Part 83

892 56 7
                                    

Weer bijna weekend!! Deze keer is de video echt best wel oud, maar alsnog vind ik hem super leuk!! Geniet van het filmpje en dit hoofdstuk :) xx


Youtuber Whispers Q&A With Caspar
~ Thatcherjoe

Lizzy Point Of View

"Go on!" lacht Niall, terwijl hij en ik hoopvol afwachten totdat Liam iets over ons gaat vertellen. Het probleem is, niemand van de boys is nog helemaal nuchter.

"Ik wil gewoon zeggen.." mompelt Liam met zijn glas in de lucht. "Perfect stel."

Niall lacht en rolt zijn ogen. "Goed genoeg," mompelt hij als hij over mijn been wrijft en naar me glimlacht. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. "Louis?" vraagt Niall hoopvol, waarna we Louis zien opstaan en naar ons toe wandelen.

"Thanks buddy." Hij pakt de microfoon aan en wrijft door Niall's haar, voordat hij zijn laaange speech begint. Hoe goed we bevriend zijn en nog meer. Het is lief, maar wel wat langdradig. "Ik heb mijn beste vrienden hier ontmoet, ze zijn hier ook allemaal. 1 ding wil ik rechtzetten, eigenlijk wilde ik dat niet nu doen, maar fuck it. Ik ben dronken. Harry!"

De krullenbol kijkt met een ruk om naar Louis en fronst zijn wenkbrauwen.

"Kun je hierheen komen, als het niet te veel moeite is?" Harry legt zijn servet weg en loopt dan naar ons toe. Ik pak Niall's hand van de spanning, omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Hopelijk doet Louis niks doms, nu hij alcohol opheeft.

Hetgene wat niemand had gedacht, op degene na die weet dat Harry en Louis bij elkaar zijn, gebeurd. Louis pakt Harry vast en laat zijn lippen over die van Harry gaan. Ik zie hoe het geluk en de opluchting hun gezichten overneemt, terwijl ze elkaar vasthouden, verbonden in een zachte kus.

Mijn blik gaat naar Simon, terwijl iedereen opstaat. Hij blijft zitten, tenminste, dat dacht ik. Langzaam komt hij omhoog en klapt hij, waardoor ik mijn hoofd in Niall's nekholte verberg, tranen over mijn wangen. Hier heb ik voor gevochten en nu gebeurd het voor mijn neus.

"Maak foto's! Verspreidt ze!" roept Louis, terwijl hij met trillende handen een doosje uit zijn zak haalt en op 1 knie zakt. Ik kijk naar Niall, die me stevig tegen hem aantrekt en mijn tranen wegveegt.

"Eindelijk," fluistert hij en ik knik, voordat ik naar Harry kijk, die huilend knikt. Het moment is gewoon perfect. Wanneer Louis en Harry in een liefdevolle knuffel staan, schud ik in ongeloof mijn hoofd. Ik wist dat het goed moest komen.

Louis kijkt nog naar me en ik blaas hem een kusje, voordat hij glimlachend omdraait en samen met Harry naar de tafel loopt.

"Story time!" roept mijn moeder als ze naar ons toeloopt. Volgens mij gaat ze hierna naar huis om Jaydan en Emily op bed te leggen. "Gaat het?" glimlacht ze als ze over mijn schouder wrijft en ik knik voorzichtig. Ze pakt de microfoon en kijkt naar me.

"Het is lastig om 1 moment uit te kiezen, want er zijn zo veel momenten die ik koester tussen jullie twee.." Ze kijkt even om zich heen en dan weer naar mij. "Maar ik denk dat het moment dat ik je voor het eerst met Jaydan zag, dat dat het gelukkigste moment is wat ik me kan voorstellen. Ik voelde me zo sterk als moeder voor jou, schoonmoeder voor Niall en als oma voor Jaydan. Het voelde zo goed om je te zien liggen daar, ook al was je uitgeput. Je was er met Niall en je had je eigen wondertje in je armen liggen."

Niall wrijft over mijn bovenbeen en glimlacht naar me, waardoor ik mijn tranen wegveeg. Nooit gedacht dat deze dag zo veel tranen zou geven.

"Bedankt, mam," fluister ik en ik geef haar een lange knuffel. Ze wrijft over mijn haar en geeft een kus tegen mijn voorhoofd. Volgens mij is nu iedereen geweest die dat wilde.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu