Part 143

631 44 3
                                    

Wow! Wat waren er veel reacties! Super bedankt voor dat..

Op maandag 17 april om 19:00 dan ga ik mijn Larry fanfiction updaten. Hou die dag dus goed in de gaten! Er komen nog wel meer A/N 's waarin ik erover ga praten, maar hierbij is het al een keertje gezegd.

Super bedankt en hopelijk genieten jullie net zo erg van mijn nieuwe boek als dat ik heb gehad met het schrijven ervan 😄 xx

Aan alle boeken komt een einde, zo ook aan dit boek. Nu nog niet, maar het komt.

Lizzy Point Of View

Met kriebels in mijn buik stap ik uit het vliegtuig. Jaydan zit op mijn arm, maar ik laat hem eraf zodra we op de grond staan. Niall pakt mijn hand en we lopen het vliegveld in. Jaydan rent naar Emily en pakt haar handje, waarna ze giechelend een kusje tegen zijn wang zet.

Ik kijk op naar Niall en hij drukt een kusje tegen mijn voorhoofd. Wanneer we de koffers hebben opgehaald, lopen we door. Ik zie mijn moeder en Niall's moeder, wat me doet grijnzen. Jaydan rent naar hun toe en Niall en ik lopen rustig achter hem aan.

"Liefjes!" zegt mijn moeder, terwijl ze haar armen naar me uitstrekt. Ik druk een kus tegen haar wang en pak haar stevig vast. De rest van de jongens valt ook in de armen van de moeders, en Jaydan kan niks anders doen als blij rond stuiteren.

Na een lange knuffel en geratel over hoeveel we elkaar hebben gemist, loop ik naar Niall's moeder. Niall en ik wisselen en dan neem ik Maura in mijn armen.

"Wat zie je er weer prachtig uit, zoals altijd. Je straalt, meisje," zegt ze als ze me aankijkt. Ze heeft dezelfde blik in haar ogen als Niall, dus het laat me blozen. Ik knuffel haar gewoon nog steviger en ze wrijft grinnikend over mijn haar.

Nog snel geven we iedereen knuffels, en dan gaan we onze eigen weg. Iedereen gaat naar huis toe. "Emily!" roept Jaydan wanneer ze elkaar weg zien lopen. "Daddy!" roept hij en hij kijkt Niall verraden aan.

"Je wist toch dat dit ging gebeuren?" vraagt Niall en hij zakt naast Jaydan neer. "Over een paar daagjes zien jullie elkaar weer."

Hij kruipt in Niall's armen en Emily rent naar hun toe. "Nog snel een kusje en dan moeten we echt gaan," zegt Niall dan en Jaydan doet wat Niall zegt, daarna rent hij naar mij.

"Kom, we gaan lekker eten," zeg ik als ik hem oppak en over zijn hoofdje wrijf. Mijn moeder rolt mijn koffer, Niall zijn eigen, en legt zijn hand op mijn onderrug. "Je ziet haar snel weer. We kunnen er niks aan doen, baby. Emily wil haar familie zien en jij ook."

Hij knikt en legt zijn hoofd tegen mijn schouder. We stappen in de auto, die mijn moeder rijdt. Niall's moeder zit voorin en Niall, Jaydan en ik achterin.

"You want to go to McDonalds, Jaydan?" vraagt Maura en Jaydan kijkt blij op, voordat hij knikt.

"Daar wordt hij wel blij van, toch?" grinnikt Niall en hij wrijft over zijn hoofd. Jaydan knikt en leunt zijn hoofd tegen Niall aan. Het was een lange reis en hij is nogal moe.

Mijn moeder stopt de auto bij McDonalds en we stappen met z'n alle uit. Jaydan loopt braaf met Niall mee, terwijl hij normaal zou rennen. Hij heeft er gewoon de energie niet meer voor.

We bestellen ons eten en gaan dan aan een tafeltje zitten. "Hoe was het?" vraagt Maura en ik kijk de tafel rond. Niall is te druk met eten, en Jaydan lijkt op zijn vader, dusja.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu