Hmm...imi e foame! Mica bucatarie nu e asa mica precum am vazut-o eu! Zeci de dulapuri peste tot, un frigider urias intr-un colt al camerei, aragaz, macheta, masa si tot ce-i trebuie unei bucatarii.
Am deschis frigiderul curioasa si am dat peste niste doza de energizant monster.
Am luat doua doze iar dupa ce am inchis frigiderul.
Andy sta strijinit de el, cu fata in pamant. Din cate imi aduc eu bine aminte, el nu a fost afara deci n-a auzit ce am vorbit eu cu Faith.
Chiar vreau sa musc din el, imi e atat de dor, iar acum fata cu care m-a confindat e moarta si zace probabil printre ramasitele salii de bowling. Am uitat tot ce mi-a facut, tot ce ne-am zis si sunt gata sa-l iert, dar nu am de gand sa ma las asa usor vrajita de el.
-Tam, mie imi apre rau! Nu trebuia sa...
Nici nu le-am lasat sa termine ce are de zis ca mi-am lipit buzele de ale lui, intr-un sarut afrodisiac dupa care tanjeam. Am presat o doza de energizant pe pieptul lui Andy si m-am desprins de el, urcand scarile ce duc la etaj, lasandu-l perplexat si fara cuvinte. Am inceput sa rad in sinea mea si fara sa-mi dau seama, am ajuns in mult iubita mea camera din sediul lui Carter.
E un peisaj mirific afara asa ca am profitat de asta ducandu-ma pe balcon.
Nu am auzit usa deschizandu-se dar am simtit doua brate incolacindu-mi talia si era cat pe ce sa ma inec cu o gura din energizant.
-Esti atat de frumoasa cand esti suparata!
Vocea lui Andy m-a facut sa chicotesc si m-am intors cu fata spre el.
-Chiar crezi asta?
-Dap!
-Ehh! Atunci voi fi mereu suparata pe tine!
-Nuuu! Nu! Nu! Nu! Nu! Nu! Esti frumoasa cand esti suparata dar minunata cand esti langa mine!
-Ce-ti place s-o intorci!
-Vrei sa vezi cat de bine?
-Uimeste-ma! Am spus muscandu-mi buza inferioara.
CITEȘTI
Vocile din capul meu [IN EDITARE]
FanfictionMereu am încercat să mă auto-depășesc și să fiu cea mai bună. Am nevoie de atenție și respect, iar a fi cel mai bun îmi dă impresia că le pot abține, dar nu e așa. Știu că trecutul e făcut să treacă, dar nu pot. Îmi bântuie gândirea imaginea omului...