Kapitel 32

1.9K 55 12
                                    

Rebecca og jeg var de eneste der ville have vodka. Så det endte med vi drak en halv hver. De andre er også fulde, men nok ikke lige så meget som os. Vi står helt forrest, og tættest på dørene. Endelig kommer dem der skal åbne. Vi bliver lukket ind, og kommer ind i garderoben. Vi betaler for at vores jakker bliver hængt op, og går så ind i koncertsalen. Vi når at stå så vi kommer forrest. Jeg står ved siden af Rebecca og Una. Hurtigt bliver salen fyldt, og opvarmningen kommer på. Jeg er stadig pisse fuld, og mig og Rebecca hopper helt vildt! Da opvarmningen er slut, går der mennesker rundt, og gør klar til Thor og Anthon. Der er mange piger der råber "citybois" i kor. Endelig begynder musikken. Folk skriger og alt muligt. Det samme gør jeg? Men det er vel også fordi jeg er fuld. Lige pludselig står Thor ligeforan mig. Han får øje på mig, og sender mig et mærkeligt blik. Han havde vel ikke regnet med at jeg ville stå forrest. Så synger han videre. Da Anthon kommer på scenen, er det første han får øje på også mig. Han skynder sig dog at kigge væk igen.

Koncerten var ret god. Lige nu står jeg nr. 2 i kø sammen med alle mine veninder til autografskrivning. Jeg skal self. Ikke have en autograf, men Thor bad mig om at komme, da jeg skal stå derinde med dem. Folk skal ikke have min autograf, men jeg skal sidde derinde bag dem. Jeg er stadig PISSE stiv, og det er Rebecca også. "Så piger værsågod at komme ind" siger vagterne. Jeg skynder mig ind, og smutter hen til Thor. "God koncert" siger jeg. "Tak" siger han. "Anthon du var pisse fræk" siger jeg, og klapper ham på skulderen. Han kigger mærkeligt på mig. Rebecca er også pisse fuld. Da hun skal kysse Thor på kinden, kysser hun ham på munden. Så flækker jeg af grin, og det gør Rebecca også. "Jeg vil være med!" Siger jeg. Jeg går hen og kysser Anthon på munden. Så flækker mig og Rebecca af grin igen. Jeg tror det går op for Thor at jeg er skide fuld. Anthon står bare uden at sige noget. Nu skal Rebecca og de andre gå. "Øv" siger jeg, og sætter mig på min stol igen. Jeg sidder med min mobil, mens Thor og Anthon skriver autografer.

Da de er færdige skal vi ud bag scenen. "Godt gået bois" siger deres manager. Så står de og snakker lidt. Jeg står og piller ved mine negle. "DN kan vi lige snakke?" Spørger Anthon mig så. "Jaja" siger jeg. Anthon trækker mig med ud på toilettet. "Hvad?" Spørger jeg. "Da du kyssede mig" starter han. "Var det dejlig?" Siger jeg på en flirtende måde, egentlig bare for sjov. "Stop" siger Anthon. Jeg stopper. "Hvor er du kedelig" mumler jeg. "Er du fuld?" Spørger han så. Så begynder jeg at grine. "Har drukket et par breezer, og en halv flaske vodka... Det tror jeg ikke" siger jeg, og smiler. Anthon får store øjne. "En halv flaske vodka?! Du er sgu da sindssyg!!" Siger han. "Bare rolig. Det klarer jeg nok" siger jeg, og smiler. "Ved Thor noget?" Spørger han. Jeg ryster på hovedet. Straks får jeg det vildt dårligt. Jeg løber ud til toilettet, og sætter mig for at kaste op. Åh! Det fucking hår falder ned i mit hovede! Mens jeg kæmper for at holde håret væk kaster jeg op. Det er vildt besværligt. Så kommer to store hænder, og holder mit hår væk. Jeg slipper med mine egne hænder, og koncentrerer mig om at ramme i toilettet. Da jeg er færdig, rejser jeg mig forsigtigt op. "Føj! Jeg hader at kaste op!" Siger jeg vredt. Hænderne drejer mig, så Anthon og mit hovede er tæt på hinanden. Hans store hænder er på mine skuldre. "DN er du ikke sød aldrig at drikke så meget igen?" Spørger han. Jeg svarer ikke. Jeg stirrer bare med mine store blå øjne ind i Anthons. Med det samme trykker jeg mine læber mod hans, men så skubber Anthon mig, så jeg falder ned på toiletbrættet. "Vi er ikke kærester, så du skal ikke kysse mig! Og vi bliver heller ikke kærester igen!" Siger Anthon, og går. Jeg sidder først og stirrer ud i luften. Så ligger jeg hænderne op til mit ansigt. Pludselig kommer Thor ud. "Hey er du klar til at gå?" Spørger han. Jeg nikker bare, og rejser mig op. "Er du okay?" Spørger Thor bag mig. "Ja" siger jeg. "Er du fuld?" Spørger han så. "Hold nu bare kæft Thor" siger jeg, og skynder mig ud i bilen. Thor siger ikke et ord hele vejen hjem.

________________________Husk at tilføj mig på snappen: anonym2233

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now