Lizzy Point Of View ✼
Trots haal ik nog een keer mijn hand door Louis' haar, voordat hij opstaat.
"Ga naar je liefje en stuur mijn liefje op me af, wil je?" vraag ik en hij glimlacht breed, voordat hij knikt. Niet veel later komt Niall naar me toe gelopen. Hij glimlacht breed naar me en geeft me dan een lange kus.
"Ik was vergeten hoe druk je altijd bezig bent als je met iemands haar bezig bent," grinnikt hij als hij zacht over mijn rug wrijft en dan voor me in mijn stoel komt zitten. Ik glimlach en klem mijn hand stevig in zijn haar.
"Ja, sorry lieverd. Dit is mijn werk en dat neem ik serieus." Ik knipoog naar hem via de spiegel en pak dan wat gel, wat ik in de puntjes smeer. Bij Niall zit een hele routine achter zijn haar, die hoe dan ook altijd hetzelfde moet zijn.
"Je doet het goed, don't worry," zegt hij als hij zijn armen om mijn lichaam legt. Ik grinnik en ga door met waar ik mee bezig was. Achter me hoor ik Jaydan huilen, waardoor ik omkijk. "Ik heb hem aan Harry gegeven, maar ik merkte al dat het voor problemen ging zorgen," zucht Niall.
Harry probeert om hem te kalmeren met zijn favoriete knuffel, die hij vanaf zijn geboorte al heeft. Hij heeft hem van Maura gekregen en hij is er altijd al aan gehecht geweest. Nu is het niet genoeg om hem rustig te krijgen.
"Mommy," huilt hij en hij duwt de knuffel van zich af. Harry kijkt naar me en ik sein dat hij hem aan mij kan geven. Hij staat op, met Jaydan op zijn heup en loopt naar me toe.
"Hier is ze, niet huilen," zegt Harry zacht en ik geef Jaydan een zacht kusje, maar ik kan hem niet vasthouden omdat de jongens zometeen al klaar moeten zijn. Harry zet Jaydan op de grond neer en geeft hem dan alsnog zijn knuffel, die hij nu wel aanpakt. Hij houdt zich vast aan mijn been en houdt in zijn andere hand zijn knuffel.
"Bedankt, Harry," zeg ik en hij knikt even, voordat hij weer gaat zitten en ik Niall's haar verder afmaak.
"Da," zegt Jaydan en hij trekt aan Niall's vingers. Hij is zo verschrikkelijk schattig als hij doet zoals hij nu doet.
Niall tilt hem bij zich op schoot, terwijl hij met hem speelt en bij zijn buik kietelt.
"Zometeen, dan gaat papa het podium op en dan moet je zo stil mogelijk zijn, want anders dan verstoor je heel de show. Goed?" zegt Niall en Jaydan knikt snel. "Alright, give me a kiss and stay with mommy," zegt hij als ik klaar ben met zijn haar. Jaydan klemt zijn armen om Niall's nek en geeft hem een kus, voordat hij zich van zijn schoot af laat glijden en naar mij toe loopt. Ik til hem op en trek Niall dan tegen me aan.
"Super veel succes, lieverd. Ik hou van je," zeg ik en ik geef hem een lange kus. Hij glimlacht en knuffelt me stevig.
"Ik denk aan je," zegt hij als hij een kus tegen mijn voorhoofd drukt. Ik glimlach en kijk dan naar hem als hij zijn microfoon krijgt. Hij knipoogt nog even en loopt dan nerveus achter de andere jongens aan naar het podium. Ik hoor alle meiden gillen en zie de jongens vanaf een afstandje op de bank zitten. Naast me staat een televisie, waarop we de uitzending zien.
"Da," zegt Jaydan en hij wijst naar het scherm. Ik knik en wrijf met mijn vinger over zijn wang, waardoor hij mijn vinger in zijn handje pakt.
"Papa is op de tv," zeg ik en ik druk een kus tegen zijn wang. Hij kijkt naar het beeldscherm en samen luisteren we aandachtig naar het interview.
"Nieuw album... Hoe is het voor jullie geweest, de laatste paar weken?" vraagt de James Corden.
"Spannend, we zijn er al best lang mee bezig en het is super raar om te bedenken dat miljoenen mensen dit weer gaan horen. Het moet goed zijn," zegt Liam en de rest knikt.
"Vooral voor jullie gezinnen zal het gek zijn," zegt James.
"Nouja.." mompelt Niall. "Ik denk dat Lizzy een grote rol heeft gespeeld in het weer bij elkaar komen van ons."
"Het enige lastige zullen de kinderen zijn, maar dat komt wel goed denk ik," zegt Harry, waardoor Niall en Louis knikken. James glimlacht breed.
"Ja, want jullie hebben nu jullie gezinnetje," zegt hij. "Niall, jij hebt een zoontje met Lizzy."
Niall knikt trots en kijkt naar het scherm, waar een foto van ons drieën op te zien is. "En jullie, Harry en Louis.."
Louis haalt een hand door zijn haar en bijt op zijn lip. "Wie had dit nog durven hopen," zegt James en hij schudt zijn hoofd.
"Wij niet," grinnikt Harry en Louis knikt.
"Het is... We hebben nu een prachtige dochter, wat we 4 jaar geleden niet hadden mogen hopen," zegt Louis.
"We zijn blij dat we eindelijk allemaal écht onszelf kunnen zijn," zegt Liam en iedereen knikt.
"Mommy," mompelt Jaydan op mijn schouder en ik hou hem stevig tegen me aan. Hij wiebelt met zijn benen, zodat ik hem loslaat. Ik kijk hem nog even na als hij naar Emily toe loopt, maar concentreer me al snel op het interview.
"Niall, ik was op jullie bruiloft. Het was fantastisch en daar heb jij, Louis, Harry ten huwelijk gevraagd," zegt James en allemaal knikken ze. "Er zijn alleen een paar foto's van, maar verder geen beelden. Waarom?"
"Het is een beetje privé. Natuurlijk zijn we er trots op, maar sowieso was het niet de bedoeling van Lizzy en Niall dat er paparazzi bij de bruiloft was. Het is een dag voor hun en daar maakte Louis gebruik van. Op een normale bruiloft komt ook geen paparazzi. Wij zijn normale mensen, dus waarom dan bij ons wel?" zegt Harry en James knikt.
"Neem van mij aan, het was gezellig," zegt James tegen de kijkers, terwijl er foto's van een dronken James en de rest van de jongens is. Iedereen lacht en ik doe hetzelfde.
"Maar jongens, jullie nieuwe album. Er is al 1 liedje wat jullie kunnen laten horen, vanavond." Iedereen knikt en kijkt elkaar aan, wanneer het publiek uit hun dak gaat.
"Ja, onze nieuwe single, This Town. Na dit optreden kan iedereen hem luisteren en over een maandje ligt heel het album in de winkel," zegt Harry, kijkend in de camera. Ik grinnik en zie dan in mijn ooghoek Jaydan richting het podium lopen. Wanneer ik achter hem aan wil gaan, is het al te laat.
"Da!" roept hij, waardoor James naar ons toe kijkt. Jaydan loopt door, terwijl ik hem probeer terug te roepen. "Daddy!" roept Jaydan weer.
Niall kijkt om en lacht dan naar hem. Ik leg mijn hoofd in mijn handen, om mijn gigantisch rode hoofd te bedekken.
"Hey, kleine!" zegt James en hij steekt zijn hand uit. "Jaydan, kom eens hier."
Nu Jaydan al de camera's ziet, wil hij toch niet meer en stopt hij ineens.
"Jaydan," zeg ik streng en ik loop een stuk vooruit, waardoor hij wegrent zoals hij altijd doet.
"Daddy!" roept hij als hij naar Niall toerent.
"Ik zei toch om bij mama te blijven?" grinnikt Niall als hij Jaydan op zijn schoot zet. Ik kijk toe en zie Niall nog even naar me glimlachen, wat me gerust stelt. Jaydan sabbelt onschuldig op zijn speen en kijkt met grote ogen om zich heen.
"Schattig," grinnikt James.
"Emily is er ook, maar die is niet zo ondeugend en nieuwsgierig," grinnikt Niall. Ik blijf staan kijken, want ik denk dat Jaydan het zo beu wordt daar en toch weer terug komt.
Ze praten nog over het album en over hoe James trots is op Larry, voordat ze This Town gaan zingen. Niall zet Jaydan op de grond en fluistert nog snel wat, waardoor Jaydan naar me kijkt en dan breed glimlacht. Ik zak op mijn hurken en hou mijn armen open, waardoor hij naar me toeloopt. Ik zucht wanneer hij in mijn armen staat en til hem dan op.
"Doe me dit nooit meer aan," grinnik ik als ik hem een kus geef en dan met hem naar achter loop. Jaydan doet alsof er niks gebeurd is en kijkt naar de tv, waar we de jongens zien spelen. Het is super om ze daar weer allemaal te zien. Ze doen allemaal zo hun best, en dit zijn ze écht. Zo zijn ze altijd al geweest, ook al mocht het nooit.
JE LEEST
ONE N.H.
أدب الهواةThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden