Lizzy Point Of View ✼
"Ging goed," zegt Niall als hij naast me komt lopen. Ik haal mijn ogen van Louis' en Eleanor's handen af en kijk hem aan, voordat ik knik.
Zo oneerlijk. Hij vindt haar niet leuk, is dat niet duidelijk?
Hij houdt haar hand niet eens goed vast, hij laat hem gewoon hangen. Dat Eleanor's hand er dan toevallig inzit, jammer dan.
Voor de tourbus stoppen ze en leunen ze naar elkaar toe voor een kus. Louis kan alleen maar kijken ofdat iemand het ziet.
"Zo zielig," zucht ik net hard genoeg voor Niall om te horen. Te hard dus.
"Hm?" vraagt hij en hij kijkt me aan. Ik knik in de richting van Louis en hij knikt.
"We doen er niks tegen," zucht hij, voordat hij verdwijnt achter Louis aan de tourbus in. Ik zwaai nog even en stap dan de andere tourbus in. Volgende locatie: het concert.
We rijden een half uurtje en stappen dan weer uit. Hier gaan we weer, opnieuw kleren uitzoeken en opnieuw make-up doen.
Nu is Louis er al klaar mee. Hij laat Eleanor alleen lopen en loopt zelf op zijn gemakje naar de zaal toe. Ik snap hem volkomen.
"Wat, oh wat, heb je nu weer voor me uitgezocht," zegt Niall en hij legt zijn arm om mijn schouders.
"Jij zoekt het altijd zelf uit. Je hebt mijn hulp niet nodig," lach ik en hij rolt zijn ogen. Ik grinnik en hij opent de deur voor me, waarna hij achter me aan naar binnen loopt.
"Kies iets voor me, en wel iets waarvan je echt denkt dat ik het leuk vind." Ik knik en kijk door de rekken, waarna ik sowieso zijn broek met scheuren pak en dan hem onderzoek.
"Hm.." mompel ik, voordat ik een blouseje met verticale lichtblauwe en witte strepen pak. "Ja, probeer dit," zeg ik en hij rolt zijn ogen.
"Serieus, Liz? Dit staat me toch niet?"
"Probeer het op z'n minst. Ja?" vraag ik en hij knikt. Ik pak voor Louis een zwart shirt waarvan hij de mouwtjes kan omrollen, voor Liam een zwarte sweater en dan Harry...
"Kijk dan," lacht Niall en ik kijk naar hem. Schattig.
"Hou aan," zeg ik en hij rolt zijn ogen opnieuw. "Jezus, wat ben je sarcastisch vandaag," zucht ik. "Het staat je goed."
Ik pak voor Harry een zwart shirt met lange mouwen en hang het bij de goede spiegel weg.
"Ik lijk zo veel op Harry," zegt Niall en ik schud mijn hoofd.
"Wie praat er over mij," zegt Harry en ik grinnik. Gekke jongens.
"Het staat je goed," zeg ik en ik sleur hem mee naar de spiegel, waar ik zijn haar snel bijwerk en zijn make-up. Het is raar, want vandaag heeft hij niet zonder shirt op deze stoel gezeten. Normaal gebeurd dat elke keer wel.
Niall kijkt snel om als hij de jongens van 5SOS binnen hoort komen en ik zucht.
"Niall.. Koppie erbij?" vraag ik en hij kijkt me weer aan, maar dan komt Luke aangelopen en kan ik mezelf eerder niet meer inhouden.
"Misschien moet je je shirtje wat omhoog doen," zegt Niall en ik ga met een zucht weer rechtstaan, waarna ik alles goed doe.
"Lizzy!" zegt Luke als hij me knuffelt. "Je ziet er goed uit, het was zo lang geleden dat ik je had gezien," glimlacht hij en ik knik. Ik moet toegeven, Luke is niet lelijk en hij kan echt super lief zijn, zo lief dat het schattig is.
Hij kijkt toe hoe ik Niall verder klaarmaak voor zijn optreden. "Ja, klaar," zeg ik en Niall springt op, waarna hij naar de andere jongens loopt.
"Kun je me helpen?" vraagt Luke en ik knik eventjes. Hij sleurt me mee naar het kledingrek en maakt dan een nadenkend geluidje.
JE LEEST
ONE N.H.
FanficThere was only ONE thing what they really wanted. They wanted freedom, love and happiness. Only ONE person told them not to, the person they needed to listen to. ✼ Alle rechten voorbehouden