Anthon's synsvinkel:
Da vi er der hvor vagterne holder til, spæner jeg ind i rummet. DN ligger på en sofa med en klud på hovedet. "DN" siger jeg, og løber hen til hende. Hun åbner øjnene, og de ser virkelig trætte ud. "Er du okay?" spørger jeg. Hun nikker svagt. "Hun kan sagtens komme med tilbage til teltet, hendes hoved gør nok bare ret ondt, så her er nogle piller" Siger en vagt. "Men hvad skete der?" spørger jeg. En vagt forklarer mig det hele. Hvordan DN blev "kidnappet" af en ældre mand, og blevet slået hårdt i hovedet. Heldigvis er manden anholdt nu. Jeg bærer DN da hun ser meget træt og smadret ud. "Undskyld" mumler hun. "Der er ikke noget du skal undskylde for" siger jeg. "Jo! Jeg tror altid så meget om dig! Men du gør aldrig noget" siger DN. Jeg sukker. Min træng til at fortælle hende om det der skete før er stor, men jeg vil vente til hun får det bedre. Da jeg kommer tilbage til de andre, med DN i armene skynder de sig allesammen hen til os. "Kan jeg ikke lige få lov at ligge hende i teltet?" Spørger jeg. De andre træder til siden. Jeg går hen til teltet og ligger hende derinde. "Anthon du må ikke gå" siger DN. "Jeg kommer tilbage om lidt" siger jeg, og kysser hende på panden. "Hvad er der sket?" Spørger Thor. Jeg forklarer ham det hele. Alt! Også hvordan vi kom om at diskutere, og at jeg havde sex med Emma. "Omg det er min skyld" siger jeg. "Anthon nej det er ej" siger Thor. "Jo! Hvis jeg ikke var blevet sur og gået direkte hen til en anden, havde jeg aldrig såret hende så meget at hun var løbet væk" siger jeg. Thor siger ikke noget, han kigger bare ned i jorden. "Se selv" siger jeg. "Jeg synes du skal gå ind til hende. Hun er tydeligvis skræmt, og så kan du også fortælle hende hvad der er sket. Det er nok det bedste" siger Thor. "Du har nok ret. Godnat" siger jeg. "Kom her" siger Thor, og giver mig et kram. Det er ikke et bro-hug. Det er et rigtigt kram. Lige hvad jeg havde brug for. "Jeg elsker dig mand" siger jeg. "Illigemåde" siger Thor, og giver slip på mig. Jeg sukker, og går ind i teltet. Jeg ligger mig helt ind til DN. "DN jeg må fortælle dig noget" siger jeg. Hun nikker og åbner øjnene. Da jeg skal lige til at fortælle det får jeg tårer i øjnene. "DN undskyld" siger Anthon. "Du skal ikke undskylde. Du har ikke gjort noget" siger DN. "Jo jeg har! Jeg var i seng med Emma. Jeg ved godt hvor dumt det var! Virkelig. Jeg var bare så ked af det" siger jeg, og tørrer nogle tårer væk der er trillet ned af min kind. DN siger ikke noget. "Du har alt ret til at være sur, jeg forstår dig 100 procent" siger jeg.
Normal synsvinkel:
Det hele kommer så pludseligt, selvom jeg havde regnet ud han var i seng med en anden. "Jeg er ikke sur Anthon. Det gør mig bare ondt, at jeg kunne gøre dig så ked af det, at du gik i seng med en anden" siger jeg. "Det var faktisk telt" siger Anthon. "Du dum!" Siger jeg, og slår Anthon blidt på brystet. "Av" siger han. Jeg kan ikke lade være med at grine, og Anthon griner også. "Undskyld" siger han, og begynder at nusse mig i håret. "Det er okay. Jeg ved du ikke mente noget med det" siger jeg. Anthon kysser mig i håret. "Jeg elsker dig bare så højt" siger han, og kysser mig igen bare på munden. Jeg putter mig helt ind til ham, og han ligger en arm om mig. "Godnat" siger jeg, og gaber. Derefter gaber Anthon også. Jeg griner kort, og falder straks i søvn.
Thors synsvinkel:
Alle er gået i seng nu. Jeg går hen mod mit telt. Maxi ligger derinde med en dame. "Skønt" siger jeg. Der er ikke noget plads. Jeg kommer i tanke om det telt jeg selv havde med. Jeg åbner det, og ser DN og Anthon ligge derinde. De ligger helt op af hinanden og Anthon har en arm om DN. Der er ret meget plads til mig, så jeg ligger mig selvfølgelig derind. Det er lidt akavet at ligge herinde, når DN og Anthon ligger lige derhenne sammen. Det tager mig tid at falde i søvn men det lykkedes da.Jeg vågner ved der er nogen der rykker sig i teltet. Jeg kigger forvirret op. "Thor jeg har det virkelig dårligt!" Siger DN. "Kom" siger jeg, og hjælper DN ud. Da vi kommer ud, og har rejst os op knækker hun sig. Jeg holder hendes hår væk, og nusser hende på ryggen. Da hun er færdig hoster hun lidt, og så kommer der mere. "Er du okay?" Spørger jeg da hun er færdig. Hun nikker svagt. "Jeg fik vidst lidt for meget at drikke i går" siger hun. Jeg nikker. "Ad jeg lugter" siger hun. "Jeg henter din tandbørste, og så finder vi noget vand" siger jeg, og går ind i teltet igen. Anthon ligger stadig og sover, så jeg gør det så lydløst som jeg kan. Da jeg har fået tandbørsten, går vi ud og finder noget vand. Hun får børstet hendes tænder, og så går vi tilbage. Jeg stopper hende på vejen. "Hvad?" Spørger hun. "Jeg har bare lige brug for at give dig et kram" siger jeg, og krammer hende. "Øhm okay" siger hun. "Er du okay efter i går?" Spørger jeg. "Jaja jeg har det fint" siger hun. Jeg nikker og giver slip på hende. "Kom. Lad os gå hen til de andre" siger jeg, og så går vi.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...