Lizzy Point Of View ✼
Met een grote glimlach kijk ik naar de foto's die vandaag zijn gemaakt. Er zitten zo veel mooie tussen, dat ik niet weet welke ik moet nemen om op Instagram te zetten. Het fijne is dat Niall en ik er gewoon uit zien zoals we echt zijn. Hij heeft een simpel streepjes shirt aan, omdat hij weet dat ik dat leuk vind. Ik heb ook gewoon een zwarte skinny aan, met een wit shirt.
"Het is super," zeg ik en ik voel Niall naast me komen zitten, zijn arm om me heen.
"Hm.." mompelt hij met zijn lippen tegen mijn haren. Ik leg mijn benen over die van hem heen en knuffel me tegen hem aan. "Ik denk dat ik deze kies," zegt hij als hij een foto laat zien, waarbij zijn lippen tegen mijn grotere buik aan staan en hij naar me kijkt, mijn hand in zijn haar en een grote glimlach op mijn gezicht. Mijn shirt is wat omhoog, zodat duidelijk is te zien dat mijn buik groter is.
"Dat is één van de mooiste," glimlach ik en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij knikt en snijdt hem bij voor Instagram. Ik kijk door de foto's die ik heb geselecteerd als mooiste foto's en laat mijn vinger dan random vallen op een foto. Niall en ik kussen elkaar net niet, ik glimlach breed om een stomme grap die hij maakt, mijn ogen dicht geknepen. Hij kijkt me trots aan en heeft zijn hand in mijn nek liggen.
Dat wordt hem dan. Ik snij hem ook bij en kijk dan naar Niall's scherm. Hij typt vlug wat en bijt dan op zijn nagels. "The most amazing feeling on the planet" zie ik staan en ik glimlach trots, voordat ik op "delen" klik. Hij kijkt me aan en ik geef hem een lange kus.
"Hij was perfect," zeg ik en ik haal mijn hand door zijn haar. "Als je het wil aanpassen, kan dat altijd nog, maar het lijkt me niet nodig."
Hij knikt even en wrijft over mijn schouder. "Pf.." mompelt hij als zijn telefoon maar blijft trillen van de meldingen. Vlug zet hij zijn telefoon op vliegtuigstand, wetend dat het er niet beter op wordt, want als hij weer op het internet gaat, crasht zijn telefoon.
"Ik moet ook nog," zeg ik en Niall duwt een plukje haar uit mijn gezicht.
"Je kan er even mee wachten," zegt hij en ik knik even, waarna ik me laat vallen op de bank en hem met me mee trek. Hij lacht en komt op me liggen, onze lippen aan elkaar verbonden.
"Ik heb afgesproken," zeg ik als ik terug trek en in zijn ogen kijk. Hij knikt even, als teken dat hij luistert. "Dat ik morgen bruidsjurken ga shoppen met mijn moeder, jouw moeder, Lou, Eleanor," zo ga ik nog even door en Niall stopt me, door zijn lippen tegen die van mij aan te leggen.
"Oké baby," mompelt hij met zijn lippen tegen die van mij. Ik glimlach breed en geniet van de intieme kus. Het voelt goed om nog altijd even veel te zoenen en kussen als eerst, want ik ben en blijf gek op hem en dus ook op zijn kusjes.
"Ik kijk er zo naar uit om je in die jurk te zien," zegt hij als hij terug trekt en over mijn wang wrijft. Ik glimlach en kijk in zijn ogen.
"Ik wil jou ook graag in die smoking zien," zeg ik en ik klem mijn hand in zijn haar. Ik verheug me er nu al op om te zien hoe het zwart afstoot tegen het blond van zijn haar, maar zeker hoe het bruin er dan alleen maar donkerder door lijkt.
Ik zucht en sluit mijn ogen even. Hij kijkt me fronsend aan en komt naast me liggen, zijn hand op mijn buik.
"Is er iets mis?" vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
"Gewoon fantaseren. Ik wil niet heel mijn bruiloft nu al beleven, maar daar lijkt het nu toch wel op," zeg ik als ik hem aankijk. Hij wrijft zacht over mijn buik en drukt een kus tegen mijn voorhoofd.
"Fantaseer maar lekker raak, als de dag er is, kan je niet meer fantaseren. Dan is het gebeurd," zegt Niall en ik knik even.
"Je hebt gelijk.. Maar als ik nu allerlei dingen erbij ga halen, die helemaal niet gebeuren, dan valt dat tegen," zeg ik en ik kijk naar hem.
"Ik denk dat het de beste dag van je leven word." Hij haalt zijn hand door mijn haar en geeft me een lange kus.
✼~✼~✼~✼
Als een kip zonder kop loopt iedereen door de bruidswinkel heen en zoeken ze de perfecte jurk. Volgens mij ging Niall vandaag ook zijn pak zoeken, dus dat komt mooi uit.
"Ga zitten, meisje van me," zegt mijn moeder als ze me meeneemt naar de banken. "Wij laten het aan je zien en als je het er dan niet mee eens bent, ga je nog even snel zelf kijken, goed?" vraagt ze en ik knik blij. Maura glimlacht breed en gaat zoals alle andere opzoek. Ik was zo blij toen ik haar vanochtend zag, want dat was al super lang geleden.
Iedereen laat een paar jurken zien, waarvan ik er 5 kies die ik echt heel erg mooi. Dan loop ik zelf nog een rondje en kies ik er ook nog 1.
Ik loop het kleedhokje in en heb meteen problemen met het aantrekken. Met mijn buik werkt het ook niet super.
"Hij moet straks wel wat kleiner zijn," zeg ik tegen mijn moeder en ik kijk naar mezelf als ik hem aan heb, nu ben ik nog alleen.
Aan de onderkant loopt hij heel erg breed uit, wat ik niet super mooi vind. Ik weet al dat ik deze niet ga nemen, maar alsnog stap ik wel het pashokje uit en laat ik hem zien.
"Het is hem niet helemaal.." zeg ik zacht en iedereen knikt.
"Te erg," zegt mijn moeder, waarna ik ook knik. Ik stap weer terug het pashokje in en wissel weer van jurk. Deze is heel erg anders, kort aan de onderkant. Ik probeer gewoon zo veel mogelijk soorten en dan weet ik welke het best bij me past.
Ik kijk naar mezelf, hoe het jurkje tot aan mijn knieën kom, vrolijk eruit ziet maar toch chique door de glinstertjes.
Voorzichtig stap ik het hokje uit en kijk ik naar iedereen. Mijn moeder glimlacht om mijn vrolijkheid.
"Het is niet iets voor een bruiloft," zegt Eleanor zacht en ik knik.
"Dat is ook zo.." mompel ik. Ik wil een prinses zijn, Niall mijn prins... Dit is niet de goede jurk.
Ik pas ze allemaal nog, tot er nog 2 over zijn. Die van mijn moeder en die van mezelf. Ik stap in degene die mijn moeder heeft uitgezocht: een waar de bovenkant strak is, met een hartvormige hals. Bij mijn heupen loopt hij naar buiten, maar niet overdreven. Het onderste gedeelte is van witte veren, wat het erg schattig en lief maakt.
Wanneer ik naar mezelf kijk, kan ik er niks aan doen dat ik moet huilen. Ik weet het al, dit is de perfecte jurk.
De verkoopster die me helpt, grinnikt naar me en geeft me aan knuffel. Ik snik even en hoor mijn moeder dan roepen.
"Lizzy! Komop!" lacht ze en ik dep nog snel mijn ogen droog, voordat ik het hokje uitstap en mijn jurk aan iedereen laat zien. Ik durf niet goed iedereen aan te kijken, maar ik doe het wel als ik mijn moeder hoor opstaan. Ze huilt ook, waardoor iedereen zowat gaat.
"Je bent prachtig, liefje. Echt waar," zegt ze als ze me een lange knuffel geeft en een kus tegen mijn wang. "Je figuur komt er zo mooi uit, de steentjes, de veren.. Het is verschrikkelijk mooi."
Ik zucht even tegen de tranen en kijk dan om me heen. "Super," mompelt Maura. Ik steek mijn armen naar haar uit, waarna ze naar me toe loopt en me knuffelt. "Ik verheug me nu al op Niall's gezicht," lacht ze en ik lach met haar mee. Ze kent haar zoon als niemand anders en ze weet natuurlijk ook wel dat hij dit super vindt.
"Ik wil deze," zeg ik zacht.
"Niet verder kijken?" vraagt mijn moeder en ik schud mijn hoofd.
"Ik ga niet nog een keer huilen om een jurk. Dit is de perfecte." Mijn moeder knikt en klapt blij.
"Ik ken mijn dochter wel," knipoogt ze.
JE LEEST
ONE N.H.
FanficThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden