauge og Maxi der. "Teo!" Siger jeg glad, og løber hen til ham. Han får et kæmpe kram. Årh det er virkelig lang tid siden jeg sidst har set ham. Teo ligger sine arme omkring mig. Jeg kan se Anthon ser lidt vred ud, så jeg trækker mig igen. "Jeg har savnet dig" siger jeg. "I lige måde" siger han og smiler stort. "Piger!" Siger jeg, og Maria, Emma, Chili og jeg laver et kæmpe gruppekram. Jeg siger derefter Hej til Munke og Lauge. Da vores tog triller ind på perronen bliver jeg straks i tvivl om jeg skal tage med, men jeg gør det stadig.Under turen derhen er det blevet mørkt, men efter en time i tog, og ca. 10 minutters gå gang, er vi fremme. Bolonihaven er større end jeg troede. Der er værelser nok til os alle, men Chili og Lauge er nødt til at sove sammen i stuen. Anthon og jeg har vores eget værelse, Munke og Maria har deres eget værelse og Teo sover alene i gæsterummet. Stakkels Teo. Han kunne nok godt bruge lidt selvskab, men Anthon ville sikkert bare flippe ud. Det første jeg gør da Anthon og jeg er alene på vores soveværelse, er at tage alt mit tøj af undtagen undertøjet. Jeg ligger mig under dynen, og rykker mig helt ind til Anthon.
Planer for i dag skulle have været:
1. Møde i skole, og blive der til jeg får fri.
2. Tage på strøget og købe gave til Anthon til min 1 års dag.
3. Tage hjem, spise aftensmad og gå i seng.Planerne for i dag blev:
1. Møde i skole, Blive der til jeg får fri
2. Tage på strøget. Købe gave til Anthon og min 1 års dag
3. Tage hjem til Anthon.
4. Smadre Anthons mors special designede kähler vase.
5. Blive opdaget af Anthons mor i næsten at have sex med hendes søn.
6. Snige mig væk med mine venner uden mor eller Thor ved noget.Fedt DN. Sikke en enkel dag. Jeg ligger mig helt ind til Anthon, og falder straks i søvn.
________________________Akavet kapitel. Husk at like og kommenter❤️
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...