Hey allemaal! Morgen mijn laatste examen.. sorry dat ik niet zo veel heb geupdate heb de laatste weken, maar ondanks dat ik deze hoofdstukken allemaal al heb geschreven, is het toch lastig om even de tijd te nemen om ze nog een keer te lezen en dan de updaten. Slechte schrijvers excuses.. maarja, er zijn meerdere mensen die slechte smoesjes hebben en ermee weg komen..
Anyway! Geniet van dit hoofdstukje! Super bedankt voor alles!
Lizzy Point Of View ✼
Zachtjes hoor ik Niall praten, met Jaydan. Ik voel naast me en bots dan alsnog tegen zijn lichaam op. Niall bromt wat en legt zijn arm om me heen.
"Goedemorgen, lieverd," fluistert hij.
"Mommy," zegt Jaydan en ik open mijn ogen. De haren van de twee jongens waar ik het meest van hou op deze aarde, staan alle kanten op. Ik glimlach en wrijf dan over Jaydan's hoofd, daarna over Niall's buik.
"Goedemorgen," fluister ik ook. Niall glimlacht en geeft me een lange kus, waardoor ik mijn gezicht in zijn nekholte verberg.
"Lekker geslapen?" vraagt hij en ik haal mijn schouders op. Hij fronst, maar ik negeer het. Ik vertel het straks nog wel.
"Jij, Jaydan?" vraag ik aan hem en hij glimlacht, voordat hij knikt.
"Daddy can sing so good," mompelt hij, voordat hij zijn knuffel tegen zijn gezicht aan duwt. Ik wrijf over zijn mollige armpjes en wangen.
"Yeah, he's great," zeg ik en Niall wrijft over mijn haar.
"Emily," zegt Jaydan dan en hij kijkt naar me.
"Wil je met Emily spelen?" vraag ik en hij knikt. "Dan kleden we snel aan en dan kan je met Emily spelen, goed?" Hij knikt opnieuw. Ik sta op en help Jaydan met omkleden. "Als je meewerkt, dan kan je sneller met Emily spelen."
Hij kijkt in mijn ogen en doet dan gewoon mee. Als het gaat om iets wat hij wil, dan lukt het hem wel.
Niall maakt alvast ontbijt en komt de kamer in als hij klaar is. "We kunnen zo even in bad, als je wil?" vraagt hij en ik knik, met een grote glimlach. Hij geeft me een kus en wrijft over mijn haar. Ik trek Jaydan's shirt nog recht en neem hem dan mee naar de eettafel. Niall heeft een paar tosti's gemaakt, alleen heeft Jaydan er niet veel oog voor. Hij ziet Emily en wil dan het liefst meteen spelen.
Wanneer we klaar zijn, gaat Jaydan naar Emily. "We gaan even in bad," zegt Niall tegen iedereen. Ik geef Jaydan een kus en vertel hem dan waar we zijn. Samen met Niall stap ik de badkamer binnen, waarvan hij het bad laat vollopen. Ik ruik mijn favoriete shampoo en glimlach dan naar Niall.
"Laat mij maar helpen," zegt hij als hij naar me toe loopt en mijn shirt uittrekt. Ik grinnik en kruip tegen hem aan. "Ik help je graag," glimlacht hij breed. Ik kijk in zijn ogen en trek dan ook zijn shirt uit. Zijn lichaam is warm, en ik weet dat het in het bad alleen maar warmer is.
"Niet alleen maar wanneer je me naakt kan krijgen, hoop ik," grinnik ik en ik trek mijn broek uit. Daarna doe ik mijn haar in een knotje.
"Tuurlijk niet," zegt hij als hij ook zijn broek uittrekt en aan het water voelt. Ik leg mijn kleren ergens weg en kijk dan naar Niall, die in zijn boxer staat.
"Is het water goed?" vraag ik en hij knikt, voordat hij zijn boxer uittrekt en in het bad stapt. Ik trek mijn onderboek en bh uit en kruip dan tegenover hem in het bad.
"Waarom had je niet lekker geslapen?" vraagt hij als hij me uitnodigt tussen zijn benen, waardoor ik dan ook tussen zijn benen ga zitten.
"Ik had een beetje naar gedroomd," zeg ik zacht. Hij gooit telkens wat water over mijn schouders heen en wrijft mijn armen met dat water in.
JE LEEST
ONE N.H.
FanfictionThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden