Part 75

938 54 3
                                    

Lizzy Point Of View

"Dus.. Kies," zegt hij als hij voor zich kijkt, zijn wangen een beetje roze. Ik brom even wat.

"Die ingepakte," zeg ik en Niall knikt, voordat hij het pakt en aan me geeft. Ik haal het buitenste papier eraf, waar hartjes op staan, en zie dan nog meer inpakpapier, alleen dan 4 verschillende rechthoeken van dezelfde grootte.

Ik kijk even naar Niall, die me hoopvol aankijkt. "Is er een volgorde?" vraag ik en hij knikt, voordat hij aanwijst hoe het werkt. Ik maak de eerste open en kijk dan naar het canvasdoekje, ongeveer even groot als een A4tje, waar allerlei foto's van vroeger bij elkaar zijn gezet. Allemaal foto's van Niall en mij.

"Ik wilde 1 foto kiezen, maar ik kon er geen kiezen," zegt hij als hij aan zijn haar krabt. "Ze zijn van jong naar oud," bloost hij en ik kijk hem met open mond aan.

"Dit is.. Super," mompel ik en ik druk een lange kus tegen zijn lippen, mijn hand om zijn nek. "Oh my... Je haar hier," lach ik als ik de eerste foto aanwijs. Hij is zo... Jong.

"Jouw schuld," lacht hij als hij even in mijn zij prikt. Ik lach en kijk dan in zijn ogen, die me blij terug aankijken. Voorzichtig leg ik het lijstje weg en pak ik het volgende cadeautje. Het is duidelijk dat dit allemaal van die canvasdoekjes zijn, alleen ben ik benieuwd welke foto erop staat.

Wanneer ik een foto zie van een van de miljoenen kussen die we elkaar hebben gegeven, glimlach ik.

"Dit is.." zegt Niall zacht.

"De kus die alles veranderde," maak ik zijn zin af en ik kijk naar hem, hoe hij op zijn nagels bijt.

"Ja," fluistert hij. Ik weet deze kus zo goed, dit was bij een interview, waar het binnen een gigantisch doolhof was en ik Niall en de rest op moest halen omdat ze bang waren dat ze anders de weg kwijt raakten. Niall en ik waren al een stelletje geweest, maar het mocht niet van Simon. Toen ineens.. Kuste hij me, voor het oog van de paparazzi en zijn fans.

"Hoe kom je hieraan?" vraag ik verbaast.

"Heb je na die kus niet op twitter gekeken?" vraagt hij met zijn arm om mijn schouders en zijn hoofd naast dat van mij.

"Nee.." zeg ik zacht.

"Die foto was gemaakt door een fan, dacht ik." Ik knik even en geef hem glimlachend een kus. Het voelt zo goed om met hem te doen.

Ik leg de lijstjes voorzichtig naast elkaar en pak het volgende cadeautje. "Dit is het best ooit," zeg ik zacht en ik haal het papier eraf, waarna ik een foto van ons 2 zie, op een fotoshoot, alleen wel de andere als die van een paar dagen geleden.

Het was een fotoshoot voor de jongens, alleen omdat ik al het haar deed samen met Lou, mochten wij ook op de foto. Er zijn ook een heleboel foto's gemaakt met mij en de andere jongens ook nog, maar ik snap waarom Niall deze foto heeft gekozen.

Het was in een bos, waar heel erg veel fotoshoots werden gehouden en dus waren er ook veel speciale plekjes waar mooie foto's gemaakt konden worden. Niall had me meegenomen naar een plek met een schommel, de fotograven als hondjes achter hem aan, en daar had hij me op die schommel gezet, zijn lichaam tussen mijn benen en zijn handen onder mijn shirt op mijn rug.

Ik kan me nog herinneren hoe zacht en warm zijn handen waren, en ook vooral hoe zijn haren aanvoelden toen ik ze vastpakte. Mijn ogen kijken naar die van hem, terwijl hij geconcentreerd naar mijn lippen kijkt en zijn mond laat open hangen, zijn voorhoofd tegen dat van mij. Het is zo'n verschrikkelijk mooie foto, alleen was ik hem al bijna vergeten.

Lipbijtend kijk ik van de foto naar Niall en weer terug. Wanneer ik hem langer aankijk als de keren daarvoor, stapt hij van zijn kruk af en komt hij tussen mijn benen staan, zijn handen onder mijn shirt naar mijn rug. Ik voel weer hoe het toen voelde, wanneer ik hem in zijn ogen kijk en hij naar mijn lippen blijft kijken.

Verlangend druk ik mijn lippen tegen die van hem, terwijl mijn handen zijn haar stevig beet pakken. Een zachte kreun verlaat mijn lippen als ik weer voel hoe warm en zacht zijn tong is.

Niall wrijft zacht met zijn handen, terwijl hij steeds dichter tegen me aan komt staan. Ik schuif steeds meer naar voren op mijn kruk, tot ik niet meer verder kan. Hij wint dominantie in onze kus, waardoor hij trots zijn hand naar mijn borst brengt en dan mijn nek kust.

Voorzichtig laat ik mijn hoofd achterover hangen en geef ik hem de kans om heel mijn nek te kunnen kussen, mijn handen woelend door zijn haar. Ik voel alles zo goed en dat is dan ook het enige waar ik me op concentreer, zijn lippen, haren en handen die mijn borst zacht masseren.

"Doet het pijn?" vraagt hij als hij me lief aankijkt.

"Wat?" fluister ik, waarna hij trots glimlacht en doorgaat. Ik frons nog even en voel Niall mijn shirt uittrekken. "Wat?" vraag ik dan opnieuw.

"Als je niet weet wat ik bedoel, betekent dat dus dat je geen pijn hebt." Hij kijkt even in mijn ogen en ik knik. Hij geeft me een zacht kusje en valt mijn nek dan weer aan, waardoor ik mijn ogen weer sluit en een kreun aan mijn lippen laat ontsnappen. Het voelt zo fijn hoe zijn baardje een beetje schuurt tegen mijn nek.

Niall's handen grijpen mijn billen vast, zodat hij grip heeft als hij dichter tegen me aan komt staan. Ik voel dat hij hard is, waardoor mijn ademhaling verzwaard. Ik wil nu zo veel met hem doen, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat ik geen seks zou hebben tijdens een zwangerschap. Wil ik dit? Fuck ja, ik wil het. Ik kan me niet langer weerhouden. Zijn vingers zijn goed, maar er gaat niks boven echte seks. Er gaat niks boven zijn lichaam tegen dat van mij.

Ik concentreer me weer op zijn lippen en trek dan aan zijn shirt, wat al snel op de grond ligt. Hij kijkt me aan en haakt een plukje haar achter mijn oor.

"Ik had nog niet gezegd dat je er prachtig uitziet," zegt hij en hij drukt een kusje tegen mijn hoofd.

"Bedankt," zeg ik zacht als zijn ogen afdwalen naar beneden. Ik zit hier in alleen mijn onderbroek en bh. Hij kijkt in mijn ogen als hij mijn borst weer opnieuw vast pakt, zijn ogen vol lust, liefde en trots.

"Je borsten zijn zo sexy," mompelt hij met mijn lip tussen zijn tanden geklemd. Ik zucht even en klem mijn nagels in zijn rug.

Ineens haalt hij zijn handen van me af en zijn lippen van die van mij. "We moeten door met de cadeautjes," glimlacht hij plagend. Ik kijk verbaast naar hem, maar zijn grijns zegt genoeg. Hij pest me gewoon, omdat hij dondersgoed weet dat ik het nu ook wil.

"Waarom plaag je altijd?" vraag ik als ik hem naar me toe trek en mijn benen om zijn middel klem. Mijn ogen kijken in de van hem en een trotste glimlach staat op zijn lippen.

"Je kijkt dan zo hopeloos, zo lief," glimlacht hij als hij zijn hand om mijn wang legt en met zijn andere hand probeert om mijn bh los te maken.

"Kan niemand me zien?" vraag ik en Niall kijkt even om zich heen.

"Nee... Niemand komt hier zonder dat we horen dat de poort open gaat," zegt hij en ik knik, voordat ik zelf mijn bh open maak. Na al die jaren heeft hij nog steeds niet helemaal door hoe het werkt.

Niall tilt me op en zet me op het keukenblad. "Hier?" fluister ik beschaamd en Niall grijnst.

"Niet zo schijnheilig, je wil het," zegt hij en hij kijkt in mijn ogen. Ik antwoord niet, maar ik maak wel zijn broek los zodat die tot zijn enkels op de grond zakt. Mijn hart klopt in mijn keel, uit liefde, lust en spanning. Dit is een speciale en rare plek, maar tegelijk wind het me super erg op.

Ik raak Niall voorzichtig aan door zijn boxer heen en hij kreunt zacht, terwijl zijn lippen mijn borsten kussen. Genietend laat ik een kreun, waarna hij naar me kijkt. Ik bloos en pak zijn geslachtsdeel vast, waardoor hij ook kreunt.

"Oh my... Fuck!" sist hij. Ik leg mijn andere arm om hem heen en trek hem naar me toe.

"Hou het netjes, liefje," plaag ik grinnikend.

"Fuck you," mompelt hij.

"You're about to do that," grinnik ik en hij kijkt me aan.

"How can you be so cute with my dick in your hands?" Ik giechel even zacht en laat mijn lippen die van hem dan vinden. Hij kust me vol liefde terug en klemt zijn vingers in mijn billen.

"Let's do it," fluistert hij.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu