"Så tig tog stille, der er ingen der skal kunne finde dig!" Siger manden. "Jo!" Skriger jeg. Manden ruller øjne, og holder mig for munden. Han hiver mig op, og jeg gør modstand. "Hold dig væk, og lad mig være!" Prøver jeg at skrige, men det går ikke så godt da manden stadig holder mig for munden. Pludselig bliver jeg trukket hen mod et telt. Jeg prøver at gøre modstand men det er for svært. Han skubber mig ind i teltet. "Og du Tiger bare stille! Jeg skal lige ud og hente noget!" Siger manden. Som om han ikke regner med jeg går ud? Han lyner lynlåsen, og kommer tilbage igen. "Som om du ikke går" siger han. Jeg kan pludselig høre fodtrin foran teltet. "Vær helt stille!" Siger manden. Jeg skriger. Jeg skriger højt. De fodtrin jeg hørte kommer hen mod teltet. "Jeg sagde du skulle holde din kæft!" Siger manden, og slår mig direkte i hovedet. Teltet bliver åbnet. "Hvad foregår der her?!" Siger en vagt. Han trækker mig ud, da han ser jeg bløder i ansigtet. Så siger han noget i sin mikrofon, og straks er der flere vagter. Jeg bliver hjulpet hen til der hvor vagterne er. De giver mig en klud, og ligger den på min pande. "Der kommer snart nogen og henter dig" siger den ene vagt. "Hvem?" Spørger jeg forvirret. "En du kender. Jeg har sendt en vagt ned til dit telt" siger vagten. "Okay" siger jeg og lukker øjnene. Mit hoved gør ondt, og jeg har den sygeste kvalme. Jeg vil bare gerne sove.
Anthon's synsvinkel:
Jeg ved ikke hvor Thor eller DN er. Jeg har lige været oppe at skændes med DN fordi hun altid tror jeg har været hende utro, og så tror hun at det er ok hun går hen og snaver med andre. Jeg er fandme så træt af det! Jeg går hen til Emma. "Hej" siger jeg lavt. "Hva så?" Spørger hun. "DN og jeg er oppe at skændes. Hun beskylder mig for alt muligt, med at jeg har været hende utro og jeg ved ikke hvad! Så derefter går hun hen og kysser andre drenge. Og jeg er vildt træt af det!" Siger jeg. "Hun er bare bange for at miste dig, tror jeg" siger Emma, og placerer sine hænder på mit hoved. Jeg kigger hende direkte i øjnene. "Du er godt nok smuk" siger jeg. Hun fjerner sine hænder, og smiler akavet til mig. "Åh kom nu bare. DN er her ikke. Hun er også ude at kneppe med nogle andre" siger jeg. Emma kigger rundt. "Okay" siger hun, og begynder at snave mig. "Lad os gå ind i teltet" siger jeg. Emma smiler, og vi går derind. Jeg flår hendes tøj af. "Det har jeg egentlig savnet" siger jeg. Emma og jeg har jo haft noget før, men så begyndte jeg at snakke med DN og faldt for hende. "Illigemåde" siger Emma. "Har du kondom?" Spørger hun. "Næ" siger jeg. "Lad os gøre det uden!" Fortsætter jeg, og tager min trøje af. "Anthon, nej. Jeg gør det ikke uden. Det er godt jeg har et" siger Emma, og giver mig det i hånden. Jeg sukker. "Fint" siger jeg, og tager det på. Vi kigger på hinanden. "Anthon er du sikker? Du er jo stadig sammen med DN" siger Emma. Jeg kigger ned, og begynder at forstille mig hun er i seng med en anden, som hun jo sikkert er. "Kom nu bare!" Siger jeg, og sætter mig ovenpå hende. Jeg kan ikke lade vær med at tænke på DN. Og hver gang jeg gør det bliver jeg mere og mere ked af det. Og når jeg bliver ked af det bliver jeg vred. Emma stønner mit navn. "Emma jeg kan ikke mere. Undskyld" siger jeg, og flytter mig. "Det mener du ikke. Jeg var lige ved at komme" siger Emma. "Beklager" siger jeg. Emma sukker. Pludselig bliver der lynet op til teltet. "Thor skrid" siger jeg, og vender mig om. Til min store forbavselse er det en vagt. Jeg leder efter mit tøj, så jeg kan dække mig til, det samme gør Emma. "Jeg ville egentlig bare spørge om du kender DN?" Siger en forvirret vagt. "Ja. Det er min kæreste?" Siger jeg. Vagten hæver sine bryn. "Kan du så ikke lige følge med mig? Altså når du har fået noget tøj på?" Spørger vagten. "Øhm jo. Jo selvfølgelig" siger jeg, og vagten lyner igen. Jeg skynder mig at få tøj på. "Kan du slet ik lige give mig finger eller noget?" Siger Emma. "Kan du se jeg er lidt presset? Der er noget galt med DN. Jeg ved det bare!" Siger jeg, og skynder mig ud. Jeg følger efter vagten, som går med hastige skridt. "Bare det ikke er noget alvorligt" tænker jeg.
________________________HADER at lave kapitler der indeholder sex. Det er bare så akavet, haha. Men selvom der er sex i, håber jeg stadig i kunne lide det.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...