Part 44

1.2K 68 1
                                    

Lizzy Point Of View

"Het probleem is dat we nergens meer alleen zijn," zeg ik als ik mijn beker met cola pak en er een slok uit neem.

"Ik weet het," zegt Niall zodra hij een hap neemt van zijn pizza.

"Mijn moeder is er, of jouw huisgenoot." Hij knikt en kijkt me aan. Ik lach als ik zie hoe erge problemen hij heeft met een hap nemen en hij schudt zijn hoofd lachend. "Van wie zou jij het het ergste vinden als diegene ons zou horen met liefde delen?"

"Hm.. Jou moeder, sowieso. Mijn huisgenoot weet het toch een soort van wel dat het gebeurd en jouw moeder zou denken dat ik je aan het vermoorden ben," lacht hij en ik rol blozend mijn ogen.

"Heb je het er met hem over gehad?" vraag ik dan verbaast.

"Nou.. Ja." Hij haalt zijn schouders op. "Geen details, maar tuurlijk. Praat je er niet met vriendinnen over?"

"Met Sophia heb ik het er ooit over gehad." Ik haal mijn schouders ook op.

"Precies hetzelfde. Het is niet iets voor mij om achter te houden. Het gebeurd, het is fijn en menselijk." Ik schud mijn hoofd even grinnikend en kijk hem dan aan. Onze ogen vinden elkaar en meteen denken we aan hetzelfde.

"Naar huis?" vraagt hij dan en ik knik, voordat ik mijn hand op zijn knie leg. Hij glimlacht en we ruimen alles samen op, voordat we elkaars hand pakken en richting de auto lopen.

"Dus.. Dan denk ik naar jouw huis?" vraag ik, waarna hij knikt. We stappen in en Niall rijdt naar zijn huis toe. Zijn hand glijdt naar mijn knie toe, waardoor ik naar hem kijk. Zijn kaak spant zich aan als hij naar de weg blijft kijken.

We stappen bij zijn huis uit en lopen naar boven, hand in hand. De tv staat beneden hard aan, dus ik weet dat zijn huisgenoot ons niet zo makkelijk gaat horen.

"Hm.." gromt Niall als hij me tegen hem aan trekt en mijn lippen kust. Hij sluit de deur met zijn voet en drukt zijn vingers in de huid van mijn heupen. "Dit wordt jouw avond, jij bepaalt hoe het gaat, goed?" vraagt hij als hij me aankijkt en ik knik, mijn handen stevig om zijn nek klemmend.

Vlug trek ik zijn broek en shirt uit. Het enige wat ik nu nodig heb is zijn naakte lichaam. Ik heb hem zo erg gemist.

Ik trek zelf ook mijn kleren uit en ga dan tegen hem aan staan. Zijn blote buik raakt die van mij, wat fantastisch voelt. Hij legt me zacht op het bed en komt over me heen hangen.

"Je bent prachtig," fluistert hij als hij me glimlachend aankijkt. Ik bloos en leg mijn armen om hem heen.

"Jij ook," fluister ik zacht. Voordat ik zijn kusjes in mijn nek voel. Het voelt fantastisch, waardoor ik op mijn lip bijt en mijn neus tegen zijn haren druk.

Hij maakt voorzichtig mijn bh los, wat ik toelaat. Ik laat alles toe wat hij nu met me doet. Hij mag me overal aanraken en goed laten voelen.

Ondanks dat hij me vertelde dat we alles doen wat ik wil, heeft hij de leiding. Ik vind het niet erg, zo hoort het.

"Babykitten," glimlacht hij als hij me aankijkt. Ik grinnik en draai ons om. Langzaam trek ik zijn boxer uit en laat ik mijn hand over zijn erectie gaan. Hij kreunt zacht en kijkt me aan.

"Liefde, babyboy," fluister ik en ik slik even nerveus, voordat ik hem mijn mond in laat glijden. Ik weet dat hij hiervan geniet, maar het is altijd spannend om te doen.

Na een tijdje kom ik omhoog en zoen ik hem, waardoor hij mijn slipje uittrekt. Hij gaat voorzichtig rechtop zitten en ik ga op zijn schoot zitten.

Opnieuw nerveus, klem ik mijn nagels in zijn schouders. Ik voel me heus wel op mijn gemak bij hem, maar ik maak me zorgen om mijn eigen lichaam. Het is zo lang geleden.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu