Kapitel 35

2K 54 10
                                    

"Esmeralda vent!" Råber Thor, idet jeg træder ind i gangen. Lille Esmeralda kommer kravlende forbi mig, og fortsætter ind på Thor's og mit værelse. "DN du er tilbage. Hvorfor så tidligt?" Siger Thor, da han får øje på mig. "Der skete bare noget, men har ikke lyst til at snakke om det lige nu" siger jeg. "Det er okay. Håber du er ok" siger Thor, og lægger sin hånd på min skulder. Pludselig kan vi høre et højt brag inde fra Thors og mit værelse "Esmeralda!" Siger vi i kor, og skynder os ind i værelset. Hun sidder på Thors halvdel. Hans kontorstol ved hans skrivebord er væltet, og en af de nederste skuffer er åben. Esmeralda sidder med noget i munden. Jeg kan ikke lige se hvad det er, så jeg går tættere på, også for at tage det ud. Da jeg tager fat i det kan jeg se hvad det er. Jeg griner. "Esmeralda din lille bandit!" Siger jeg, og løfter hende op. Hun griner og hiver blidt i mit hår. Thor kommer hen til mig. "Hvad var det hun havde taget?" Spørger han. Jeg kigger op på ham. "Det er ihvertfald ikke mit" siger jeg, og kaster den gennemtyggede kondompakke op til Thor. "Nej!" Udbryder han. "Hvad?" Griner jeg. "Det var mit sidste! Jeg skulle have brugt det i aften" sukker Thor. "Too much info" siger jeg. Thor sukker bare igen. "Gå dog ned og køb nogle flere?" Siger jeg. "Men ved ikke om døgn netto har dem jeg skal have?" Siger Thor. "Hvilke skal du have?" Spørger jeg. "Julie kan bedst lide ekstra tynde..." Siger Thor. "1. Hvem fanden er Julie? 2. Kan hun ikke nøjes med en normal? Eller SKAL hun have ekstra nydelse?" Griner jeg. "Det er en pige jeg har mødt. Vi har haft noget ca. 2 uger nu. Og wow du er sjov. Kolon" siger Thor. "Gå nu idet mindste bare ned og kig!" Siger jeg. "Okay" siger Thor, og tager overtøj på. "Skal du have noget mad?" Spørger jeg, og rejser mig op med Esmeralda i armene. Hun er 1,5 år, så hun vejer ok meget. Jeg sætter hende i en babystol mor brugte til Krista da hun var baby. Jeg ved ikke hvorfor vi stadig har den, men det har vi altså. Jeg kigger i køleskabet. Marianne må da have givet os noget mad med. Det har hun. Der er en bøtte med lasagne. Jeg putter noget i en skål, og giver Esmeralda det med en ske. Pludselig er der mad over det hele. I hele hendes hoved, og over det hele på bordet. "Esma spis pænt" siger jeg, og tører hende om munden og derefter på bordet. Hun spiser stadig ikke pænt, så jeg tager skeen og fodre hende. Så går det hele meget bedre, og hun er hurtigt færdig.

Thors synsvinkel:
Jeg besluttede mig for bare at tage cyklen, da det er hurtigst selvom døgn netto ikke ligger så langt væk. Da jeg er inde i nettoen, går jeg direkte hen til kassen, da det er der kondomerne hænger. Det er altid så akavet, at købe kondomer, but safety first. Jeg kigger derhen. De har dem fandme! ekstra tynde. Jeg tager dem, og ligger dem på båndet. Pludselig er der en der prikker mig på skulderen. Jeg regner med det er en fan, og vender mig smilende om. Der står Julie. "Hvad køber du?" Griner du. "Bare friske forsanger, du ved" siger jeg, og griner. Julie griner også. "Hvad tid kan jeg komme i aften?" Spørger hun, og smiler. Hendes smil får mig til at smile, det er bare så dejligt. "Hvad med klokken 19?" Spørger jeg. "Aftale" siger Julie. Jeg smiler til hende. Så skal jeg betale. Jeg skynder mig at betale, men venter på Julie for enden af kassen. Hun havde bare købt en vandmelon. "Når de endelig har dem, er man jo nød til at købe dem" siger Julie, og smiler, da hun har betalt, og går hen til mig. "Det bliver man jo nød til" siger jeg. Vi går langsomt ud af butikken. "Når men vi ses i aften" siger jeg, da jeg har låst min cykel op. "Det gør vi" siger Julie. Vil i høre noget sjovt? Julie og jeg var haft noget ca. 2 uger, men vi har aldrig kysset før. Det har mere været sådan holde i hånden, og jeg har haft armene om hende et par gange. Jeg er ikke engang sikker på vi skal have sex i aften, men man har lov at håbe. Jeg går hen til hende. "Jeg er altså nød til det" siger jeg, og ligger min hånd bag hendes hoved. Så presser jeg mine læber mod hendes. Da jeg kan mærke hun kysser igen, presser jeg hende helt ind til mig. Jeg kan mærke hun smiler, så det kommer jeg også til. Så griner vi, og vores kys bliver brudt. Julie bider sig blidt i læben. "Vi ses i aften" siger hun, smiler og vender sig om, og går mod sit hus. Jeg står tilbage ved min cykel med en følelse af glæde i kroppen. Så svinger jeg benet over min cykel og kører hjemad.

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now