Lizzy Point Of View ✼
Tevreden loop ik het pashokje uit. Harry en Niall kijken allebei naar me, maar Louis en Liam waren ergens anders naar toe. Harry geeft telkens zijn mening, maar Niall kan niks anders doen als kijken en glimlachen.
"Je voelt je fijn, hè?" grinnikt Harry en ik knik blij.
"Ik vind deze heel erg leuk," zeg ik als ik mijn handen over de stof laat glijden van het jurkje. 2 paar ogen kijken mijn bewegingen na.
"Dan moet je deze sowieso nemen, hierin voel je je fijn," zegt Harry en ik kijk naar Niall, die zijn hoofd alleen maar in zijn hand laat steunen.
"Wat vind jij?" vraag ik aan hem en hij glimlacht.
"Je bent mooi in alles," zegt hij en hij vouwt zijn handen in elkaar.
"Aan jou heb ik ook niet echt veel," grinnik ik en ik verdwijn het pashokje weer in. Vlug prop ik mezelf in een zwarte skinny jeans, met daarop een grijze trui. Het is makkelijk, maar daarom is het ook zo fijn.
Ik loop het pashokje weer uit en kijk naar de jongens. "Niet echt handig in warme landen, maar voor thuis weet ik dat ik het super veel ga gebruiken," zeg ik en de jongens knikken. Ik grinnik en kijk ze aan.
"Jullie hebben niet zo'n uitgesproken mening vandaag, hè?" grinnik ik en ik loop het hokje weer in. Ik kleed me om in een kort, wit broekje, met kant aan de onderkant. Daarboven doe ik een shirtje met bloemetjes.
"Dit lijkt er meer op," grinnikt Niall als ik uit het hokje stap. Ik rol mijn ogen en kijk naar Harry, van hem krijg ik wel een goede mening.
Hij knikt tevreden en ik glimlach, voordat ik het hokje in stap.
"Ik heb niks meer," zeg ik.
"Dan kleed je je weer om in je normale kleren," zegt Harry en ik doe wat hij zegt, voordat ik de spullen pak die ik wil afrekenen, in mijn andere hand de dingen die ik niet wil.
Niall pakt de spullen van me over die ik niet wil en hangt ze in het rek. Ik kijk even in zijn ogen en voel een glimlach op mijn lippen ontstaan. Alleen al naar hem kijken maakt me blij. Hij grinnikt en legt zijn arm om me heen, voordat hij een kus tegen mijn voorhoofd drukt en mijn hand pakt.
We lopen naar de kassa, waar ik zoek voor mijn portemonnee. Niall grinnikt en rekent al af. Ik rol mijn ogen en kijk naar hem. Hij doet alsof er niks is en geeft me het tasje.
"Ik moet je verwennen, zeker in zware tijden," knipoogt hij en hij pakt mijn hand. Harry komt naast ons lopen en glimlacht naar ons.
"Terug naar Lou?" vraagt hij blij en Niall en ik knikken. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en druk een kus tegen zijn kaak.
"Bedankt voor de kleren."
"Geen dank, lieverd." We lopen naar de game winkel, waar Louis en Liam waren kijken. Ik hou Niall stevig vast en wrijf over zijn buik. Hij kijkt naar me en grinnikt.
"Kunnen we zometeen nog wat eten?" vraag ik als we de winkel inlopen. Hij knikt.
"We halen wel een broodje." Ik knik ook en druk mijn lippen tegen zijn kaak.
"Hey!" roept Harry blij als hij Louis en Liam ziet en hij geeft ze een knuffel, daarna Niall en ik.
Na een half uur zitten we in de tourbus. "Nog honger?" vraagt Niall als ik in de bunk kruip. Ik schud mijn hoofd en geef hem een lange kus. Hij grinnikt en wrijft over mijn hoofd. "Wil je even slapen?"
"Graag, het is toch nog wel even rijden en waarom zou ik niet?" zeg ik als ik hem aankijk en hij knikt.
"Snap ik. Ik had je nog wel die massage beloofd," glimlacht hij en ik knik. "Wil je die nu?"
JE LEEST
ONE N.H.
FanfictionThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden