Niall Point Of View ✼
"Babykitten," fluister ik als ik het gordijntje open. "We stoppen zometeen in een stadje, waar we even rondkijken en dan gaan we verder naar Griekenland. Goed?" vraag ik en ik wrijf over haar hoofd. Ze knikt en glimlacht even naar me. "Al het eten in namelijk op."
"Vreetzakken," zucht ze en ik grinnik.
"Jij kan er ook wat van, liefje." Ze kijkt me verraden aan, maar knikt dan.
"Ja, klopt." Ze grinnikt en ik wrijf zacht over haar rug.
"Vlug omkleden en dan kunnen we ons volstoppen zo veel als we willen," zeg ik en ik kijk naar haar. Ze knikt alleen en gaat rechtop op het bed zitten. "Mag ik iets uitzoeken?"
Ze knikt en ik loop naar haar koffer, waar ik in kijk. Al snel heb ik het gevonden.
Met een glimlach breng ik een grijs jurkje naar haar toe, waarvan een stuk van de rug van kant is. Ze glimlacht zwak en knikt.
"Goede keuze." Ze staat op en loopt weer naar haar koffer, waar ze ondergoed uit haalt.
"Ik blijf wel hier staan, iedereen zit nu bij de bank," zeg ik als ik voor de deur ga staan zodat ik zeker weet dat niemand binnen komt. Ze knikt en kleedt zich om, waarbij ik de enige ben die mag kijken. Ik vind het nog steeds speciaal dat we dit hebben, zo'n relatie waarin we elkaar zo goed vertrouwen.
Ze kijkt me aan en glimlacht voorzichtig, voordat ze het jurkje aantrekt. "Prachtig," zeg ik zacht als ik haar een knuffel geef. Ze wrijf zacht met haar handen over mijn lichaam en drukt soms haar nagels erin.
Ik kleed me snel ook aan, terwijl Lizzy zich opmaakt. Als ze klaar is, hangen haar krullen los over haar schouders, met 2 plukjes haar naar achter en zit haar make-up even mooi als altijd.
"Hm.." mompel ik als ik haar een kus geef. Ze grinnikt en kijkt me aan. "Je bent echt heel erg mooi, maar dan écht."
Ze giechelt verlegen en maakt een kleine buiging. Ik grinnik en pak haar hand, waarna we samen naar de bank lopen.
"Hey boys," zegt Lizzy als ze op de bank gaat zitten. Ik ga naast haar zitten en trek haar dan op mijn schoot. Ik weet dat haar buik aanraken en zachtjes duwen bij haar helpt. Zo laat ik ook nog merken dat ik aan haar denk.
Als de tourbus stopt, haalt Lizzy opgelucht adem. Ik grinnik en loop achter haar aan naar buiten. Een keer een frisse neus halen was ook wel fijn.
"Over 3 uur vertrekken we weer, tenzij jullie hier allemaal eerder zijn," meldt de chauffeur ons en allemaal knikken we.
"Wat gaan we doen?" vraagt Liam.
"Uhm, eten," zegt Lizzy als ze aan mijn hand trekt en ik knik trots. Ze grinnikt en stuitert zowat op en neer.
"Willen jullie met z'n alle gaan?" vraagt Harry, waarna we allebei knikken. Dat zou wel gezellig zijn.
"Het geeft niet als jullie niet met ons willen omdat we alleen maar willen eten," grinnik ik zacht en Lizzy grinnikt.
"Is wel gezellig, toch?" vraagt Liam en allemaal knikken we.
"Nou, komop dan," zegt Lizzy als ze een kant op begint te lopen.
"Misschien slim om na te denken wáár je naartoe gaat?" grinnik ik en ze rolt haar ogen.
"Oké dan," zucht ze en ik pak mijn telefoon, waarna ik een goed ontbijt tentje opzoek. Met z'n alle lopen we er naartoe en voel ik mijn maag knorren. Dit is echt niet goed voor me.
Lizzy kreunt opgelucht als ze de deur opent en ik doe haar na. Ik heb zo veel honger.
"Vreetbuien, niet normaal," zucht Lizzy als ze op haar plek gaat zitten. Ik neem naast haar plaats, Liam naast mij en Harry en Louis tegenover ons.
"Hm.." fluistert Lizzy met haar hoofd tegen mijn schouder. Ik glimlach en wrijf even over haar knie. Ze drukt haar lippen tegen mijn wang en kijkt dan naar de kaart. "Uhm... Ik wil graag alles wat erop staat."
Ze lacht en ik schud mijn hoofd. "Samen zouden we dat best op krijgen."
Ze knikt en ik grinnik even. We zijn een raar stel, maar dat is onze magie denk ik ook.
We besluiten dat ik een sandwich met zalm neem en zij een tosti, zodat we kunnen wisselen.
"Aah duurt lang," mompelt Lizzy met haar armen om haar buik als ze tegen me aan leunt. Ik wrijf over haar rug en druk een kus tegen haar hoofd.
"Ik kan best begrijpen als je straks nog honger hebt," zeg ik en ze kijkt me aan.
"We kijken wel, misschien kunnen we ergens nog een broodje halen voordat we terug gaan naar de tourbus." Ik knik en dan kijk ik naar het meisje wat mijn bord voor me neerzet.
"Sorry, dit gaat er niet uit zien," zegt Lizzy als ze de tosti pakt en het als een gek naar binnen duwt. Ik lach en kijk haar aan, maar ze lijkt serieus te zijn en eet onverstoorbaar door. Alle jongens beginnen voorzichtig ook met eten.
Na een half uurtje zijn we klaar en draait Lizzy zich naar mij. "Ik zou nog een heel paard op kunnen," zucht ze en ik wrijf over haar rug. Ik weet hoe veel pijn ze heeft.
"Ben je ongesteld ofzo?" lacht Louis.
"Hou je bek," snauwt Lizzy. "Sorry," bloost ze dan. "Je maakt daar geen grapjes over."
Hij lacht en gooit zijn handen omhoog. Ik klop even op Lizzy's knie en ze kijkt naar mij, waardoor ik even knipoog.
"Dan gaan we zometeen chocolade voor je halen. Wat willen we nu doen?" vraag ik als ik naar alle jongens kijk.
"Winkelen," zegt Lizzy en ze kijkt de jongens vragend aan.
"Er valt niet veel meer te doen," lacht Harry. "En daarbij, lijkt het me wel leuk als wij een keer voor jou mogen uitzoeken."
Lizzy knikt vrolijk en ik glimlach, voordat ik opsta en de rekening betaal. Knuffelend met Harry komt ze naar me toe, Liam en Louis achter haar aan.
"Harry is mijn levende knuffelbeer," grinnikt ze en ze kijkt me aan.
"Het is dat hij al verkering heeft, maar anders," knipoog ik en ze giechelt.
"Jij bent mijn grote, levende knuffelbeer," zegt ze en ze klemt haar armen om mij heen. We lopen de zaak uit, meteen de supermarkt die ernaast zit in. "Jij bent belangrijker als Harry."
Ik grinnik en schud mijn hoofd. Haar stemmingswisselingen zijn grappig, als ze van boos naar heel erg blij gaan. Andersom is nooit zo'n pretje.
Voorzichtig laat ze me los als we voor ze chocolade staan. "Zo moeilijk.." mompelt ze. "Ik wil niet te veel, want dan word ik dik, ma-"
"Maak je daar geen zorgen over," zeg ik als ik mijn armen om haar heen leg en een kus tegen haar voorhoofd duw.
"Ik wil niet te veel eten, maar ik heb zo veel zin in verschillende smaken," zucht ze als ze me aankijkt.
"De jongens zijn er ook nog. Ik trakteer, kies wat je wil, dan delen we het met z'n 5e." Ze knikt voorzichtig en ik geef haar een lange kus, voordat ze de chocolade uitzoekt. Ik wrijf even zacht over haar rug en dan kijkt ze me aan.
"Alles?" vraag ik en ze knikt. Ik reken af en dan eten we met z'n alle de repen op. Ik had hier zelf ook zo veel zin in.
"Winkelen!" zegt Lizzy en ze pakt mijn hand. Ik heb mijn twee grootste liefdes bij me, zij en eten.
"Je gaat me helpen, hè?" vraagt ze aan Harry en ze kijk hem aan. Hij knikt snel.
"Natuurlijk, je gaat er top uitzien," grinnikt hij.
JE LEEST
ONE N.H.
FanfictionThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden