Lizzy Point Of View ✼
Een paar dagen kwam ik door met schoonmaken, naar de supermarkt gaan, met Niall facetimen, bellen, snapchat... Eigenlijk alle socialmedia met Niall.
Het voelt goed om af en toe zijn gezicht te zien, maar het zou beter zijn zonder een scherm. Ik hou van zijn neus en het aanraken ervan. Dan praat ik nog niet over zijn moedervlekjes en gosh.. Zijn ogen.
Er is genoeg eten in huis. Ik ga als ik niks te doen heb naar de winkel, zo ben ik toch even weg en praat ik met mensen die al super lang hier wonen en die ik ken. Het enige irritante is de constante paparazzi.
"Miss you baby," stuur ik snel naar Niall, voordat ik mijn skinnyjeans inruil voor een sportbroekje van Niall. Mijn nachten zijn slecht, maar ik heb ze slechter gehad. Zo veel slaap heb ik niet nodig, maar als ik veel kán slapen, dan doe ik het.
Hij leest mijn bericht, maar reageert niet. Ik zucht. Dit geeft me dan weer onzekerheden. Wat als hij me nu al beu is, dat hij mij niet mist en nadenkt over wat te sturen, of wat als hij helemaal niet van plan is om iets te sturen.
Vlug haal ik mijn make-up van mijn gezicht. Het is half 7, maar ik hoef de deur niet meer uit. Dit is het makkelijkst. Ik ruik aan Niall's sweater die ik aan heb en sluit mijn ogen. Kon ik vannacht maar bij hem slapen..
Wanneer ik naar mijn slaapkamer loop, zet ik de tv aan en plof ik op mijn bed. Ik kijk ernaar en zap wat rond. Weer roddels over mij en Niall, die natuurlijk waar zijn. Ze zijn alleen een beetje oud..
Een klop op het raam van de balkondeur laat me opkijken. De gordijnen die ervoor hangen zorgen ervoor dat ik niks kan zien. Het zal wel niks zijn.
Ik kijk weer naar de tv, maar hoor het dan nog een keer. Nieuwsgierig sta ik op en open ik de gordijnen.
"Niall?" lach ik verbaast en hij grijnst. Ik open de deur van het balkon en kijk naar hem. "What the fack doe je?" lach ik als ik hem een knuffel geef, mijn neus verborgen in zijn nekholte. Hij knuffelt me terug en geeft me een kus.
"Ik kom bij je op bezoek," zegt hij trots. Ik kijk hem aan en wrijf dan over zijn wang. Wat heb ik zijn huid en geur gemist.
"Maar waarom via het balkon? Je had de sleutel van de voordeur," lach ik als ik hem weer vastpak.
"Dit is dramatischer," zegt hij trots.
"Dus je bent helemaal dit balkon op geklommen omdat het dramatischer is?" Hij knikt en ik schud mijn hoofd verbaast. Deze jongen... "Hoe?"
"Hm.." bromt hij als hij zijn hand om mijn heup legt en naar de railing loopt. Hij zorgt dat ik voor hem sta en legt zijn armen dan om me heen. "Via het hekje, op de vensterbank van het hoge raam, dan op het balkon en over dit hekje."
Ik knik en kijk om naar hem. Hij glimlacht en drukt een kus tegen mijn voorhoofd.
"Laten we naar binnen gaan, het is best fris," zeg ik en hij knikt, voordat hij een tas pakt die hij had meegenomen.
"Verrassing voor mijn princess," zegt hij en hij loopt achter me aan naar binnen. Zodra de deur gesloten is, voel ik me pas echt veilig om alles te doen wat ik wil. Buiten kunnen er altijd nog foto's worden gemaakt.
Als ik de gordijnen dicht schuif, voel ik zijn armen om me heen. Ik leun tegen hem aan en sluit mijn ogen dan voorzichtig.
"Kan je een logé gebruiken?" vraagt hij en ik druk mijn neus voorzichtig tegen zijn nek.
"Hm.. Als jij het bent, dan wel." Hij knikt en legt zijn hoofd in mijn nek.
Ik draai me om naar hem en kijk naar hem. "Ik heb wat leuks voor je. Nou, ik hoop dat je het leuk vindt."
JE LEEST
ONE N.H.
FanficThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden