Lizzy Point Of View ✼
"Ik wist niet dat iemand zo lang kon doen over cadeautjes uitpakken," zegt Niall als ik na een warme douche beneden kom. Hij was met me onder de douche, maar hij hoefde zijn make-up niet te doen.
"Jouw schuld," zeg ik als ik weer op de kruk ga zitten waar ik daarnet ook zat. Hij glimlacht trots en wrijft over mijn been.
"Volgende," mompel ik zacht als ik het volgende lijstje pak en het papier eraf haal. Een foto van de fotoshoot van een paar dagen geleden wordt onthuld, waarna ik glimlach. Het is een foto waar hij zijn handen om mijn wangen heeft liggen en trots naar me kijkt, omdat ik lach om zijn grap. Mijn glimlach is trots en oprecht, waardoor de foto heel erg mooi is.
"Lief," fluister ik als ik naar Niall kijk en hem een klein kusje geef. Hij glimlacht trots en krijgt blosjes op zijn wangen. "Bedankt, lieverd," zeg ik en ik wrijf even door zijn haren.
"Geen dank, baby. Ik heb meer," zegt hij en hij wijst naar de doos die nog in het midden van de keuken staat. "Voor jou, maar ook een beetje voor onze kleine."
Ik wrijf trots over mijn buik en begin er dan als een debiel tegen te praten, waardoor Niall grinnikt. Ik rol mijn ogen even en sta dan op, om de doos open te maken.
Wanneer ik de doos open heb, laat ik een kreet van geluk horen, waardoor Niall achter me lacht. Ik voel de zachte stof van een teddybeer mijn handen raken als ik probeer om de beer uit de doos te halen.
"Dit is super!" roep ik als een klein kind met kerstmis, wanneer ik mijn eigen gigantische teddybeer in mijn armen heb. Ik knuffel hem stevig en kijk er dan naar, licht bruin met de schattigste snoet die je ooit kan bedenken.
Ik kijk om naar Niall en zie hem trots toekijken. Zijn gezicht is nog veel schattiger als dat van die teddybeer. Voorzichtig loop ik naar hem toe en knuffel ik hem stevig. Hij drukt zijn lippen tegen mijn haar en ik geniet van onze liefdevolle knuffel.
"Zo erg bedankt, die wilde ik al zo lang," zeg ik als ik Niall aankijk. Hij knikt en wrijft met een zucht over mijn wangen.
"Ik weet het... Sorry dat het zo laat is." Ik kijk hem verbaast aan en schud mijn hoofd.
"Ben je gek? Je doet zoiets voor me en dan zeg je sorry omdat je denkt dat het te laat is?" vraag ik en hij haalt zijn schouders op. "Dit is juist het perfecte moment," lach ik als ik mijn benen om zijn middel sla. "Ik hou van je," glimlach ik en ik fluister in zijn hoofd.
"Ik hou ook van jou," zegt hij en hij loopt met me mee naar de grote spiegel, waardoor hij naar ons kan kijken. Ik kijk even naar Niall en zie hem een foto maken via Snapchat, waardoor ik mijn hoofd weer in zijn nekholte verberg.
"Er staan nog veel meer foto's in mijn verhaal," glimlacht hij trots als hij me aankijkt en me neerzet. Ik kijk in zijn ogen en geef hem een lange kus.
"Bedankt voor alles," zeg ik trots en hij knikt even.
"Geen dank, je verdient het."
✼~✼~✼~✼
"Instappen, Lizzy!" roept Eleanor en ze houdt de deur van de limousine voor me open. Verbaast en lachend sla ik mijn hand voor mijn mond en geef ik Niall dan een kus.
"Veel plezier," zegt Niall en ik knik.
"Jij ook," zeg ik en ik geef hem nog een lange kus. Eleanor trekt aan mijn hand, waardoor ik met haar mee loop. Ik kijk nog hoe Niall trots wordt ontvangen door zijn vrienden en dan samen met hen op de bierkar stapt. Oh god...
"Vertel me!" roep ik als we met alle meiden in de limo zitten. "Waar gaan we naartoe?"
"Sorry, Liz. Het komt goed," zegt Sophia als ze naar me glimlacht.
JE LEEST
ONE N.H.
Hayran KurguThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden