✼
WHO IS MOST LIKELY TO | ft. CONOR MAYNARD & MIKEY PEARCE
✼Niall Point Of View ✼
Lizzy klemt haar handen vast in mijn shirt, waardoor ik moet denken aan Jaydan. Zijn kleine handjes, hoe ze zich vast hielden aan mijn kleren als hij bij me lag. Ik denk dat hij dat altijd blijft doen, net als Lizzy dat doet.
"Het was gezellig vandaag," zegt Lizzy en ze kijkt me aan. Ik knik en druk een kus tegen haar voorhoofd, voordat ik over haar haar wrijf en een slok neem van mijn bier. Ze wrijft over James' hoofdje en die zet zijn nagels in mijn schoot.
"Normaal mocht ik bij jou op schoot liggen," zegt Lizzy en ik grinnik.
"Mag je nu ook wel," zeg ik en ze kijkt me aan.
"Weet ik, maar het kan minder vaak. Dan is Jaydan er wel, dan James wel." Ik knik even en geef haar een zacht kusje.
"Jij mag bij mij slapen en jij krijgt kusjes." Ze glimlacht trots en legt haar hand om mijn wang, haar lippen zacht tegen die van mij. Haar aanraking is zo teder, dat ik geniet van elk moment. Wanneer ze terug trekt, weet ze niet wat voor gevoel ze net bij me heeft gecreëerd. Ik weet niet waarom het me precies nu erg raakt, maar ik besef me weer waarom ik groot wil worden met dit meisje.
"Wow, Niall, alles goed?" vraagt ze en ze kijkt me aan.
"Hm?" vraag ik en ze glimlacht.
"Je hart gaat tekeer, niet normaal," zegt ze met haar hand op mijn hart.
"Jij doet dat met me," lach ik een beetje. Ze glimlacht.
"Ik gaf je alleen een kusje, dat doe ik zowat elke seconden van de dag."
"Ik weet het, ik weet het... maar het voelde anders. Dat jij hier zo ligt, met James erbij en de gedachten dat onze kleine boven ligt te slapen. Ik.. ik weet niet wat het is." Ze wrijft over mijn wang en glimlacht trots.
"Speciaal," grinnikt ze dan en ik knik.
"Zeg dat wel." Ze kijkt voor zich uit, haar oor tegen mijn borst, maar al snel vallen haar ogen dicht. Ik leg mijn hand om haar hoofd en neem nog een slokje van mijn bier. Nooit gedacht dat dit zo zou lopen, met mijn styliste. Best gek, als je er overna denkt.
Ik kus haar voorhoofd zacht en ze knijpt weer in mijn shirt. Op dat moment, hoor ik gehuil door de babyfoon komen. Verbaast kijk ik op, waardoor Lizzy hetzelfde doet.
"Ik ga wel," zeg ik zacht als ik James van mijn schoot optil. Lizzy gaat op de bank liggen en zet James dan bij zichzelf op schoot. Ik loop naar boven en open de deur van Jaydan's kamer. Hij gaat wat minder hard huilen, maar het geluid is er nog steeds.
Ik zet het licht zachtjes aan en til hem uit zijn bedje op. Hij kijkt naar me en ik geef hem zijn tut weer terug in zijn mond, waardoor hij stil is en zijn armen om mijn nek legt. Ik wrijf over zijn ruggetje en voel aan zijn voetjes, waardoor hij giechelt. Zijn voetjes zijn zijn zachte plek, net als bij Lizzy. Hij kan er niet tegen als je onder zijn voetjes kietelt.
Ik grinnik en geef hem een kus, voordat ik zachtjes een slaapliedje zing en hem dan weer in zijn bedje leg. Het wordt al winter, dus ik pak hem zo goed mogelijk in. Ik wil zeker weten dat hij het niet koud heeft.
"Slaaplekker," zeg ik als ik het licht uitzet en dan de deur zachtjes sluit. Het is jammer dat hij huilde, want Lizzy en ik lagen net zo lekker, maar tegelijk ben ik blij dat ik nog even bij hem ben geweest. Ik miste die kleine wel weer.
Ik loop naar beneden en kruip dan weer tegen Lizzy aan. Ze klemt haar hand om mijn hoofd en geeft me een kus. "Alles goed met hem?" vraagt ze en ik knik.
JE LEEST
ONE N.H.
FanficThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden