Jeg vågner ved at jeg kan høre drengene rykker på sig. Jeg åbner øjnene, og kigger direkte ind i væggen. Så vender jeg mig om, for at se hvad de laver. Thor ligger og skubber til Anthon, som er ved at falde ned af sengen. "Hvad laver du Thor?" Spørger jeg. "Han fylder" mumler Thor. Så vågner Anthon. "Hvad laver du Thor?" Spørger han forvirret. "Jamen du fylder så meget" siger Thor. De to kommer altid op at halv skændes om morgenen. Det er faktisk pænt sjovt at se, men de bliver aldrig rigtigt uvenner. "Undskyld" siger Anthon. Han er så fornuftig! Han ved godt, at Thor bliver sur, over næsten ingen ting om morgenen, men jeg elsker ham stadivæk. "Skal vi stå op?" Fortsætter Anthon. "Ja" siger Thor, og klapper Anthon på låret. Så svinger Anthon sine ben ud over sengekanten. Han smiler kort til mig inden han går ud af døren. Det bliver jeg lidt rød i kinderne af. "Kommer du?" Spørger Thor, da han står i døren. "Jeg skal lige have noget tøj på" siger jeg, og smiler til ham. "Okay" siger han, og lukker døren, så de står på klem. Jeg tager bare en enkel hvid Lacoste bluse på, og et par sorte jeans på. Så hopper jeg ned af trapperne, og ned i køkkenet til drengene. Thor står allerede ved komfuret, og er igang med at stege bacon. "Thor hvornår kommer mor hjem?" Spørger jeg, og sætter mig ved bordet, hvor Anthon også sidder. "I eftermiddag, omkring klokken 13" svarer Thor, og ligger bacon stykkerne på en tallerken. "Sov du godt i nat?" Spørger Anthon pludseligt. Jeg bliver helt forbavset over, at han gider spørge mig, også selvom det plejer han at gøre. Jeg kan føle mine kinder bliver varme og røde. "Fint" svarer jeg, smiler til Anthon, og kigger hen på Thor, for ikke at skule kigge ind i Anthons dejlige blå øjne, og falde fuldstændig hen. Anthon svarer ikke, men det er nok også fordi du kiggede væk, og det fortryder jeg med det samme jeg gjorde! Jeg tror Anthon blev lidt skuffet, eller noget. Thor har lavet maden færdigt, og kommer nu hen til bordet med det. "Tak" siger jeg, og tager et stykke toast. Jeg tager min højt elskede nutella på det. Så tager jeg noget bacon, og en lille smule røræg.
Efter morgenmaden havde vi talt meget sammen, alle sammen. "Skal vi noget specielt idag Thor?" Spørger jeg, og går hen med min tallerken. "Øh jeg regner med, at vi skal ud og køre en tur med mor, Karl og Krista" Siger Thor og smækker opvaskemaskinen i. "Okay det lyder hyggeligt" siger jeg, og smiler til Thor. Han smiler sødt tilbage, og går hen til Anthon. De slår Netflix til tv'et, og begynder at lede efter en film. Jeg vil faktisk gerne se den med dem, men jeg tror ikke jeg må. Jeg går derfor, hen mod trappen. "Hey DN" siger Anthon, jeg vender mig mod ham, og forventer han beder mig om, at hente popcorn til dem. "Vil du ikke se med?" Fortsætter han. Det kommer som et chok for mig. Det er jeg aldrig rigtig blevet spurgt om før. "Ej Anth! Hun kan ikke lide gysere" siger Thor, som en undskyldninger at jeg ikke kan se med. Jeg sender ham dræberblikket. "Vi passer jo på hende. Bare kom DN" siger Anthon, og rykker sig, lidt til siden, så jeg kan sidde ved siden af ham. Jeg går langsomt hen mod sofaen. Lige inden jeg sætter mig ved siden Anthon, så tøver jeg. "Du skal ikke være bange, jeg bider ikke" griner Anthon. Jeg smiler til ham, og sætter mig langsomt ned. "Jeg henter popcorn" sukker Thor, og rejser sig op. Åh nej han må ikke gå, så er jeg tvunget til at sidde her alene med Anthon. "Går det godt i skolen?" Spørger Anthon. "Ja det går fint, hvad med dig?" Spørger jeg nervøst. "Det går faktisk ikke så godt henne på Sankt Annæ" siger Anthon. "Når hvorfor ikke?" Spørger jeg lidt mindre nervøst. "Jo altså, der kommer hele tiden fans derhen, og jeg har kun et par venner. Ja altså alle de andre er også kæmpe fans, og de prøver alt for meget. Så jeg tror altså jeg flytter gymnasie" sukker Anthon. "Det er jeg ked af at høre" siger jeg, og ligger min hånd på hans knæ, uden at tænke mig om. Han kigger ned på den, og jeg fjerner den med det samme. "Undskyld" siger jeg, og rykker mig lidt længere ind mod kanten af sofaen. Anthon skal lige til at sige noget, men heldigvis kommer Thor, og så siger Anthon det ikke.
I er godt igang med filmen. Og jeg HADER gyserfilm! Jeg har mange gange, været lige ved at kramme Anthon. Men jeg stoppede heldigvis mig selv. Pludselig bliver hoveddøren åbenet. Mor og Krista kommer ind. Men hvor er Karl? "Hvor er Karl?" Spørger jeg, faktisk er jeg ret bange for der er sket noget. "Karl er hos mormor. Han blev syg, og så aftalte vi at det var bedst, hvis han blev der idag" siger mor. Det første Thor spørger om er om Anthon så må komme med ud at køre. "Tjo det må han da gerne. Så kan DN sidde i midten, og jer to ude til siderne, og så kan Krista sidde forrest" siger mor. "Okay" Siger Thor og slukker fjernsynet. Fedt så er den familie tur ødelagt, og ikke nok med det, skal jeg også sidde helt tæt op af Anthon.
ESTÁS LEYENDO
Min berømte storebror - Citybois
Fanfic*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...