Îl văd pe Revo foarte preocupat de viața mea, de parcă nu știe ceva despre mine și e obsedat să afle. Ciudat! La un moment dat s-a ridicat de pe scaun și s-a îndreptat spre dulapul uriaș care era în spatele meu. Oare ce vrea să facă? Ce tot caută?
S-a întors cu față către mine și mi-a zâmbit cald. Avea în mâna ...o cutie neagră pe care scria Angel.
-Tasmmyn! După cum știi eu lucrez singur.
-Deci Lee nu...?
-Nu! Și el lucrează singur.
-Am crezut că faceți o echipa.
-Am făcut! Dar a trecut mulți ani de atunci.
-Și...ce s-a întâmplat mai exact? Întrebările ieșeau din mine și nu mă puteam abține să nu i le adesez.
-Îți cam bagi nasul unde nu-ți fierbe oala roșcato!
M-am făcut mică în scaun și am început să bomban. Revo a început să radă și încă mă privește zâmbind.
-Uite ce e Tasmmyn...
-Puteți să-mi spuneți Tam.
-Și tu poți să nu-mi mai vorbești că și cum aș avea 100 de ani.
Am zâmbit și am dat afirmativ din cap.
-Deci... Ai idee ce e în această cutie?
-Nu.
Mă uităm la acea cutie confuză și neștiind dacă să mă tem de ceea ce urmează să-mi arate sau să mă bucur. Sunt nouă pe aici și el din câte știu e imprevizibil.
-Cutia asta i-a aparținut lui Adison!
Eram surprinsă și eram surprinsă într-un mod plăcut. Nu mi-am dat seama, dar eram cu gura până la pământ. Revo mi-a aruncat un mic zâmbet.
-Aici se află un lanț, un lanț pe care Adison l-a purtat în prima lui misiune, valora foarte mult pentru el.
Oare de ce face asta? Abia am apărut și el deja îmi divulgă tainele vieții lui Adison? Hmm!? Ceva e putred pe aici.
-Și presupun că vrei să-mi dai mie lanțul, nu?
-Nu te grăbi! Nu ți-l dau! Nu încă! Trebuie să-mi dovedeșți că meriți să fie al tău.
-Revo! E doar un lanț! Mie nu îmi plac bijuteriile. Bine, înafara de mășină mea.
-Eu văd că-ți plac bijuteriile. Mi-a făcut semn cu degetul spre mâna mea stânga. Firar! Am uitat de brățară de argint pe care o am de la mama.
Mama mi-a dat-o înainte să moară și însemna foarte mult pentru mine, dar am uitat de ea.
-O am de la mama. Am spus cu jumătate de gură.
Se uită parcă interesat să pornească un subiect legat de asta, dar telefonul lui a început să sune. Huh! Asta da salvare. Se uită încruntat la micul monitor din mâna lui.
-Alo?...Ce?...Acum?!...Unde?...Singur?!...Ok!...Da!...Surprize,surprize!...Bine!...Ne vedem acolo!
A închis telefonul și s-a uitat pervers și amenințător la mine. Eu am făcut ochii mari neștiind ce să fac.
-Ești gata pentru prima ta misiune?
Am făcut ochii mari cât cepele.
-Te mai holbezi mult la mine sau pornești mășină? Nu e timp de pierdut! Vreau să văd ce poți! Deci hai!
M-am întors pe călcâie și am luat-o spre garaj ghidată de Revo. Ne-am urcat într-o mășină incredibil de frumoasă, neagră.
-Ce mășină este? L-am întrebat în timp ce gonea pe șoseaua pustie.
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...