Sorry voor de iets te late update, maar hier is hij alsnog!! :)
✼
Harry & Louis - CRACK!VID #1
~ Freddieismyqueen
✼Lizzy Point Of View ✼
"Eleanor!" zeg ik wanneer Niall en ik bij het ziekenhuis aankomen. Het is ongeveer 2 weken na mijn bevalling en hier ligt Eleanor, helemaal uitgeput van de afgelopen paar uur. "Oh my god," fluister ik met tranen op mijn wangen en ik trek haar tegen me aan.
"Lizzy," lacht ze en ze kijkt me terug aan met tranen in haar ogen. "Zo.. zo erg bedankt. Echt waar. Het is zo stoer van je dat je dit wil doen voor Louis en Harry. Ik weet hoe groot die hel is waar je doorheen bent gegaan en ik heb zo veel respect voor je."
Ik veeg mijn tranen weg en schud mijn hoofd. "Geen dank," zucht ze zacht. Ik geef haar alles wat ik miste toen ik daar lag. Water, koekjes en een hand om vast te houden. Harry en Louis heb ik natuurlijk ook gefeliciteerd, alleen ik kan hun kleine meisje nog niet vasthouden.
Alle cadeautjes worden uitgedeeld en iedereen is er super blij mee. Niall komt naast me zitten en legt zijn hand op mijn been, Jaydan in zijn andere arm.
"Kom eens hier, kleine man," zeg ik tegen Jaydan en Niall geeft hem trots, waarna ik hem tegen mijn borst aan houd en kusjes geef, hij lachend om het gevoel. Niall kijkt trots toe, waardoor ik Jaydan bij zijn heupjes kietel.
"Zo schattig," grinnik ik trots en ik leg Jaydan in mijn arm, om hem een beetje rustig te krijgen. Dit is en blijft een ziekenhuis.
"Hoe is het afgelopen met jou en je moeder?" vraagt Sophia zacht en ik kijk naar haar.
"Nou uhm.." mompel ik zacht. "Veel gezeik. Ik heb mijn moeder de volgende ochtend gebeld, alleen daarna kregen we alsnog gezeik omdat we daarna contact moesten hebben met mijn vader," zeg ik zacht. Ik wilde het echt niet, maar als ik mijn kind veilig wilde hebben, moest het wel.
"En toen?" fronst Sophia en ik haal mijn schouders op.
"Gewoon met hem gepraat via de telefoon, dat ik niet wil dat hij bij Jaydan komt." Ze knikt even en ik wrijf zacht over zijn hoofdje.
"Snapte hij het?"
"Snappen wel, maar volgens mij was hij het er niet mee eens. Het maakt me niet uit, ik vind hem nog steeds een.." Ik wil mijn zin afmaken, maar kijk dan naar Jaydan en herpak me. "Een irritante man."
Sophia grinnikt en knikt. Niall, die heel de tijd heeft geluisterd, drukt een kus tegen mijn haar en staat op.
"Thee?" vraagt hij en ik knik voorzichtig. Hij wrijft nog even over mijn hoofd, voordat hij de kamer uitstapt.
"Is alles geregeld voor de bruiloft?" vraagt Liam glimlachend en ik knik.
"Mijn moeder let op Jaydan, terwijl Niall en ik die avond en nacht naar Dublin gaan," zeg ik en ik glimlach breed. Dat is het fijne aan Niall's bekendheid, we hoeven ons geen zorgen te maken om geld en dus ook niet ofdat een huwelijksreis van 1 dag naar Dublin niet te duur is. We hebben ons eigen vliegtuig, als het nodig is.
"Mooi.." mompelt Sophia zachtjes. Langzaam aan, hoor ik Jaydan huilen in mijn armen. Ik wieg hem zachtjes heen en weer, maar daar lijkt het niet beter door te worden. Met hem in mijn armen sta ik op en pak ik zijn flesje uit de tas, die ik daarstraks nog had gevuld met melk.
Wanneer Jaydan drinken krijgt, kijkt hij naar me. Ik glimlach trots en wrijf over zijn wangetje, die nog steeds zo lekker zacht is. Alles aan dit kindje is zo schattig.
"Liefje," zegt Niall na een tijdje en hij zet een kop thee naast me neer, dankbaar geef ik hem een kus, maar dan ga ik weer door met Jaydan drinken geven. Het gevoel wat ik heb, is niet te beschrijven. Ik zit hier, bij mijn beste vrienden, met mijn eigen kindje in mijn armen terwijl 2 van mijn beste vrienden eindelijk zichzelf durven zijn en een klein meisje hebben. Mijn vriendje zit naast me, waarvan het niet lang duurt totdat hij mijn man is.
"Hoe is het geregeld met Modest!?" vraag ik aan Eleanor, die me aankijkt.
"Uhm," zegt Eleanor zacht. "Ze mogen eigenlijk niet samen voor Emily zorgen, maar ze snappen ook wel dat het niet anders kan."
Ik knik even en kijk naar Louis, die zijn arm om Harry's schouders heeft liggen, terwijl Harry Emily vasthoudt.
"Ik denk dat nu alles beter wordt," zeg ik zacht en ik kijk naar Jaydan, die me terug aankijkt en met zijn armpjes beweegt. "Ze kunnen nu niet anders."
"Dat is zo, maar dat betekent wel dat ze het contract hebben overtreden, wat ze veel geld gaat kosten," mompelt Eleanor en ik rol mijn ogen.
"Ze zeggen maar hoe veel het is, misschien kunnen we dan allemaal wat inleggen. Het is bullshit om zoiets af te str-"
"Liz!" zegt Niall en ik kijk hem verbaast aan.
"Wat?" vraag ik zacht.
"Let op je taalgebruik."
"Sorry." Hij glimlacht lief en grinnikt. Dit is een soort van ding geworden, dat we overdreven reageren als we schelden in het bijzijn van Jaydan. Elkaar een beetje kloten daarmee, omdat we allebei soms best grof kunnen zijn.
"Het is onzin om een geldstraf te geven omdat je van elkaar houdt," zeg ik dan zacht, met een glimlach. Niall klopt op mijn knie en legt zijn arm dan om me heen.
"Dat is ook zo, maar wat moeten ze anders? Ze hebben niks meer om aan vast te houden. Zonder hen blijven alleen Liam en Niall nog over, dat doen ze ook niet." Ik knik even en kijk voor me uit. De fans dachten dat Eleanor zwanger was doordat ze een vriend heeft, maar dat is duidelijk niet zo.
"Misschien moeten we een mooie foto maken, waarin Louis en Harry laten zien dat je Emily hebben en bij elkaar zijn," zegt Niall en ik knik. Dat vinden wij altijd de fijnste manier om dingen bekend te maken, door een foto op instagram te zetten.
Eleanor knikt zacht en zucht dan. "We zien het wel, laat ze nu maar genieten van elkaar en van dit, want dit is niet zo maar iets," zegt ze en ik knik.
"Vertel mij wat," glimlach ik als ik het flesje wegzet en een kusje druk tegen Jaydan's lipjes, daarna hem stevig tegen me aan drukkend. Ik kan niet stoppen met hem aanraken en kussen. Ondanks dat hij al een paar weken bij ons is, leef ik nog steeds op een roze wolk. Het zal wel lastig zijn om hem aan mijn moeder mee te geven als Niall en ik onze huwelijksnacht hebben.
Wanneer ik naar Niall kijk en zijn aandacht niet meteen heb, druk ik een kus tegen zijn wang. Hij kijkt weg van Liam naar mij, vragend.
"Wat is er?" glimlacht hij en ik schud mijn hoofd.
"Niks, gewoon blij dat ik je heb," zeg ik zacht en ik leg mijn arm om hem heen. Hij legt zijn hoofd tegen mijn schouder en gaat dan meteen weer rechtop zitten, lachend om zijn eigen actie.
"Ik ben ook blij dat ik jou heb." Ik glimlach breed en geef hem een lange kus, waardoor Jaydan aan mijn wang voelt. Eerst zacht, maar dan knijpt hij en trek ik terug van Niall.
"Hey, zachtjes," zeg ik als ik Jaydan's handje pak en er een kusje op geef. Hij legt zijn hand om mijn nek, waardoor ik hem stevig tegen me aan trekt. Hij wilde gewoon aandacht en goed voor hem, heeft hij dat nu. Het is voor mij wel lastig om Niall ook nog zo veel aandacht te geven als eerst, want ik heb nu gewoon een zoontje om voor te zorgen.
JE LEEST
ONE N.H.
FanfictionThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden