Part 137

650 44 10
                                    

Morgen ga ik naar Ed Sheeran! Echt super veel zin in! Alleen moet ik eerst nog een examen herkansen morgenochtend 🤔
Verder heb ik de rest van de week vakantie :) en zaterdag en zondag ga ik naar Vidcon! Ondanks de vakantie alsnog een super drukke week 😂 Is er nog iemand die naar Ed Sheeran gaat? Misschien vanavond al en anders morgen... Veel plezier dan! Groetjes! X

Aan alle boeken komt een einde, zo ook aan dit boek. Nu nog niet, maar het komt.

Lizzy Point Of View

Niall stopt de auto op de parkeerplaats van de McDonalds, waardoor Jaydan met zijn benen schopt.

"Really?!" roept hij en ik lach, voordat ik uitstap en hem uit zijn stoel haal. Hij springt op en neer en rent dan naar Emily, als zij ook los is gemaakt door Niall.

"Top idee," zeg ik dan tegen Niall. Hij glimlacht trots en we lopen achter Emily en Jaydan aan de McDonalds in. Ik pak Niall zijn hand vast en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Heel de dag met hem rondlopen, en hem niet kunnen knuffelen of kapot kussen..

Ik kies een bigmac-menu en bestel dan voor Jaydan een happymeal met kipnuggets. We hebben op tour nog geen keer dit gedaan en thuis doen we het ook bijna nooit, dus dit is voor hem super speciaal.

Niall en Liam pakken de dienbladen en we gaan ergens aan een tafeltje zitten. "We hadden een happymeal zonder speeltje moeten vragen," zucht Niall wanneer het irritante muziekje zijn oren vult. Ik grinnik en wrijf dan even zacht over zijn bovenbeen.

"Het is goed, over een kwartiertje kan je het in de prullenbak gooien, en zal hij het niet eens merken." Hij glimlacht naar me en steekt dan een frietje in mijn mond.

"Voor jou, omdat je lief bent." Ik knuffel mijn hoofd tegen zijn schouder aan en wrijf over zijn bovenarm. Niall die eten weggeeft, daar moet ik van genieten.

Voorzichtig slik ik, terwijl ik mijn bigmac in mijn handen heb. Ik had beter een gewone hamburger kunnen nemen...

"Zo!" zegt Niall wanneer ik mijn eerste hap neem, waardoor ik moet lachen alles bijna weer uit spuug. Hij lacht, terwijl Emily en Jaydan te druk met elkaar bezig zijn en met hun speeltje, en terwijl Liam "iew" mompelt.

"Sorry!" lach ik ook als ik mijn eten heb doorgeslikt. Niall lacht en wrijft over mijn rug. "Deze dingen zijn zo groot, ik krijg het gewoon niet in mijn mond."

Niall knikt en neemt dan ook een hap. Ik schud mijn hoofd en hij glimlacht trots.

Verder verloopt het eten best normaal. We stappen de auto weer in wanneer onze buiken weer helemaal rond zijn en rijden naar het hotel.

"Daddy," zegt Emily dan zacht.

"Kijken ofdat ze thuis zijn hoor, Em. Misschien zijn ze wel naar de stad," zeg ik en ik kijk om naar haar. Liam slaat zijn arm om haar heen wanneer ze niet blij kijkt.

"Ze zullen er wel zijn," zegt Niall dan zacht en hij wrijft over mijn been. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk naar mijn nagels.

Niall parkeert de auto en maakt Emily weer los uit de stoel, terwijl ik Jaydan uit de auto til. Hij is erg moe, ook al is het niet zo laat. Hij heeft heel de dag in een dierentuin rondgelopen.

"Mommy," zegt hij dan zacht en zielig, terwijl hij zijn hoofd tegen mijn schouder legt. Als we een half uurtje later waren weggegaan, dan had hij niet eens gegeten en was hij zo in slaap gevallen.

Jaydan steekt zijn hand uit naar de tas en ik geef hem zijn knuffel en speen, waarna hij zijn ogen sluit. Ik loop achter de rest aan naar de woonkamer en leg Jaydan daar dan op de bank. In zijn bed is nog wat te vroeg.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu