Lizzy Point Of View ✼
"Kiss," zegt Niall als hij zijn lippen tuit en ik geef hem glimlachend een kus. Ik merk hoe ik veel gelukkiger ben op tour. Met mijn moeder gaat alles goed en ik ben heel de dag om Niall heen, dan komt alles goed.
"Zullen we zometeen duizenden kusjes geven?" glimlacht hij als hij op me neer kijkt. Het is rond 10 uur en we hebben ergens gegeten, daarna nog uren gepraat. Ik kon niet stoppen met naar hem te kijken.
"Ik wil wel duizenden kusjes van jou krijgen," grinnik ik als ik mijn arm om hem heen leg. Het is zo fijn dat het eindelijk eens rustig is op straat. Een keer geen paparazzi, of we zien ze niet. Waarschijnlijk is het dat laatste.
"Hm.." mompelt hij met zijn lippen tegen die van mij. Ik glimlach en knijp even in zijn heup. "Dat was waar ik met Harry over praatte."
"Seks?" vraag ik en hij knikt. "Ik wist wel dat het geen koeien waren," knipoog ik. Ik weet dat ik er luchtig over doe, maar waarom zou ik niet? We weten van elkaar dat we er met onze vrienden over praten.
"Ik vertel de details nooit," mompelt hij.
"Het geeft niet," zeg ik en ik wrijf over zijn middel. "Ik weet dat je het vertelt en ergens maakt het me wel trots, dat je fijn vindt wat ik bij je doe," zeg ik en ik kijk hem in zijn ogen.
"Niet alleen fijn, veel beter als dat," grinnikt hij en ik rol mijn ogen.
"Oké.. Genoeg," lach ik en ik geef hem een kus. "Wat morgen doen?" vraag ik en ik hou me stevig vast aan zijn arm. Het voelt zo fijn om gewoon naast hem te lopen en met hem te praten.
"Concert.." zegt hij en ik knik. "We hebben een paar kaartjes gekregen, die we weg mogen geven voor het concert," zegt hij met een glimlach en ik kijk glimlachend naar hem.
"Ik weet zeker dat je daar veel meisjes blij mee gaat maken." Hij knikt en zucht even.
Na een tijdje komen we bij het hotel aan en gaan we weer in de lift staan.
"Eigenlijk ben ik wel een beetje moe," zeg ik als ik mijn hoofd tegen Niall's schouder aan laat rusten.
"Hm.." mompelt hij en hij drukt een kus tegen mijn hoofd. Ik glimlach en kijk hem aan. "Is het goed als we nog even wat samen met de jongens drinken?"
"Ja, is goed. Gezellig, toch? Ik kan ook wel ontspannen terwijl ik bij jullie zit," zeg ik en hij knikt. We komen bij de goede kamer aan en Louis opent de deur. Ik glimlach naar hem en hij schudt grinnikend zijn hoofd.
"Alles goed, Lizzy? Je ziet eruit alsof je net geblowd hebt," lacht hij en ik duw hem zachtjes opzij, voordat ik samen met Niall langs hem loop.
"Misschien mij," zegt Niall lachend en hij kijkt om naar Louis. Ik ga stil staan en kijk hem aan.
"Dit meen je niet," zeg ik als ik mijn hoofd schud en dan grinnik. "Deze grap maakte je niet echt."
"Het leuke is nog, dat het geen grap is," mengt Harry zich in het gesprek en ik rol mijn ogen, voordat ik naar de keuken loop.
"Babe!" roept Niall en ik zucht, voordat ik een flesje bier voor hem pak en een glas cola voor mezelf inschenk. Ik loop naar de woonkamer en zie daar de 4 jongens verspreidt over de bank liggen. Even ga ik stil staan en kijk ik naar de jongens.
Niall kijkt naar me, waardoor ik in beweging kom en naar hem toe loop. Hij haalt zijn arm weg achter zijn hoofd en steekt die naar me uit.
"Was mijn kreet genoeg?" grinnikt hij als hij zijn bier aanpakt en ik knik, voordat ik naar hem kijk.
"Hoe wil je dit doen?" vraag ik en hij tilt me bij hem op zijn lichaam. Ik zucht even met mijn hoofd tegen zijn borst en druk een kus tegen zijn kaak. Dit ligt eigenlijk veel te comfortabel om niet in slaap te vallen.
"Komt Eleanor nog?" vraag ik als ik mijn ogen open en naar Louis kijk. Hij knikt.
"Morgen komt ze naar het concert," zegt hij met zijn hand in Harry's haar. Ze zitten niet tegen elkaar aan, maar ik weet dat ze dat wel deden voordat ik er was. Ik vind het wel logisch dat ze het niet willen, maar ze mogen best knuffelen met mij erbij.
"Komt ze dan hier slapen?" vraag ik en Louis knikt. Alle jongens staren naar de tv en ik voel een akward stilte opkomen, waardoor ik naar Niall kijk. Hij glimlacht en geeft me een kort kusje.
"Gaan we zo slapen?" fluister ik en hij knikt.
"We gaan nu wel." Ik knik ook en sta op.
"Welterusten," zeg ik zacht tegen de jongens en ik geef ze een korte knuffel.
"Slaaplekker, meisje," zegt Harry glimlachend. Ik voel me altijd goed bij hem, hij voelt als een grote broer. Liam en Louis zijn schatten van jongens, maar Harry voel ik toch meer een klik.
Ik pak Niall's hand en loop achter hem aan naar de slaapkamer. Zuchtend kijk ik naar ons zelf gemaakte bed. Eigenlijk is het gewoon een 1persoonsbed. Dat andere bed ertegen werkte echt niet.
Niall gaat met een zucht zitten en kijkt naar me. "Kom eens," fluistert hij als hij zijn hand uitstrekt. Ik pak die voorzichtig aan en verstrengel onze vingers, voordat ik op zijn schoot kruip.
"Ik hou echt van je," zegt hij, waardoor ik niet weet ofdat ik hiervan gelukstranen moet krijgen, ofdat ik me zorgen moet maken. Straks komt er ineens een hele lange "maar" uit.
"Ik hou ook van jou," zeg ik en ik hou onze vingers verstrengeld, maar breng mijn andere hand naar zijn haar.
"Op de een of andere manier voelde vandaag zo fijn. Het was een normale werkdag voor ons beide, maar ik had je heel de tijd om me heen en.. Dat deed iets met me. Ik wil muziek maken, van je houden en ik heb het geluk dat ik dat allemaal mag doen," zegt hij als hij me aankijkt. "Dit wil ik blijven doen, Lizzy. Als ik elke dag zo met je mag beleven..."
Ik wrijf zacht over zijn wang en druk mijn voorhoofd tegen dat van hem.
"Ik ben het gelukkigst met jou, muziek maken is dan een extra gegeven. Mijn geluk is dat ik het allebei mag doen. Met jou, op tour en muziek maken." Hij kijkt voorzicht me nog steeds aan.
"Ik wil dit ook voor altijd, met jou gewoon blij zijn. Vandaag was fantastisch, met wat grapjes hier en daar. We konden lachen met iedereen. Ik weet dat thuis alles goed gaat." Hij wrijft rustgevend over mijn onderrug en knikt.
"Misschien is het snel, mijn liefje, maar ik wil je vragen om met me te trouwen. Ik heb nu geen ring, dit is ook niet echt een aanzoek. Je krijgt je sprookjesaanzoek nog, dat beloof ik. Ik wil voor nu alleen weten dat je met me trouwt, ooit." Ik bijt op mijn lip en knik dan.
"Dat zou ik fantastisch vinden." Ik leg mijn lippen zacht tegen die van hem, waar hij liefdevol en zacht in mee gaat. Voorzichtig legt hij me op het bed neer en komt hij over me hangen.
Mijn jurkje verlaat mijn lichaam al snel, waardoor ik Niall ook uitkleed.
"Eigenlijk is het veel te warm voor seks," fluister ik hem zacht in. "Maar ik ben zo opgewonden, daarbij, wil ik voelen hoeveel je van me houdt," zeg ik als ik hem aankijk.
"Komt goed," glimlacht hij voorzichtig terwijl onze lippen elkaar weer vinden. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik wanneer ik zijn smaak proef. Zijn mond, zijn smaak.
"Het is sowieso al warm als jij er bent," glimlacht hij dan breed en hij grinnikt. Ik rol mijn ogen en hij knipoogt trots. "Dit soort dingen blijf je toch voor altijd houden."
"Gelukkig maar."
JE LEEST
ONE N.H.
FanficThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden