Part 99

900 50 5
                                    

Hey allemaal! Super bedankt voor al het stemmen en reageren! Het is super leuk om te lezen wat jullie vinden van de hoofdstukken :) veel plezier met dit hoofdstuk!!

Deze video is echt super goed! Alles van Conor Maynard vind ik sowieso goed, zijn muziek is fantastisch en misschien ook wel een keer leuk om te checken op Spotify! Xx

Niall Point Of View

Trots glimlachend laat Lizzy haar hand over mijn buik heen gaan en ik sluit mijn ogen even, wrijvend over haar haren.

"Jaydan is echt zo stiekem," grinnikt ze als ze naar me kijkt en ik knik.

"Het was wel schattig en gelukkig vond James het niet erg," zeg ik en ik wrijf over haar wang. Ze knikt en sluit haar ogen even, waardoor ik haar kus. "Je kan niet op alles tegelijk letten."

Ze knikt even en kruipt dichter tegen me aan. Ik wrijf over haar blote onderrug en dan over haar middel. Ze rilt even en kijkt me aan.

"Koud?" vraag ik en ik trek de deken beter om haar heen. Ze knikt voorzichtig. "Het is ook niet super warm."

De kruipt op me en trekt dan de dekens op tot aan haar schouders. Ik grinnik en wrijf over haar voorhoofd. "Je bent net een rups."

"Ik ben liever een rups dat ik het warm heb dan dat ik Lizzy ben en sterf van de kou." Ze glimlacht en ik leg mijn armen om haar heen.

"Dat is waar."

"Jij bent warm, zoals altijd." Ze wrijft over mijn ribben en zet haar kin op mijn borst. Ik kijk glimlachend naar haar en wrijf een plukje haar uit haar gezicht.

"Alleen maar interviews," zucht ik en ze wrijft over mijn wang.

"Even maar, lieverd. Straks kan je lekker op tour en je fans blij maken," zegt ze en ik knik.

"En jij en Jaydan blijven bij me, daar ben ik vooral blij om." Ze glimlacht breed en sluit haar ogen. "Touren met mijn beste vrienden en dan ook nog jou heel de dag om me heen, terwijl we samen zorgen voor ons kindje. Kan het nog beter?"

Haar ogen gaan weer open, waardoor ik haar prachtige ogen zie. "Elke dag jou zien optreden, daarna samen met je douchen en met je slapen. I'm in," grinnikt ze en ze geeft me een lange kus, waardoor ik in haar heupen knijp. Ze glimlacht en laat zich dan naast me neervallen, haar been over mijn buik.

"We gaan het super hebben op tour," zeg ik en ze knikt, voordat ze omkijkt omdat Jaydan huilt.

"Dat is lang geleden," zegt ze zacht. Ik knik even en sta op, om naar Jaydan zijn kamer te lopen.

"Ik ben zo terug." Ik glimlach naar haar en ze knikt, voordat ik naar Jaydan loop. Hij schreeuwt het uit en het wordt ook niet minder wanneer ik de deur open maak. Nu weet ik al dat het anders is als normaal. Ik ken mijn kind goed genoeg om dit te weten, want dit gebeurd nooit.

Ik til Jaydan op en hou hem tegen me aan. Hij gaat door met huilen en slaat zijn speen van zich af.

"Wat is er, jongen?" vraag ik zacht als ik over zijn rug wrijf. Hij houdt zich aan me vast en huilt nog steeds.

"Mommy," huilt hij telkens, waardoor ik zijn knuffel nog snel pak en hem dan meeneem naar mijn en Lizzy's kamer.

Wanneer Lizzy me ziet, kijkt ze verbaast naar Jaydan. "Wat is er?" vraagt ze en ik schud niet wetend mijn hoofd.

ONE N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu