Part 122

624 43 7
                                    

Lizzy Point Of View

Voorzichtig leg ik mijn armen langs achter om Niall heen. Hij grinnikt en pakt mijn handen vast, terwijl ik zacht zijn nek kus. Hij heeft al best veel alcohol op, maar niet meer als de rest. Hij kan er sowieso al goed tegen, dus echt aangeschoten is hij niet.

"Come on!" roept Louis en hij loopt naar ons toe met een dienblad, waar een paar shotjes, bier en wijn op staan. Lottie en Louis gaan voor een shotje en daarna pakt Lottie een glas wijn en Louis een glas bier. Niall pakt alleen een glas bier, net als ik een glas wijn pak.

Eigenlijk staan we hier al heel de avond, een beetje drinken, lachen en knuffelen. Niall is erg knuffelig en ik ben er blij mee.

"Onze nacht is nog lang niet over," zegt Niall zacht ik mijn oor en hij legt zijn arm om me heen. Ik kijk in zijn ogen en wrijf dan over zijn middel.

"Weet ik," zeg ik als ik hem een zacht kusje geef, mijn armen om zijn nek. Hij glimlacht als hij me aankijkt, waardoor ik hetzelfde doe.

"Hey Lizzy!" roept Liam, waardoor ik naar hem kijk. "We zijn alsnog de cadeautjes vergeten."

"Ik weet het," mompel ik en ik kijk Louis en Harry na, hoe ze samen naar de wc lopen. "Gewoon, helemaal vergeten. Ik heb geen idee hoe."

"Doen we morgen dan wel." Ik knik met een glimlach en kijk dan op naar Niall. Hij kijkt over me heen de kroeg door en neemt dan een slok van zijn bier.

Na een tijdje komen Louis en Harry weer terug, kleffer als eerst. We zien ze altijd wel klef doen, maar niet echt zoenen ofzo.

Langzaam laat ik mijn hand onder Niall's shirt glijden, terwijl hij zijn hoofd op dat van mij legt.

"Ik moet naar de wc," zeg ik zacht en ik kruip van Niall vandaan. Hij knikt even en geeft me een kus. "Ga je mee?" vraag ik aan Lottie, omdat ik niet echt goed alleen durf in deze stad, het is een stad die ik niet ken en voor zoiemand zoals mij, getrouwd met een tieneridool, heb ik toch liever dat er iemand met me mee gaat.

Lottie knikt en loopt met me mee. Het is eigenlijk te druk in de kroeg, waardoor jongens het ook makkelijk vinden om meisjes zomaar aan te raken.

Ik negeer iedereen die me aanraakt, maar eigenlijk irriteert het me kapot. Gelukkig heb ik Lottie meegenomen en niet Niall, want die had ze een klap verkocht.

Wanneer ik eindelijk bij de wc sta, doe ik snel wat ik moet doen en dan bekijk ik mezelf in de spiegel. Mijn wangen zijn een diepe kleur rood, door de warmte maar ook door Niall. Als hij me heel zo'n avond lang knuffelt en weet ik veel wat, dan bloos ik.

Lottie glimlacht naar me en dan lopen we weer terug naar de jongens. Niall kijkt me trots aan en wrijft over mijn onderrug.

"Even een frisse neus halen?" vraagt Louis aan iedereen, en we stemmen er allemaal mee in. We lopen naar buiten, waar Louis en Liam een sigaret pakken. Daar ging het hun dus om.

De frisse buitenlucht doet me goed en ik ga dicht tegen Niall aanstaan. Hij pakt mijn hand en loopt voorzichtig met me het hoekje om, waar we alleen zijn.

"Waarom?" grinnik ik naar hem en ik wrijf over zijn armen. Hij haalt zijn schouders even op en kijkt dan naar me. Zijn handen plaatsen zich op mijn heupen en dan geeft hij me een zacht kusje. Ik zucht even als ik hem aankijk.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu