Persoana neasteptata

233 21 0
                                    

Totul e numai veselie si distractie. Jupanul era in comitetul de primire.

-Ca sa vezi! Nu credeam ca vei venii! Si l-ai adus pe demon si Lee. Adorabil!

Mi-am dat ochii peste cap iar el si-a pus o mana pe umarul meu.

-De ce m-ai chemat?

-Pentru pace!

-Huh?

-Off! Intra! Distreaza-te! Fa-ti de cap! In scurt timp am sa tin un discurs si ai sa intelegi mai multe.

-Ok?

Am intrat in marea incapere unde se tine petrecerea. Muzica cutremura pamantul dar nu imi pasa. Ma simteam ca in masina mea, doar ca in comparatie, sunt singura in masina si sute de priviri nu se holbeaza la mine. Am simtit doua maini care m-au apucat de talie si am tresarit nestiind ale cui sunt. M-am intors spre persoana care m-a atins si am fost placut surprinsa sa-l vad pe Andy.

Andy e printre primele persoane pe care mi le-a prezentat Adison, iar alaturi de Andy am fost in primele misiuni cand am intrat mai adanc in mafie.

-Andy?!

-Taaaaammmmm! M-am luat in brate dezlipindu-ma de pamant si strangandu-ma cat a putut el de tare, dar a avut grija sa nu ma faca chiftele.

-Si eu ma bucur sa te vad! Am spus zambind chiar daca mi-a atins zona ranita a spatelui.

-Unde ai fost atata timp roscato?

-Si eu pe aici, pe colo.

Revo si Lee se uitau confuzi le noi.M-am intors spre Revo lamurindu-l cine e persoana de langa mine.

-Revo, el e Andy! Cel mai genial om pe care il cunosc.

-Incantat domnule Wonder!

Cred ca deja si-a facut o impresie buna in fata lui Revo pentru ca au dat mana zambind. Lumea a inceput sa danseze. Un vals minunat imi mangaia urechile iar lumea a inceput sa danseze si cred ca Revo s-a prins ca melodia imi atingea inima pentru in secunda urmatoare s-a intors cu fata spre mine.

-Imi acorzi acest dans? Eu ma uitam socata la el in timp ce zambea bland.

-Sigur? Am spus cu vocea tremurata. M-a luat de mana si am mers intr-un loc mai izolat de lume. Nici mie si nici lui nu ne placea sa fim in centrul atentiei. Pe la mijlocul melodiei toata lumea s-a oprit si se uitau la dansul pe care il faceam eu cu Revo. Baiatul asta chiar stie sa danseze, si eu sunt cea care a facut dansuri! Waw! Am inceput sa vorbesc in soapta cu el asigurandu-ma ca nu ne aude nimeni discutia.

-Unde sunt Katherine si Mayra?

-In vacanta! Mi-am ridicat sprancenele si eram uimita.

-Fara tine?

-Pai au vrut sa faca vacanta ca fetele!

-Aaaa...

-De ce crezi ca te-au chemat?

-Nu stiu Revo! Dar nu am o presimtire buna in legatura cu asta!

-Nici eu!

Dupa terminarea dansului am fost atacati de o mare de aplauze si am auzit cum cineva bate intr-un pahar de portelen, ceea ce ne-a facut sa ne intoarcem fata spre Jupan.

-Domnilor, doamnelor, membri din mafie si confrati, v-am adunat aici pe toti pentru a imi cere miliarde de scuze in fata voastra. Am facut multe greseli si imi asum asta, dar vreau sa va arat ca nu sunt omul rau pe care il percepeti voi. Imi cer scuze pentru toata necazurile si pagubele provocate. Imi cer scuze pentru pierderile pe care le-ati suferit din vina mea. Vreau sa imi cer scuze si sa va rog sa asternem o pace intre noi. Sa facem apele curate fara sa ne mai patam mainile de sange. Pot cere pacea de la voi?

Vocile din capul meu [IN EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum