"Svar nu" begynder pigerne at sige. "Selvfølgelig kan jeg tilgive dig Anthon" siger jeg. Han bliver så glad at han smider mikrofonen, så den siger en høj skrige lyd, bare for at løbe hen til mig. Jeg løber også hen imod ham, og da vi er helt tæt på hinanden, hopper jeg op på ham og kysser ham. Det har jeg godt nok savnet! Vi får da lov at kysse ca. 10 sekunder før fansene begynder at komme hen til Anthon. "Jeg venter hos mig" siger jeg, og begynder at gå mod mit hus. På vej ud af mængden af piger, bliver der råbt at de også godt vil have billede med mig. "Øh okay" griner jeg, og går hen til Anthon. Alle får billede med både jeg og Anthon, og nogle tager også det de mener er et "goals billede" af bare Anthon og jeg. Det er dejligt at få alt den støtte fra citygirls. Jeg havde troet de ville have mega meget imod det. 1 fordi jeg er Thor's lillesøster, 2. Generelt bare fordi jeg er kærester med Anthon. Da fansene har fået taget billeder og talt lidt med os, følges vi hjem til mig. "De er altså søde, jeres fans" siger jeg. "Ja det er de. Men ikke ligeså sød som dig" siger Anthon, og ligger armen rundt om mig. "Heller ikke ligeså søde som dig" siger jeg, stopper op og krammer Anthon. Anthon ligger sine arme om mig. Jeg kan mærke hans store hænder på mig ryg. Jeg klemmer mig hårdt ind til Anthon, og jeg føler mig så tryg som aldrig før. Jeg trækker mig lidt fra krammet, og kigger op på Anthon. Han kigger ned på mig, med et smil på læben. Jeg smiler til Anthon, og så rykker han sit hoved tættere på mit og kysser mig. Jeg placerer min ene hånd i nakken på ham og nusser ham med den, og den anden bag på hans ryg. Hans hænder er på min talje, og det er bare så romantisk. Det er nu i film det begynder at regner. Jeg åbner mine øjne, og prøver at se om det ser skyet ud. Jeg kan ikke rigtig se noget, så jeg bøjer hovedet lidt til venstre for at se. Og det forvirre selvfølgelig Anthon, så han stopper grinende kysset. "Hvad fanden laver du?" Griner han. Jeg kigger hurtigt hvordan vejret ser ud. Det er ikke skyet, det er meget solrigt. "Jeg håbede bare det ville begynde at regne" siger jeg. "Hvorfor?" Griner Anthon. "Det er bare mega romantisk" griner jeg. Anthon griner. "Er jeg ikke romantisk nok?" Siger han. "Jojo men det kunne bare være goals" siger jeg. "Du er goals" siger Anthon, og kysser mig igen. Mens vi kysser bevæger han sine hænder ned på min røv. Jeg begynder at grine. "Hvad nu?" Spørger Anthon, med et lille smil på læben. Han er måske lidt irriteret over, jeg hele tiden afbryder ham. "Det ved jeg ikke" siger jeg, og flækker af grin. Anthon ruller øjne. "Kom" siger han, og tager mig i hånden. Da vi er ved mit hus, går vi indenfor. Vi holder stadig i hånden. "Er i gode igen?" Spørger Thor og mor i munden på hinanden. "Ja" siger jeg, og smiler til Anthon. "Det var godt!" Siger mor. Jeg kigger ud i køkkenet. "Hvor er Linnea?" Spørger jeg. "Hun gik fra 10 min. Siden" siger Thor. "Gjorde hun? Hvorfor?" Spørger jeg. "Hun sagde hun skulle hjem" siger Thor, kigger ned i jorden og går ind i stuen. Anthon og jeg går ind på værelset, og ligger os i sengen. Jeg ligger på ryggen, Anthon på maven med sin hånd på min mave. "Ved du godt hvor kedeligt mit liv ville være, hvis vi ikke var kommet sammen?" Spørger jeg, og kigger på Anthon. "Nej? Du ville 100p have en anden kæreste, du ville have det ligesågodt med, som du har det med mig" Siger Anthon. "Jeg ville ikke kunne have det ligeså godt som jeg har med dig, med en anden. Du er den vigtigste person i mit liv" siger jeg. "Nurh Ilm søde" siger Anthon. Jeg skal lige til at kysse ham, men så kommer Thor. Han tager sin trøje, og skal til at gå ud igen. "Hvad skal du, siden du har så travlt?" Spørger jeg. "Jeg skal bare hen til Julie" siger Thor og lukker døren. "Nåååår" siger jeg, selvom han har lukket. Jeg får pludselig øje på noget, henne ved Thors seng. Jeg rejser mig op, for at se hvad det er. Da jeg er tæt nok på kan jeg sagtens se det. "Føj!" Siger jeg. "Hvad er det?" Spørger Anthon, og sætter sig op. "Det er et brugt kondom!"
________________________Det var så dagens kapitel, jeg håber i kunne lide det. Jeg vil lige fortælle jer noget. HAR FUCKING VUNDET MEET & GREET MED SCARLET PLEASURE PÅ LØRDAG! GLÆDER MIG FUCKER MEGET! God dag 😊❤️
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...